Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
19
Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion
International Journal of Early Childhood Special Education
, vol.5, no.2, pp.107-128, 2013 (SCI-Expanded)



A Down syndrome case with a karyotype of 46,XY,dup21(q22qter) and paternal pericentric inversion of chromosome 21
CYTOGENETICS AND CELL GENETICS
, vol.85, no.1-2, pp.112, 1999 (SCI-Expanded)

Articles Published in Other Journals
25
Okul öncesi bütünleştirme uygulamalarında özel gereksinimli ve tipik gelişen çocukların sosyal kabulleri: Boylamsal bir çalışma
JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
, vol.4, no.2, pp.363-385, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de okul öncesi kaynaştırma konusunda yapılan araştırmalar bize neler söylüyor?
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.1, pp.119-150, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.229-249, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Erken çocukluk özel eğitimi
Öğretmen Dünyası
, vol.37, no.439, pp.21-26, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
The Small Steps Early Intervention Program Course for paraprofessionals: What paraprofessionals have to say
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.47, no.1, pp.377-396, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Preschool Transition Skills Assessment Scale its development validity and reliability studies
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.41, pp.1-19, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Kitap incelemesi Sucuoğlu B. (2006) Yeni ilköğretim programları ve öğretmen yeterlikleri ışığında etkili kaynaştırma uygulamaları Ankara Ekinoks Yayınları
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, vol.6, no.2, pp.10-11, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.2, pp.47-58, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
91
Okul Öncesi Çocukların Okula Uyumlarını Sınıflandıran Özelliklerin CHAID Analizi İle Belirlenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 23 - 26 October 2024, (Summary Text)
Cumhuriyetin 100. yılında özel eğitim paneli
33. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 25 - 27 October 2023, (Full Text)
Yapılma olasılığı yüksek isteklerde bulunma strateji eğitiminin okul öncesi öğretmenlerin stratejiyi uygulama ve özel gereksinimli çocukların sınıf içi geçişleri üzerindeki etkisi
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 25 - 27 October 2023, (Full Text)
Özel Gereksinimli Olan ve Tipik Gelişen 0-3 Yaş Çocukların Hizmet Aldıkları Kurumların Kalitesinin İncelenmesi
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2023, (Summary Text)
Erken Müdahalenin Dünü, Bugünü Yarını
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2023, (Summary Text)
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Okul Öncesi Dönem Çocukların Desteklenmesinde DATA Modelinin Kullanılması Çalıştayı
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2023, (Summary Text)
Eğitimde İyi Uygulamalar Forumu
EDUCongress, Ankara, Turkey, 20 - 23 September 2023, (Summary Text)
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere kurabiye yapmanın öğretilmesinde eş zamanlı ipucu yönteminin etkililiği
ANKARA ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 20 - 21 June 2023, (Full Text)
Kapsayıcı eğitim
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Seminerleri, Eskişehir, Turkey, 26 May 2023, (Summary Text)
Kapsayıcı eğitim konferansı
Trabzon Üniversitesi Engelliler Günü Etkinliği, Ankara, Turkey, 05 December 2022, (Summary Text)
Bilim olarak özel eğitim: Araştırma kalitesinin arttırılması ve gelecek araştırmaları için politikalar paneli
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 02 November 2022, (Summary Text)
Duyuşsal yetersizliği olan çocukların devam ettiği okul öncesi sınıfların erken okuryazarlık çevresinin incelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Turkey, 16 - 18 October 2020, (Summary Text)
The effects of inclusive environment on the development of children with disabilities
Global Summit on Advances in Pediatrics and Pediatric Neurology, Paris, France, 19 - 20 February 2020, (Summary Text)
Zihinsel yetersizlikte ve otizm spektrum bozukluğunda tekrarlayıcı davranışlar ile motor koordinasyon
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası-Aydın, Turkey, 6 - 09 November 2019, (Summary Text)
Otizm spektrum bozukluğunda Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği’nin Türkçe Versiyonunun psikometrik özellikleri
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Turkey, 22 - 24 October 2018, (Summary Text)
Hastaneden Eve Geçiş Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Turkey, 22 - 24 October 2018, (Summary Text)
