Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (17)
2. Ankara İlinde Un Fabrikalarının Buğday Alım Kriterleri, Üretim ve Pazarlama Yapıları /
Tarla Bitkileri Merkez Araştırma Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.82-91, 2018 (TRDizin)
3. Agricultural Credit Marketing in Turkey
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, ss.21-34, 2017 (Hakemli Dergi)
4. Ankara İlinde Ekmekte Tüketici Tercihleri
Tarla Bitkileri Merkez Araştırma Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.75-85, 2017 (TRDizin)
5. Ankara İlinde Ekmek Fırınlarının Üretim Yapısı ve Ekmek İsrafı
Tarım Ekonomisi Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Küçükbaş Hayvancılıkta Yetiştiricilikten Pazarlamaya Genel Bir Bakış
Küçükbaş Hayvancılıkta Yetiştiricilikten Pazarlamaya Genel Bir Bakış
, sa.217, ss.32-35, 2014 (Hakemsiz Dergi)
7. 5957 Sayılı Kanunun Toptancı Hallerine Yansımaları
Köy-KoopHaber
, 2013 (Hakemsiz Dergi)
8. Türkiye’de Tarım Ürünleri Pazarlama Sistemlerindeki Gelişmeler
Türktarım Dergisi
, sa.207, ss.12-23, 2012 (Hakemsiz Dergi)
9. Toptancı Hallerinin Ürün Piyasalarındaki Rolü ve 5957 Sayılı Kanunun Etkileri
TÜSEMKOM Dergisi
, sa.18, ss.52-55, 2012 (Hakemsiz Dergi)
12. Implementations of geographical indications at brand management of traditional foods in the European Union
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT
, cilt.4, sa.6, ss.1059-1068, 2010 (Hakemli Dergi)
13. The analysis of some factors on feed compound production: A case study focused on the Turkish feed industry
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT
, cilt.4, sa.7, ss.1329-1335, 2010 (Hakemli Dergi)
14. Yaş Meyve ve Sebze Pazarlama Sürecinde Üretici-Pazar İlişkisinin Durumu
Tüsemkom Dergisi
, sa.14, ss.26-31, 2009 (Hakemsiz Dergi)
16. Hububat Tarımı ve Politikalarına Bir Bakış
TKK Tarım Kredi Dergisi
, sa.434, 2008 (Hakemsiz Dergi)
17. Üretici Birlikleri Tarımda Sorunları Azaltacaktır
Türktarım Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Dergisİ
, sa.164, ss.16-18, 2005 (Hakemsiz Dergi)
18. Kalite Yönetim Sistemi ve Gıda Sanayindeki Uygulamaları
Tekgıda-İş Sendikası Yayın Organı
, sa.95, ss.23-30, 2005 (Hakemsiz Dergi)
19. Küreselleşme Sürecinde Dünya’da ve Türkiye’de Çay Üretim ve Pazar Yapısının Analizi
TSE Standart Ekonomik ve Teknik Dergi
, sa.492, ss.22-28, 2002 (Hakemli Dergi)
20. Pazarlama Araştırmalarının Tanımı, Kapsamı, Çeşitleri, Yararları, Aşamaları ve Gıda Firmalarındaki Uygulamaları
Pazarlama Dünyası Dergisi
, sa.3, ss.28-31, 2000 (Hakemli Dergi)
21. 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’dan Sonra Tüketici Davranışlarındaki Değişmeler
Ziraat Dünyası Dergisi
, sa.447, ss.24-27, 1999 (Hakemli Dergi)
22. Yaş Meyve ve Sebze Pazar Yapısı ve Pazarlama Hizmetlerinin Değerlendirilmesi
Türk-Koop. Ekin Dergisi
, sa.3, ss.20-31, 1998 (Hakemli Dergi)
23. Türkiye Tahıl Tarımı ve Politikalarındaki Son Gelişmeler
Ziraat Dünyası Dergisi
, sa.435, ss.21-24, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
4. Değişen Küresel Stratejiler Çerçevesinde Türkiye’deki Tarımsal Pazarlama Sisteminin Değerlendirilmesi
TMMOB Ziraat Mühendisliği Odası Türkiye Ziraat Mühendisliği VIII. Teknik Kongresi, Türkiye, 12 - 16 Ocak 2015
5. Yaş meyve ve sebze pazarlamasında toptancı hallerinde depolama hizmetinin durumu Ankara ili örneği
VI. Bahçe Ürünlerinde Muhafaza ve Pazarlama Sempozyumu, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.131-137, (Tam Metin Bildiri)
6. The Dimensions of Traditional Foods in Global Markets
25th International Scientific-Experts Congress on Agriculture and Food Industry, 25 - 27 Eylül 2014
7. Yaş Meyve ve Sebze pazarlamasında Toptancı Hallerinde Depolama Hizmetinin Durumu: Ankara İli Örneği
VI. Bahçe Ürünlerinde Muhafaza ve Pazarlama Sempozyumu, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014
8. Coğrafi İşaret Tescilli Geleneksel Ürünlerde İzlenebilirlik: Ankara İli Örneği
11.Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2014
9. Geleneksel Gıdalarda Tüketicilerin Gıda Güvenliği Algısı: Ankara İli Örneği
2. Uluslararası Davraz Kongresi, 29 - 31 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
10. Geleneksel Gıdalarda Tüketici Algı ve Tercihleri: Ankara İli Örneği
Geleneksel Gıdalarda Tüketici Algı ve Tercihleri: Ankara İli Örneği, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2014
11. Reflections of Commercialization Concerns on Traditional Foods
The 2nd International Symposium on “Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, 24 - 26 Ekim 2013
12. Su Ürünleri Pazarlama Sistemleri
Su Ürünleri Piyasalarında Dinamikler: Üretim, Tüketim, Ticaret ve Pazarlama Paneli, Türkiye, 28 Mart 2013
13. Türkiye’de Tarım Ürünleri Pazarlaması ve Kırsalda Yoksulluğun Azaltılmasında Tarım Satış Kooperatifleri Birliklerinin Rolü
10.Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012
14. The impact of the global financial crisis on the turkish economy and its agribusiness/agrimarketing industry
20th International Conference International Trade and Finance Association Las Vegas, Nevada, 23 - 26 Mayıs 2010
15. Marketing Practices of Turkish Agro-Food Businesses during the Global Economic Crisis
20th International Conference, 23 - 26 Mayıs 2010
16. Geleneksel Gıdalarda Pazarlama Stratejileri
1st International Symposium on Traditional Foods from Adriatic to Caucasus, 15 - 17 Nisan 2010
18. Küreselleşmenin Türkiye’de Meyve Sebze Pazarlama Hizmetlerine Yansımalarının Değerlendirilmesi
Bahçe Ürünlerinde IV. Muhafaza Ve Pazarlama Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2008
19. Bahçe Ürünleri Pazarlama Sürecine Üretici Birliklerinin Olası Etkilerinin Değerlendirilmesi
Bahçe Ürünlerinde IV. Muhafaza Ve Pazarlama Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2008
20. El Sanatları Ürünlerinin Pazarlamasında Kooperatiflerin Yeri
XIX. Milletler Arası Türk Kooperatifçilik Kongresi, 9 - 10 Ekim 2008
21. Gıda Pazarlamasında E-Ticaretin Uygulanma Şekilleri ve Olası Gelişmeleri
VIII. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2008
22. Tarımda Su Kullanımının Doğal Kaynak Varlığına ve Sürdürülebilir Tarımsal Üretime Etkileri: Tuz Gölü Havzası Araştırması
Türkiye VII. Tarım Ekonomisi Kongresi “Küreselleşme ve AB’ye Tam Üyelik Sürecinde Türk Tarımı”, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
23. Avrupa Birliğinde Üretici Organizasyonlarına Yönelik Mali Yardımlar ve Türkiye Açısından Değerlendirilmesi
Türkiye VII. Tarım Ekonomisi Kongresi “Küreselleşme ve AB’ye Tam Üyelik Sürecinde Türk Tarımı”, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
24. Turkish Food Industry and Development Trends In Globalization Process
3rd Internatİonal Conference on Small And Medium Sized Enterprises: Management–Marketing–Economic Aspects, 29 Ağustos - 02 Eylül 2006
25. Sürdürülebilir Gelişmede Tüketicilerin Rolü: Türkiye ve Avrupa Birliği Karşılaştırması
I. International Home Economics Congress Sustainable Development and Quality of Life, 22 Mart 2009 - 24 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)
26. Türkiye’xxde Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Kanallları ve Araçlarının Değerlendirilmesi
ZMO Teknik Kongresi, Türkiye, 10 - 15 Ocak 2005, (Tam Metin Bildiri)
27. Türkiye’de Tarımsal Ürünlerin Pazarlama Kanalları ve Araçlarının Değerlendirilmesi
Tarım Haftası’2005 Kongre VI.Teknik Kongre, Türkiye, 3 - 07 Ocak 2005
28. Türkiyede tarımsal ürünlerin pazarlama kanalları ve araçların değerlendirilmesi
Türkiye ziraat mühendisliği vı. teknik kongresi, Türkiye, 2 - 04 Ocak 2005, cilt.2, ss.1155-1171, (Tam Metin Bildiri)
29. Türkiye VI.Tarım Ekonomisi Kongresi
Dünya Gıda Günü “Tarladan Sofraya” Gıda Güvenliği Sempozyumu, Türkiye, 15 - 16 Ekim 2004
