Öğr. Gör. Dr. İREM BURAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Ankara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Exploring guest engagement with Airbnb: consumer benefits and psychological ownership perspective
Buran İ.
,
Sabah Çelik Ş.
,
Ekinci Y.
,
Koçak A.
JOURNAL OF HOSPITALITY MARKETING AND MANAGEMENT
, cilt.1, sa.2025, ss.1-31, 2025 (SSCI)
2.
Unveiling the role of brand engagement in brand extension for masstige brands: functionality matters as much as fit
Özer A.
,
Özer M.
,
Buran İ.
,
Genç E.
JOURNAL OF PRODUCT & BRAND MANAGEMENT
, cilt.1, sa.1, ss.1-15, 2025 (SSCI)
3.
The relationship between feminist collective action and social media engagement
Buran İ.
,
Sabah Çelik Ş.
,
Koçak A.
JOURNAL OF SOCIAL MARKETING
, cilt.2024, sa.1, ss.1-27, 2024 (SSCI)
4.
Pazarlama ve Yeni Materyalizm
BURAN İ.
,
SABAH ÇELİK Ş.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.561-586, 2024 (Hakemli Dergi)
5.
TÜKETİCİLERİN DUYGUSAL MARKA DENEYİMİ VE MARKA İLİŞKİSİ ALGILARININ MARKA EVANGELİZMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Özer M.
,
Buran İ.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
6.
VEJETARYEN OLMAK YA DA OLMAMAK: NETNOGRAFİK PERSPEKTİFTEN VEGAN-VEJETARYEN SANAL TOPLULUKLARI
YETİM G.
,
BURAN İ.
,
ARGAN M.
,
ÖZER A.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1193-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
7.
DAVRANIŞSAL EKONOMİ PERSPEKTİFİNDEN İŞLETME YÖNETİMİ
Aytimur G.
,
BURAN İ.
,
Dinçer Ö.
,
Savaşkan E.
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 2020 (Hakemli Dergi)
8.
SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI
BURAN İ.
,
KOÇAK F. A.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.24, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1.
Sosyal Medyada Feminist Kolektif Eylem: Güçsüzlükten Umuda Yeni Toplumsal. Hareketler
Tombaş H.
,
Genç C.
,
Dinçer Ö.
,
Yıldırım Ö.
,
Kavasoğlu B.
,
Alkaçır G.
, et al.
28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2.
Exploring the Dynamics of Community Citizenship Behaviour: A Transformative Social Marketing Perspective on Psychological Ownership in Rural Tourism Destination
Sabah Çelik Ş.
,
Dinçer Ö.
,
Buran İ.
12th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management (AHTMM), Faro, Portekiz, 30 Haziran - 04 Temmuz 2025, ss.1-5, (Özet Bildiri)
3.
Factors Influencing the Adoption of ChatGPT for Tourism Activities: Testing an Integrated Model
Özer M.
,
Buran İ.
,
Genç E.
,
Dinçer Ö.
6th Conference on Managing Tourism Across Continents – Tourism for a Better World (MTCON’25), İstanbul, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2025, ss.1-5, (Özet Bildiri)
4.
Exploring the Dynamics of Community Citizenship Behaviour: A Transformative SocialMarketing Perspective on Actor Engagement and Value Co-creation in SustainableAgriculture
Buran İ.
,
Erdoğan B. Z.
6th European Social Marketing Conference, Ljubljana, Slovenya, 4 - 06 Kasım 2024, ss.1-10, (Özet Bildiri)
5.
Unveiling the Dynamics of Sharing Economy Services: A Study on Consumer Benefits, Psychological Ownership, and Consumer Engagement
BURAN İ.
,
SABAH ÇELİK Ş.
,
EKİNCİ Y.
,
KOÇAK F. A.
The Conference on Managing Tourism Across Continents 2024, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
6.
Unveiling the Dynamics of Community Citizenship Behavior: A Study on Community Engagement, Psychological Ownership and Value Co-creation in Rural Tourism Destinations
Buran İ.
,
Atasoy F.
,
Güçer Y.
The Conference on Managing Tourism Across Continents 2024, İstanbul, Türkiye, 01 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
7.
Value Co-Creation in Social Marketing: Micro, Meso and Macro Well-being Consequences of Sustainable Agriculture Actor Engagement
BURAN İ.
,
ERDOĞAN B. Z.
8th World Social Marketing, 01 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
8.
SOSYAL MEDYA PLATFORMU TİKTOK’A YÖNELİK GÜVENİN ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI
DİNÇ H.
,
BURAN İ.
,
ARGAN M.
,
ÖZER A.
,
TOKAY ARGAN M.
4 th International Recreation and Sports Management Congress, Türkiye, 17 - 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
9.
Bozkırın Tezenesinden Kültürel Mirasa Neşet Ertaş: Kültürel Özdeşleşmenin Kültürel Katılım Üzerindeki Etkisi
DİNÇER Ö.
,
BURAN İ.
,
SABAH ÇELİK Ş.
,
ÖZER M.
,
ÖZER A.
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
10.
The Effect Of Consumer Mindset On Attitude And Behaviour Towards Sustainable Tourism
ÖZER M.
,
BURAN İ.
6th International West Asia Congress of Tourism Research, Tiflis, Gürcistan, 15 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
11.
Bozkırın Tezenesinden Kültürel Mirasa Neşet Ertaş: Kültürel Özdeşleşmenin Kültürel Katılım Üzerindeki Etkisi, Psikolojik Sahipliğin Düzenleyici Rolü
Dinçer Ö.
,
BURAN İ.
,
SABAH ÇELİK Ş.
,
ÖZER M.
,
ÖZER A.
26. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
12.
Markaya Bağlanmanın Karanlık Tarafı: Dürtüsel Satın Alma Yoluyla Negatif Kişisel İyi Oluşa Götüren Kritik Aracılar
ÖZER M.
,
BURAN İ.
,
GENÇ E.
,
ÖZER A.
26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
13.
“Feminizm Çok Güzel Gelsene: Feminist Çevrimiçi Kolektif Eylemlere Katılmayanlar Üzerine Bir Tipoloji Denemesi
Buran İ.
,
Sabah Çelik Ş.
,
Koçak F. A.
26. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
14.
Kıskançlık, Utanç, FoMO Ve TikTok Katılımı Arasındaki Ilişkiler: Heyecan Ve ÜNÖnemli Mi?
BURAN İ.
,
ARGAN M.
,
ÖZER A.
,
TOKAY ARGAN M.
3. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
15.
“Kadın kadındır, çiçek babandır”: Feminist Kolektif Eylem ve Sosyal Medya Katılımı İlişkisi
BURAN İ.
,
SABAH ÇELİK Ş.
,
KOÇAK F. A.
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
16.
Creating Brand Love and Brand Equity Through the Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Engagement and Brand Intimacy
ÖZER A.
,
BURAN İ.
,
KOÇAK F. A.
,
ÖZER M.
Annual European Marketing Academy Conference, Budapest, Macaristan, 26 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri)
17.
The Effect Of Brand Jealousy Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement
ÖZER A.
,
BURAN İ.
,
KOÇAK F. A.
28th CIMAR 2019 International Conference , 2019, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Consumer Behavior - Micro, Meso, and Macro Perspectives
Sabah Çelik Ş. (Editör)
,
Buran İ. (Editör)
IntechOpen, London, 2025
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
26
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
4
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
10
Proje
2
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları