Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)
3. The Effects of Extrinsic and Intrinsic Factors on Teachers' Job Satisfaction in TALIS 2018
International Online Journal of Primary Education
, cilt.9, sa.2, ss.244-259, 2020 (TRDizin)
4. Schools’ Emphasis on Academic Success in TIMSS 2015 across Finland, Singapore, and Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.7, sa.4, ss.203-212, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Fen Öğrenimine Yönelim Ölçeğinin Tu rkçe ye Uyarlanması
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.14, sa.2, ss.657-670, 2015 (Scopus, TRDizin)
12. Investigating Science Content and Cognitive Domain Scores with regard to Low and High Performing Schools in Turkey
Journal of Education and Future
, sa.4, ss.35-50, 2013 (Hakemli Dergi)
14. PISA 2006 Sonuçlarına göre Türkiye de Fen Okuryazarlığında Düşük ve Yüksek Performans Gösteren Okullar Arasındaki Farklar
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.55-75, 2009 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
6
1. Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları
Ankara Üniversitesi Basımevi, 2022