OSB olan çocuklar için öğretmenler tarafından doldurulan Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği-R-Türkçe Versiyonunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 11 - 13 October 2018, (Summary Text)
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda oyun ve taklit becerileri ile alıcı ve ifade edici sözcük dağarcığı arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER2018), Antalya, Turkey, 2 - 05 May 2018, (Summary Text)
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel protokol geliştirme süreci
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Okul öncesinde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların öğretmenleriyle ilişkileri bir öğretim yılında değişiyor mu?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Erken çocukluk dönemindeki otizm spektrum bozukluğu olan çocukları değerlendirme protokolünün geliştirilme süreci
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Okul öncesinde kaynaştırma: Özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların gelişimlerini yordayan değişkenler
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Özel gereksinimli çocuğu olan annelerin çocuklarıyla etkileşimlerinin ve ilişkilerinin incelenmesi (K.K.T.C. örneği)
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflarda öğretmenlerin sınıf içi geçişlere ilişkin görüşleri
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Erken çocuklukta kaynaştırma: Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarının sonuçları bize ne söylüyor?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Gelişim geriliği riski altındaki prematüre bebeklerin hastaneden eve geçişinde anne gereksinimleri
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel değerlendirme protokolü geliştirme süreci
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Turkey, 29 March - 01 April 2018, (Summary Text)
Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli çocukların sosyal kabul, sosyal beceri ve problem davranışlarının boylamsal incelenmesi
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Turkey, 8 - 10 November 2017, (Summary Text)
Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların ve akranlarının sosyal kabul düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, 18 - 21 October 2017, pp.331-332, (Summary Text)
Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin sosyal becerileri, problem davranışları ve sosyometrik derecelendirme puanlarının incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1331-1332, (Summary Text)
Okul öncesi eğitimin özel gereksinimli olan ve normal gelişen çocukların ev ortamları üzerinde etkisi var mıdır?
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1347-1348, (Summary Text)
Kaynaştırma sınıflarında sınıfiçi geçişleri kolaylaştırma stratejilerinin kullanımı
7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Sakarya, Turkey, 28 - 29 April 2017, (Summary Text)
Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerle ”sınıf içi geçişler”
3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Konya, Turkey, 30 March - 01 April 2017, (Summary Text)
Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Neler Söylüyor?
26. Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Summary Text)
Okul Öncesi Kaynaştırmanın Çocukların Gelişimine Etkisi Projesi’xxnden (OKGEP) ne öğrendik?
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Summary Text)
Özel gereksinimli ve risk altında olan çocukların hastaneden eve geçişleri
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Full Text)
Türkiye de okul öncesi kaynaştırma konusunda yapılan araştırmalar bize neler söylüyor
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Full Text)
Yapılma olasılığı yüksek isteklerde bulunma stratejisinin okul öncesi dönemde kullanım alanlarının ve etkililiğinin incelenmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Full Text)
Okul öncesi kaynaştırmanın çocukların gelişimine etkisi projesi nden OKGEP ne öğrendik
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016, (Summary Text)
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 29 September - 02 October 2016, (Summary Text)
Okul öncesinde sınıf içi geçişler Ankara ili örneği
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 29 September - 02 October 2016, (Summary Text)
The Factors Predicting The Developmental Gains of Children with Disabilities in Inclusive
International Society on Early Intervention, Stockholm, Sweden, 8 - 10 June 2016, (Summary Text)
The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, Sweden, 8 - 10 June 2016, (Summary Text)
School adjustment and parent teacher relationships in inclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, Sweden, 8 - 10 June 2016, (Summary Text)
The factors predicting the developmental gains of children with disabilities in inclusive preschools
International Society on Early Intervention Conference, Stockholm, Sweden, 8 - 10 June 2016, (Summary Text)
Sınıf içi geçişler: Öğretmenlerin zor anları
6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Ankara, Turkey, 7 - 08 May 2016, (Full Text)
Erken çocuklukta müdahale: Kaynaştırma
Uluslar Arası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi’xxne (UDEMKO), Eskişehir, Turkey, 31 March - 03 April 2016, (Summary Text)
Okul öncesi sınıflarda özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların sınıf içi geçişlerinin kolaylaştırılması
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 2 - 04 December 2015, (Summary Text)
Okul öncesi kaynaştırma sınıflarında ebeveyn öğretmen ilişkisinin incelenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 2 - 04 December 2015, (Summary Text)
Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların okula uyumlarının incelenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 2 - 04 December 2015, (Summary Text)
Okul öncesinde kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 24 - 27 September 2014, (Summary Text)
The effects of teacher training program on the outcomes of inclusive preschool teachers
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs Conference, Braga, Portugal, 14 - 17 July 2014, (Summary Text)
The effects of a training program on preschool teacher outcomes
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portugal, 11 - 14 July 2014, (Summary Text)
The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey FIPEPT
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'nde (International Congress on Early Childhod Intervention-ICECI), Antalya, Turkey, 3 - 06 April 2014, (Summary Text)
Anasınıflarında özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin öğrenci öğretmen ilişkisinin incelenmesi
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI2014), Antalya, Turkey, 3 - 06 April 2014, (Summary Text)
Okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri
23. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 30 October - 01 November 2013, (Full Text)
Inclusive preschool teachers Their attitudes and knowledge about insclusion
International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Russia, 1 - 03 July 2013, (Summary Text)
The needs of preschool inclusive teachers
International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Russia, 1 - 03 July 2013, (Summary Text)
Inclusive preschool teachers Their attitudies and knowledge about inclusion
International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Russia, 1 - 03 July 2013, (Summary Text)
The needs of inclusive preschool teachers
International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Russia, 19 - 21 June 2013, (Summary Text)
Okul öncesinde kaynaştırma Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi TÜBİTAK Araştırma Projesi 111K184
ELMİS-ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Akşehir-Konya, Turkey, 19 - 21 June 2013, (Summary Text)
Okul öncesinde kaynaştırma Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi TÜBİTAK araştırma projesi ilk ön sonuçları
ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Turkey, 19 - 21 June 2013, (Summary Text)
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı Kursu na katılan kız meslek lisesi mezunlarının kurs sürecine ilişkin görüş ve önerileri
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 05 February 2012, (Summary Text)
Ebeveynlerin gözüyle özel gereksinimli çocukların erken müdahaleden okul öncesi programlara geçiş süreci
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 05 February 2012, (Summary Text)
Engelsiz Ankara Üniversitesi Birimi nin çalışmaları çerçevesinde engelli öğrencilerin gereksinimleri ve memnuniyetlerinin belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Magosa, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011, (Summary Text)
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenler hizmet öncesi eğitimlerini ve yeterliklerini nasıl değerlendiriyorlar
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 21 - 23 October 2010, (Summary Text)

Özel eğitim alanında çalışan öğretmenler hizmet öncesi eğitimlerini ve yeterliliklerini nasıl değerlendiriyorlar
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 21 - 23 October 2010, (Full Text)
Creating university without barriers for everybody What we have done and what should we do in future
7th International Conference on Higher Education and Disability, Innsbruck, Austria, 20 - 23 July 2010, (Summary Text)
Variables predicting the sociometric status of elementary students with and without special needs
2nd International Conference on Special Education, Muğla, Turkey, 18 - 21 June 2008, (Full Text)
Okul Öncesi Geçiş Becerilerini değerlendirme Ölçeği nin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme-İzmir, Turkey, 15 - 17 November 2007, (Summary Text)
The effectiveness of an activity based intervention program on the transition skills of children with developmental disabilities aged 3 t0 6 years
