Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Risk Communication with Vulnerable Publics: Experiences of Turkish Older Adults During Covid-19 Pandemic

18th International Symposium: Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.753-754

COVID-19 Pandemisinde 65 Yaş ve Üzeri Bireylerin Gözünden İnfodemi: “Nereden Teyit Edebilirim?

1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı (1st International Media and Cultural Studies Conference “Communication, Art and Culture in Digital World”, İstanbul, Türkiye, 06 Eylül 2021

“Publicizing the Turkish Independence War: Actors and Institutions”

International History of Public Relations Conference, 6 - 07 Temmuz 2016

Public Relations of Labor Unions in 1960s and 1970s Turkey An Untold Story

International History of Public Relations Conference, 2 - 04 Temmuz 2014

History of Public Relations in Turkey Narrated by the Pioneers: The Early Years

European Public Relations Education and Research Association, Euprera Congress 2012, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012

Investor Relations on the Internet

Conference in Corporate Communication, 5 - 08 Haziran 2012

Turkish Universiy Students Perception of LGBT People We vs They

Association for Cultural Studies 8th Crossroads in Cultural Studies Confrence, 17 - 21 Haziran 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

Ulusal ve Yerel Basında Kadın Sığınma Evlerinin Temsili

Kadına Yönelik Şiddet ve Medya Atölyesi, Ankara, Türkiye, 25 - 29 Ocak 2010

Reklamcılıkta Yeni Trend Sıfır Bütçeli Reklam Kampanyaları

V. Kültür Araştırmaları Sempozyumu, Zonguldak, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009

Yönetişim Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı ve Dönüşen Halkla İlişkiler

International Public Relations Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009

Governance New Public Management and Its Impact on Organizational Communication

Confrence on Corporate Communication, Wroclaw, Polonya, 2 - 04 Temmuz 2007

Governance Adventure of a EU Candidate Country Turkey

Global and Regional Governance: European Perspectives and Beyond Symposium, Wroclaw, Polonya, 24 - 26 Mayıs 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Yeni Medya, Kriz ve Risk İletişimi: Sosyal Medya Bağlamında Araştırma Yönelimleri ve İhmal Edilen Konular

Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim , Himmet Hülür ve Cem Yaşın, Editör, Ütopya, ss.516-532, 2021

Strategic Communication in Turkish Public Sector: Through the Lens of Public Relations

The Handbook of Strategic Communication, Botan, H. Carl, Editör, Wiley-Blackwell, ss.45-60, 2021

Yeni Medya, Kriz ve Risk İletişimi: Sosyal Medya Bağlamında Araştırma Yönelimleri ve İhmal Edilen Konular

Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, Himmet Hülür,Cem Yaşin, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.516-532, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

The Social Marketing Campaign by Greenpeace Mediterranean Against Broiler Chicken Consumption

Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption, Diana Bogueva,Dora Marinova, Editör, IGI GLOBAL , New Jersey, ss.204-218, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Investor Relations In An Emerging Market: Republic of Turkey

The Handbook of Financial Communication and Investor Relations, Alexander Laskin, Editör, Wiley Blackwell, Sydney, ss.457-464, 2017

Turkey

Middle Eastern and African Perspectives on the Development of Public Relations, Tom Watson, Editör, Palgrave Macmillan, London , London, ss.121-137, 2014

Turkey

Middle Eastern and African Perspectives on the Development of Public Relations, Watson Tom, Editör, Palgrave Pivot, ss.121-137, 2014

Blogları Halkla İlişkiler Odaklı Düşünmek: Kurumsal Bloglar Üzerine

Halkla İlişkiler Üzerine, Melike Aktaş,B. Pınar Özdemir, Editör, DeKi, Ankara, ss.55-85, 2013

History of Public Relations in Turkey Narrated by the Pioneers: The Early Years

Researching the Changing Profession of Public Relations, Okay Aydemir, Carayol Valerie, Tench Ralph, Editör, Peter Lang, ss.19-32, 2013

Relationship Marketing to Cosmopolitan Customers

Consumer Cosmopolitanism in the Age of Globalization, Melvin Prince, Editör, Business Expert, New York, ss.125-145, 2012

Relationship Marketing to Cosmopolitan Consumers

Consumer Cosmopolitanism in the Age of Globalization, Prince Melvin, Editör, Business Expert Press, New York, ss.187-211, 2012

Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Halkla İlişkiler: Türkiye’deki Akademik Çalışmalar Üzerine Niteliksel Bir İnceleme

Halkla İlişkiler Üzerine: Disiplinlerarası Bir Alanın Yönelimleri, Keskin Fatih, Özdemir B. Pınar, Editör, Dipnot, ss.15-30, 2009

Metrikler

Yayın

46

H-İndeks (WoS)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları