Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (32)
ESCI (12)
Scopus (28)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

2. Ekolojik Geçerliliğin Çok Boyutlu Değerlendirilmesi

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Tez danışmanlık süreci: etik ilkeleri belirlemeye yönelik nitel araştırma

AKETDER 1. Etik Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)

15. Öz-Düzenleyici Strateji Gelişimi Modelinin özel yetenekli öğrencilerin yazma becerilerine etkisi.

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

16. Uzman Bakış Açısından Tele-Sağlık Süreci

30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, ss.56-57, (Özet Bildiri)

19. Sosyal öykü bilimsel dayanaklı bir uygulama mıdır?

29. Uluslararası Katılımlı Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

21. Effectiveness of Teaching Social Skills to Individuals With Autism Spectrum Disorders Using Cool Versus Not Cool

Association for Behavior Analysis International, Stockholm, İsveç, 29 - 30 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

22. YÜKSEK İŞLEVLİ OTİZMLİ BİREYLERE SOSYAL BECERİLERİN ÖĞRETİMİNİ İNCELEYEN ARAŞTIRMALARIN BETİMSEL ANALİZİ

INTERNATIONAL EJER CONGRESS 2019 / ANKARA ÜNİVERSİTESİ, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

27. Otizm spektrum bozukluğu tanısı olan öğrencilere akademik becerilerin öğretiminde verimliliği arttırma

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.163-164, (Özet Bildiri)

28. Anne-baba tükenmişlik ölçeğinin psikometrik özelliklerinin belirlenmesi

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

29. Uygun olmayan davranışların azaltılmasında ayrımlı pekiştirme uygulamasının etkililiği

6 th International Conference On Education, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

39. The opinions and expectations of students with special needs with regard to inclusive education

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Social comparison data of family-delivered social story intervention in teaching social skills to youths with ASD

ABAI 7th Annual Autism Conference, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Ocak 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

41. The effects of parent written and implemented social stories in teaching children with autism

ABAI 7th Annual Autism Conference, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 27 Ocak 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

42. On the job training of special education staff Teaching the simultaneous prompting strategies

World Conference on Learning, Teaching and Administration, 29 - 31 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

43. Sosyal becerilerin öğretiminde video model yöntemiyle yürütülen araştırmaların analizi

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.148, (Özet Bildiri)
Kitaplar 39

1. SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLERİN DESTEKLENMESİ

Duygu ve Davranış Bozukluğu Aile Eğitimi Kitap Seti II. Kademe, Avşar Ardıç, Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.19-36, 2024

2. İLGİ VE HOBİLERİN DESTEKLENMESİ

Duygu ve Davranış Bozukluğu Aile Eğitimi Kitap Seti III. Kademe, Avşar Ardıç, Editör, Özel Eğitim veRehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.35-52, 2024

3. İpucu Stratejileri ve Öğretimsel İpuçları

GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN DOĞAL GELİŞİMSEL DAVRANIŞSAL MÜDAHALELER, ÖZEN ARZU, ÜNAL FÜSUN, TIKIROĞLU ÇİĞDEM, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.141-162, 2024

4. İpucu stratejileri ve öğretimsel ipuçları

Gelişimsel yetersizliği olan çocuklar için doğal gelişimsel davranışsal uygulamalar, ÖZEN ARZU, ÜNAL FÜSUN, TIKIROĞLU ÇİĞDEM, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.141-162, 2024

5. Sosyal becerilerin değerlendirilmesi

Otizm spektrum bozukluğunda değerlendirme, Veysel Aksoy, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.141-169, 2022

6. Öykü Temelli Uygulamalar

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Çığıl Aykut,Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.63-94, 2022

7. Model olma ve model olmanın bileşen olduğu uygulamalar

Özel gereksinimli bireyler için etkili öğretim yöntemleri, Çığıl Aykut, Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.121-156, 2022

8. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Çığıl Aykut,Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.25-59, 2022

9. Bütünleştirmede Sınıf Yönetimi

Özel Egitimde Bütünlestirme, Emine Ahmetoğlu,Aynur Gıcı Vatansever, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.125-154, 2021

10. Uyumsal Beceriler ve Bağımsız Yaşam

Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı, Nimet Bülbin Sucuoğlu,Hatice Bakkaloğlu,Meral Çilem Ökçün Akçamuş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.233-254, 2021

11. Ailelerin Kişisel Gelişimini Destekleme

Özel Eğitimde Aile Eğitimi, Atilla Cavkaytar, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.119-156, 2021

