Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (5)
4. An Examination of Reading Comprehension Skills of Readers with and without Reading Disabilities by Text Genre and Question Type
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.970-989, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2
Kitaplar
6
1. Matematik Öğretim Programlarının Genel Özellikleri
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-27, 2021
2. Dinlediğini Anlama
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Tevhide Kargın,Doç. Dr. Dilek Altun,Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.62-77, 2021
3. Matematik Öğretim Programlarının Genel Özellikleri
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide Kargın,Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.3-28, 2021
4. Dört İşlem Öğrenme Alanı: Özellikleri ve Öğretimi
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide Kargın,Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.239-263, 2021
5. Okuma Öğretiminde Kullanılan Yöntemler
Özel Gereksinimli Öğrenciler için Okuma ve Okumanın Gelişimi, Laçin, Emre, Editör, Nobel, Ankara, ss.53-69, 2021
6. Tüketici Bildirimleri - Okul Öncesi Çocukların Akran-İlişkili Sosyal Becerilerine Özgü Deneysel Alanyazının Gözden Geçirilmesi
Erken Çocukluk Özel Eğitimi El Kitabı, Hatice Bakkaloğlu, Şeyda Demir, Editör, Anı Yayınlcılık, ss.179-200, 2018