30. Uluslararası Tarım Politikalarının Türkiye’de Üretim Deseni ve Pazarlama Sistemlerinde Meydana Getirdiği Değişimler
Türkiye VI:Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004
31. AB’ye Uyum ve Rekabet Açısından Türkiye Gıda Sanayinde Kalite Yönetim Sistemi Uygulamaları
Türkiye VI.Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004
32. Uluslar arası Tarım Politikalarının Türkiye’de Tarımsal Üretimde ve Pazarlama Sistemlerinde Meydana Getirdiği Değişimler
Türkiye VI. Tarım Ekonomisi Kongresi, Tokat, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, cilt.1, ss.26-36, (Tam Metin Bildiri)
33. Avrupa Birliğine Uyum Sürecinde Türkiye’de Tarımsal ve Kırsal Yapı ile Tarıma Dayalı Sanayinin Genel Durumu
4. Ulusal Tarım Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2004
34. Orta Karadeniz Bölgesi’nde Tarımsal Yapının ve Ürünlerin Pazarlanmasının Değerlendirilmesi Üzerine Bir İnceleme
Karadeniz Bölgesinde Tarımsal Üretim ve Pazarlama Sempozyumu, Türkiye, 15 - 16 Ekim 1999
35. Türkiye’de Hayvansal Ürünlerde Tüketim Şekillerindeki Değişimin İncelenmesi
Uluslararası Hayvancılık’ 99 Kongresi, 21 - 24 Eylül 1999
36. Hayvansal Üretimde Pazarın Düzenlenmesi ve Arz-Talep Dengesizliğine İlişkin Çözüm Önerileri
Hayvansal Üretimi Arttırmada Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 7 - 09 Ocak 1998
37. Hayvansal Üretimde Üretici Örgütlenmesi (Kooperatif ve Şirketler)
Hayvansal Üretimi Arttırmada Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 7 - 09 Ocak 1998
38. Türkiye Tavukçuluğunda Pazarlama Sorunları ve Çözüm Yolları
Uluslararası Tavukçuluk Kongresi YUTAV-97, 4 - 17 Mayıs 1997
39. Tarımsal Ürünlerin Standardizasyon Ambalajlama ve Depolanması
2000'li Yıllara Doğru Tarımsal Sanayilerimizin Gelişimi ve Ziraat Mühendislerinin Bu Sektördeki Yeri Sempozyumu, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 1997
40. Tüketicinin Korunması ve Konu İle İlgili Gelişmeler
Türkiye 2. Tarım Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Haziran 1996
41. Değişik Sosyal Çevrelerde İlkokul Öğrencilerinin Yumurta Tüketim Durumları ve Eğitimin Tüketimin Arttırılmasına Etkileri Üzerinde Bir Araştırma
Uluslararası Tavukçuluk Kongresi'93, 24 - 27 Mayıs 1995, ss.655-666, (Tam Metin Bildiri)
42. Türkiye'de Tavuk Eti Sanayiinde Pazarlama Hizmetleri ve Dağıtım Kanalları
Uluslararası Tavukçuluk Kongresi'93, 13 - 14 Mayıs 1993, ss.47-66, (Tam Metin Bildiri)
43. Türkiye ve Avrupa Topluluğu'nun Gıda Maddeleri Dış Ticaret Mevzuatı
Gıda Mevzuatımızda Aksayan Hususlar ve Çözüm Yolları Sempozyumu, Türkiye, 2 - 03 Haziran 1992
44. Pazarlamada Verimlilik Ölçülmesi ve Kızartmalık Piliç (Broiler) Pazarlamasına Uygulaması
I.Verimlilik Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Kasım 1991
45. II Milli Süt ve Ürünleri Sempozyumu
İkinci Hayvancılık Kongresi, Türkiye, 17 - 19 Haziran 1991
46. Avrupa Topluluğu Karşısında Türk Peynirlerinin Pazarlanmasında Ambalajlama Hizmetleri
II Milli Süt ve Ürünleri Sempozyumu, Türkiye, 12 - 13 Haziran 1991
Kitaplar
14
3. Tarımsal Pazarlamada Dijital Dönüşüm: Blok Zinciri
Blok Zinciri, Toplum Ve Doğa İçin Blokzinciri Sempozyumu, Prof. Dr. Orhan Çelik,Prof. Dr. Korkut ÖZKORKUT,Prof. Dr. Türkmen GÖKSEL,Prof. Dr. Barış ÖVGÜN,Prof. Dr. Altuğ YALÇINTAŞ,Prof. Dr. Anıl AKÇAĞLAYAN,Ar. Gör. İbrahim BEKTAŞ,Ar. Gör. Yasin Barış ÖZELCİ,Ar. Gör. Zeynep ÖZKAN, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.94-117, 2023
5. Türkiye de Gıda Sanayii
Tek Gıda İş Sendikası Yayını, Ankara, 2012
6. Tarım Ekonomisi
Tarım Ekonomisi, Eskişehir, 2011
10. Türkiye’de Çay Üretim-İşleme Ekonomisi ve Çay Politikalarının Üretici Davranışlarına Etkisi
Tek Gıda İş Yayınları, Ankara, 2003
11. Türkiye’de Gıda Sanayi
Tek Gıda İş Yayınları, Ankara, 2002
13. The Comprehensive Information on Economy And Development of Food Industry in Turkey
The Union of Turkish Chambers of Agriculture, Ankara, 1999