The 2nd Internatıonal Society on Early Intervention, Zagreb, Croatia, 14 - 16 June 2007, (Summary Text)
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Turkey, 15 - 16 January 2005, (Summary Text)
Erken eğitim programlarının etkililiğini yordayan faktörlerin belirlenmesi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Turkey, 13 - 15 November 2003, (Full Text)
BOEHM Temel Kavramlar Testi Türkçe Formu nun psikometrik özellikleri pilot çalışma
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, İzmir, Turkey, 5 - 11 October 2003, (Full Text)
Gelişimsel geriliği olan çocuğa sahip annelerin erken eğitim programına ilişkin doyumlarının incelenmesi
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Turkey, 24 - 27 June 2001, (Summary Text)
Erken eğitimin gelişimsel geriliği olan çocukların anne ve babalarıyla etkileşimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Turkey, 24 - 27 June 2001, (Summary Text)
Small Steps Early Intervention Programme for children with developmental delays The effects of the level of disability and programme intensity on outcomes
11th World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities (IASSID), Seattle, United States Of America, 1 - 06 August 2000, (Summary Text)
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı nın hafif ve ağır derecede gelişimsel geriliği olan bebekler çocuklar üzerindeki etkisinin incelenmesi
8. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 13 - 15 November 1998, (Summary Text)
Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
8. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Turkey, 13 - 15 November 1998, (Summary Text)
Kaynaştırılmış sınıflardaki işitme engelli ve işiten öğrencilerin sosyometrik statülerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
6. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Turkey, 12 - 14 November 1996, (Summary Text)
Books
15
2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK VE İDARİ PERSONEL ORYANTASYON PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
in: AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİN ORYANTASYON PROGRAMI, ÜNÜVAR NECDET, BAKKALOĞLU HATİCE, ERNAS SEVGİ, Editor, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, pp.259-267, 2024
DATA (Developmentally Appropriate Treatment for Autism): Otizmde Gelişime Uygun Müdahale Modeli
in: Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Ülke-Kürkçüoğlu,Burcu, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.289-318, 2023
DATA (Developmentally Appropriate Treatment for Autism): Otizmde Gelişime Uygun Müdahale Modeli
in: Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editor, Anı yayıncılık, Ankara, pp.289-318, 2023
Özel eğitimin kavramsal temelleri, ilkeleri ve tarihsel gelişimi
in: Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Bedeb Eğitimi ve Spor, İLHAN EKREM LEVENT, YARIMKAYA ERKAN, ESENTÜRK OĞUZ KAAN, Editor, PEGEM Akademi, Ankara, pp.17-34, 2022
Gelecekte bizi ne bekliyor?
in: Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı, BAKKALOĞLU HATİCE, ÇELİK SEÇİL, TOMRİS GÖZDE, Editor, Vizetek, Ankara, pp.785-820, 2022
Kaynaştırma/Bütünleştirme uygulamaları
in: Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, BAKKALOĞLU HATİCE, ÖKCÜN AKÇAMUŞ MERAL ÇİLEM, Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.729-744, 2021
0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
in: Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editor, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, pp.58-86, 2017
Nörolojik işlevleri etkileyen durumlar
in: Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.237-288, 2011
Prenatal, natal ve postnatal süreçte gelişim ve risk
in: Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.189-236, 2011
Erken çocukluk döneminde gelişimi etkileyen faktörler
in: Erken çocukluk eğitimi, İ. H. Diken, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.209-246, 2010
Özel gereksinimi olan bireyler için geçiş hizmetleri
in: Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim, AKÇAMETE GÖNÜL, Editor, Kök Yayıncılık, Ankara, pp.203-241, 2009
Geçiş
in: Zihin engelliler ve eğitimleri, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, Editor, Kök Yayıncılık, Ankara, pp.292-352, 2009
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı’xxnın gelişim geriliği olan çocukların gelişimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
in: Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN,KÜÇÜKER SEVGİ,BAKKALOĞLU HATİCE, Editor, Zihinsel Engellilere Destek Derneği Yayınları, İstanbul, pp.19-52, 2001
Metrics
Citation (WoS)
225
H-Index (WoS)
10
Citation (Scopus)
228
H-Index (Scopus)
9
Citation (Scholar)
22
H-Index (Scholar)
3
Citation (TrDizin)
11
H-Index (TrDizin)
1
Citation (Sobiad)
666
H-Index (Sobiad)
14
Citation (Sum Other)
61
Project
15
Thesis Advisory
14