Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

2. Okuma Yazma Öğretiminde Yapay Zeka Uygulamalarının Değerlendirilmesi: Lexia Learning Örneği

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

4. Investigation of Graduate Studies on the Use of Origami in Mathematics

Sempozyum, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 19 - 20 Nisan 2024, ss.6-25, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmenlerin Dijital Performanslarına İlişkin Görüşleri: Bir Temel Nitel Araştırma

21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2023), 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

7. Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2023), 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlerin Dijital Performanslarına İlişkin Görüşleri

21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2023), 9 - 12 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf ÖğretmeniAdaylarının Sözlü Tarih Uygulamaları

Uluslararası Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

13. Okuma Yazma Öğretiminde Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Story Bird Örneği

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adayları Metinlerdeki Ana Düşünceyi Nasıl Buluyor?

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

15. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Toplumsal Duyarlık.

18th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES), 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

16. İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Toplumsal Duyarlılık

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. 21. Yüzyıl Becerileri ve 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemi

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.1-15, 2024

2. DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE DİL ÖĞRENİMİ

Dijital Eğitim I, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.49-66, 2024

3. 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE EĞİTİMDE 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN ÖNEMİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, Editör, Livre de Lyon, ss.1-16, 2024

4. Öğretmen Adaylarının Metinlerdeki Ana Fikri Belirleme Stratejileri

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2024, GÜRBÜZ FATİH, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.333-344, 2024

5. PISA 2022: Okuma ve Yazma Yeterlikleri Açısından Türkiye'nin Durumu

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, ÖZDEM GÜVEN, BÜLBÜL TUNCER, TUNÇ BİNALİ, ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.859-872, 2024

6. YAPAY ZEKÂ İLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

TEMEL EĞİTİMDE YAPAY ZEKÂ İLE ÖĞRETİM-I, KAPIDERE METİN, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.35-53, 2024

7. COVID-19’un Temel Eğitime Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, Prof. Dr. Selahiddin ÖĞÜLMÜŞ Prof. Dr. Neslihan KARAMAN Prof. Dr. Eren CEYLAN Doç. Dr. Seher YALÇIN Doç. Dr. Ece ÖZDOĞAN ÖZBAL, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.63-74, 2022

8. Temel Eğitimde Dijitalleşme

Dijital Eğitim ve Toplum, GEZER ŞEN BURCU, Editör, Efe Akademi, ss.255-272, 2022

9. Aile-Çocuk-İletişim

ÇOCUK VE İLETİŞİM, Doç. Dr. Bahadır KÖKSALAN, Editör, İZGE, Ankara, ss.81-107, 2021
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

1

Atıf (Sobiad)

2

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

2