Prof. Dr. ŞENAY SABAH ÇELİK


Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Sorunlar


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: şenay sabah çelik, şenay sabah

Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

76

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

441

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

102

Toplam Atıf Sayısı

149

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2007 - 2011

2007 - 2011

Doktora

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Pazar oluşturmada işletme sınırlarının etkileri

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2007

2007

Yüksek Lisans

Finansal hizmet işletmelerinde marka değeri belirleyicilerinin çalışanlar özelinde değerlendirilmesi

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2019

2012 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü

2009 - 2012

2009 - 2012

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Araştırma Yöntemleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bankacılık Pazarlaması

Makropazarlama

Hizmet Pazarlaması

MakroPazarlama

Lisans

Lisans

Marketing Management

Introduction to Marketing

Pazarlama Araştırması

Principles of Marketing

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Yönetimi

Principles of Marketing

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Sosyal Medya Kullanımı ve Etkileşimi Yoluyla Ortak Değer Yaratımı ve Yıkımı

Karacadağ M. E., Sabah Çelik Ş.

28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2025

2025

4. Exploring the Dynamics of Community Citizenship Behaviour: A Transformative Social Marketing Perspective on Psychological Ownership in Rural Tourism Destination

Sabah Çelik Ş., Dinçer Ö., Buran İ.

12th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management (AHTMM), Faro, Portekiz, 30 Haziran - 04 Temmuz 2025, ss.1-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

13. “Ankara’nın Bebesi Güçlü Olur”: Taraftarlık ve Marka Nefreti Kapsamında Ankaragüçlü Olmak

SABAH ÇELİK Ş.

23. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

14. The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self

SABAH Ş., OFLAZOĞLU S.

Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe), 26 Nisan - 29 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi

SABAH Ş.

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Farklı Olma İhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi

SABAH ÇELİK Ş., OFLAZOĞLU S.

Innovation and Global Issues in Social Sciences, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. "Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık

SABAH Ş.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

18. Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma

SABAH Ş.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

19. Ölçüm Modelleri: Temel Kavramlar, Yaklaşımlar

Koçak F. A., Sabah Ş.

3. Alternatif Araştırma Yöntemleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)

2011

2011

20. Shifting the Boundaries with Entrepreneurial Activities New Market Creation

SABAH Ş., Schindehutte M., KOÇAK F. A.

25th Research Symposium on Marketing, Entrepreneurship and Entrepreneurship Education, 10 - 12 Ağustos 2011, ss.54-65, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Introductory Chapter: From Traditional to Digital Storytelling

SABAH ÇELİK Ş.

Digital Storytelling - Content and Application, Sabah, Şenay, Editör, Intech, ss.1-5, 2023

2021

2021

3. Sembolik Tüketim

SABAH ÇELİK Ş.

Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.67-93, 2021

2019

2019

4. Introductory Chapter: Studying Tourism

Sabah Çelik Ş.

Tourism-Perspectives and Practices, şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

2019

2019

5. Introductory Chapter: Studying Tourism

Sabah Çelik Ş. (Editör)

Tourism-Perspectives and Practices, Şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

2017

2017

6. Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Sabah Çelik Ş.

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, senay sabah, Editör, Intech, London, ss.3-5, 2017

2017

2017

7. Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Sabah Ş. (Editör)

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, SABAH,ŞENAY, Editör, INTECH, London, ss.3-5, 2017

2016

2016

8. The Impact of Cognition on New Value Creation within the Institutional Theory Perspective

SABAH Ş., KOÇAK F. A.

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.103-122, 2016

2016

2016

9. Entrepreneurial Intention: Theory of Planned Behaviour and the Moderation Effect of Start-Up Experience

SABAH Ş.

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.87-101, 2016

2013

2013

11. Tüketicileri Yenilikler Karşısındaki Tutumları

Sabah Ş.

Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, Meltem Nurtanış Velioğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.76-96, 2013

2013

2013

12. Telefonla Satış Süreci ve Teknikleri

SABAH Ş., OFLAZOĞLU S.

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış, Sinan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.172-197, 2013