12. Aileler için Rehber Kitapçık

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler, Halil Diken İbrahim, Ağar Murat, Editör, MEB, ss.1-52, 2021

13. Sosyal Öyküler

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Çimen Acar,Sunagül Sani Bozkurt, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.151-172, 2021

15. İki kere farklı bireyler

Üstün Zekalıların Eğitimi: Sistematik ve Kanıt Temelli Eğitim, M. S. Köksal, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.159-180, 2020 Creative Commons License

16. Öğretim Yöntemleri

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.215-244, 2020

17. Türkiye’de Üstün Zekâlılara Sağlanan Destek Eğitim Hizmetleri

ÜSTÜN ZEKALILARIN (ÖZEL YETENEKLİLERİN) EĞİTİMİ: SİSTEMATİK VE BİLİMSEL DAYANAKLI EĞİTİM, Mustafa Serdar Köksal, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.217-233, 2020

18. Ögrencilere kendi davranıslarını yönetmeyi gösterme

Applied behavior analysis, Sarı Hakan, Editör, Nobel, Ankara, ss.349-365, 2018 identifier identifier

19. Hepsini Bir Araya Getirme

Applied behavior anlaysis, Sarı Hakan, Editör, Nobel, Ankara, ss.365-385, 2018

20. Davranışın tanımlanması ve değerlendirilmesi

Davranış yönetimi, Gözde Akoğlu,Fatma Elibol, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.69-93, 2018

21. Sosyal Beceri ve Sosyal Yeterlik

Özel eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi 2, İlknur Çifci Tekinarslan,Nuray Öncül, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.3-32, 2018

22. Travma ve Özel Eğitim

Psikososyal Önleyici Destek Programı, Mustafa Baloğlu, Ertan Göv, Editör, Özel Eğitimve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, ss.169-199, 2018

23. Video modelle öğretim

Sosyal yeterliklerin geliştirilmesi: Sosyal beceri yetersizliği gösteren çocuklar için, Sezgin Vuran, Editör, Vize Yayıncılık, ss.119-130, 2017

24. Uygun Olmayan Davranışların Azaltılması

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, ss.95-112, 2017

25. Uygulamalı davranış analizi

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.21-32, 2017

26. Şekil Verme

Uygulamalı davranış analizi, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.369-389, 2017

27. İşlevsel değerlendirme

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.129-144, 2017

28. Uygun Davranışların Artırılması

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, ss.75-93, 2017

29. Davranışı azaltma teknikleri

Uygulamalı davranış analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.113-128, 2017

30. Kalıcılık

Uygulamalı davranış analizi, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.607-629, 2017

31. Yetişkinliğe Geçişte Sosyal Yeterliklerin Kurumda Desteklenmesi

Yetişkinliğe Geçecek Bireylere Kurumda Gelişimsel Destek, Veysel Aksoy, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.89-109, 2017

32. Uygulamalı davranış analizinin temelleri

Uygulamalı Davranış Analizi, Sezgin Vuran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2017

33. 6-12 YAŞ ÖĞRENCİLERE KURUMDA AKADEMİK OLMAYANALANLARDA DESTEK

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik6-12 YAŞ ÖĞRENCİLERE KURUMDAAKADEMİK OLMAYAN ALANLARDADESTEK, Sezgin Vuran, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2017

34. Yetişkinliğe Geçişte Sosyal Yeterliklerin Evde Desteklenmesi

Gelişimsel Yetersizliği Olan Bireylere YönelikYETİŞKİNLİĞE GEÇECEK BİREYLERE EVDEGELİŞİMSEL DESTEK, Avşar Ardıç, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, 2017

35. Ayrımlı Pekiştirme

Uygulamalı Davranış Analizi, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, ss.443-487, 2017

36. Söndürme

Uygulamalı davranış analizi, Elif Tekin İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.487-513, 2017

37. Engellilere yönelik tutumlar

Engellilere yönelik tutumlar, DİKEN HALİL İBRAHİM, Editör, VİZE YAYINVILIK, Ankara, ss.50-74, 2014

38. Bireysel farklılıklara psikolojik yaklaşımlar-I

Bireysel farklılıklar, Avşar Ardıç, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.147-172, 2014
Metrikler

Yayın

140

Yayın (WoS)

34

Yayın (Scopus)

29

Atıf (WoS)

219

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

172

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

37

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları