Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (12)
TRDizin (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

2. Sanal Hasta ile Klinik Akıl Yürütme Sürecine Yönelik Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi

XIV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

3. Assessing the suitability of AI-generated multiple-choice questions for anatomy

International symposium of clinical and applied anatomy, İngiltere, 27 - 30 Haziran 2024, cilt.18, ss.39, (Tam Metin Bildiri)

4. MEDICAL STUDENTS OPINIONS AND SUGGESTIONS TOWARDS A FLIPPED PEDIATRIC SURGERY CLERKSHIP

24th EUPSA Congress. June 7 - 10, 2023, Izmir, Turkey, İzmir, Türkiye, 7 - 10 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. XAMINING THE EFFECT OF MEDICAL STUDENTS’ ACADEMIC PROCRASTINATION ON BEHAVIORAL ENGAGEMENT AND ACHIEVEMENT USING LMS LOG DATA

16th Congress of the European Association of Clinical Anatomy (EACA) will be held ONLINE jointly with the XII Meeting of the International Symposium of Clinical and Applied Anatomy (ISCAA), Padova, İtalya, 14 - 16 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. Tıbbi Mikrobiyoloji Dersinde Yeni Nesil Bir Öğrenme Metodu.

XI. Ulusal Tıp Eğitimi Çevrim İçi Kongresi UTEK’20., İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

9. Using Learning Analytics for Flipped Classrooms to Predict At-Risk Students in Objective Structured Clinical Examination (OSCE).

13th Academic International Conference on Social Sciences and Humanities, BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)

10. Tıp Eğitiminde Ters-Yüz Sınıf Modelinin Öğrenci Etkileşimleri Açısından İncelenmesi

VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2544-2545, (Özet Bildiri)

11. Öğrencilerin Video İzleme Örüntülerinin Zaman Serisi Grafikleri ile Analiz Edilmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.265, (Özet Bildiri)

12. Investigation of University Students Selective Course Preferences with Association Rule Mining

Conference: 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. The Effects of Different Task Types on Learners' Video Viewing Behavior

ISNITE 2017, New Issues on Teacher Education Symposium, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

14. Çevrimiçi Dersler için Video Analitik Aracının Tasarlanması ve Geliştirilmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.497, (Özet Bildiri)

15. Farklı Öğrenme Yaklaşımına Sahip Öğrencilerin Video İzleme Davranışlarının Video Analitik Yöntemi ile İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.82, (Özet Bildiri)

16. Sentiment Analysis of Twitter Posts Related to Coding Education

International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. HOW TO DESIGN A QUESTION: SYMBOLIC REPRESENTATION OR TEXT PASSAGE? EVIDENCE FROM EYE MOVEMENTS

8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 4 - 06 Temmuz 2016, ss.691-696, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. Differences in Visual Attention Between Successful and Unsuccessful Problem Solvers

iSER 2015 World Conference on Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

19. Şekil Yeteneği ve Mantıksal Akıl Yürütme Sorularının Göz Hareketi İzleme Yöntemi ile İncelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Temmuz 2013, (Tam Metin Bildiri)

20. Investigating the Differences Between Online and Paper Pencil Tests

World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Uncovering Students’ Temporal Quiz-Taking Behavior Patterns Using Sequence Analysis

Assessment Analytics in Education. Advances in Analytics for Learning and Teaching., ŞAHİN MUHİTTİN, IFENTHALER DIRK, Editör, Springer, Cham, ss.19-34, 2024

2. Modül 8: Dönüt, Değerlendirme ve Notlandırma

Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.150, 2022

3. Modül 8: Dönüt, Değerlendirme ve Notlandırma

K-12 Sınıfları İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Altun Arif, Aşkar Petek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.147-166, 2022

4. Bölüm 13: Veritabanı Yönetim Sistemleri

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.269-288, 2020

5. Eğitsel Verilerde Birliktelik Kuralları Analizi

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, T. Güyer, H. Yurdugül, S. Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.111-125, 2020

6. Video Analitikleri: Öğrencilerin Video İzleme Stratejilerinin İncelenmesine İlişkin Bir Uygulama

E-Öğrenmede Videolar Uygulamalar ve Güncel Eğilimler, KOKOÇ, Mehmet ILGAZ, Hale, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.181-192, 2020

7. Dört Duvardan Dijital Sınıfa: Dört Soruda Yeni Nesil Öğretmen

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman, Aytekin; Odabaşı, Hatice Ferhan; Akkoyunlu, Buket, Editör, The Turkish Online Journal of Educational Technology, Ankara, ss.255-269, 2016

8. Predicting Learner Answers Correctness Through Eye Movements with Random Forest

Educational Data Mining Applications and Trends, Peña-Ayala, Alejandro, Editör, Springer International Publishing, ss.203-226, 2014
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

88

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

295

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları