Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

3. Sınıf Öğretmenlerinin Alan ve Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimine Yönelik Bir Hizmet İçi Eğitim Uygulaması

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.540-542, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmenlerinin Modelleme ve Zihinden İşlem Temelinde Alternatif Stratejilere Yaklaşımı: Çarpma İşlemi Örneği

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

5. The Discovery of an Educational Mathematics Game: “Let’s Put a Number With Minus Here”

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

6. İlkokul Öğrencileriyle Tam Sayı Kavramının Sezgisel Gelişimine İlişkin Bir Çalışma

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. Matematik Derslerinde Değerlendirme Aracı Olarak Yazı Yazmayı Kullanmak

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. Ortaokul matematik öğretmenlerinin tam sayı öğretimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. A Study on the Fourth Grade Students’ Perception of Integers

International Cenference for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 20 - 23 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

10. Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirler Konusunda Bir Durum Çalışması

16th İnternational Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. A Study on Pre service Teachers Pedagogical Content Knowledge about the Teaching of the Operations of Addition and Multiplication

The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education, Savonlinna, Finlandiya, 30 Ağustos - 01 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

12. Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sürecinde Matematiksel Problem Çözme Becerisinin Gelişimine İlişkin Çıkarımlar

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

14. A study on teaching proof to 7th grade students

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3427-3431, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. 7 Sınıf Öğrencilerinin İspat kavramını algılama Biçimleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

18. Analysing the Comprehension Of equality Inequality In education Of high School Students

7. International Congress of Qualitative Inquiry, 18 - 21 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

19. Mathematics Teachers Perceptions of Problem Solving and Their Instruction

International Conference for Acedemic Disciplines, 7 - 10 Mart 2011, (Özet Bildiri)

20. Geleceğe Yönelik Hedeflerin Akademik Yaşantı ve Öz Düzenleme Üzerine Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

22. The Views of Elementary Mathematics Education Preservice Theachers on Proving

World Congress on Arts, Humanities and Social Sciences (International Conference on Educational Technology), 24 - 26 Haziran 2009, ss.1558-1562, (Tam Metin Bildiri)

24. PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' PROOF PERFORMANCE

33rd Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Thessaloniki, Yunanistan, 19 - 24 Temmuz 2009, cilt.1, ss.332, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Eğitimde Eşitlik Dünü Bugünü Yarını

10. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

2. Educational Needs of Adult Literacy Program Instructors and Their Thoughts on Adult Literacy Programs in Turkey.

horizon İn Education, Gregory T. Papanikos Nicholas C. J. Pappas, Editör, Athens Institute For Educationa and Research, ss.329-342, 2010
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

69

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları