Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (4)
Scopus (12)
TRDizin (6)
3. Decoding Video Logs: Unveiling Student Engagement Patterns in Lecture Capture Videos
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
, cilt.25, sa.2, ss.94-113, 2024 (SSCI)
7. Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.14, sa.4, ss.382-395, 2023 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. İletişim Becerileri Dersine Yönelik Üretilen Yapay Zeka Tabanlı Geribildirimlerdeki Hataların İncelenmesi
XIV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
2. Sanal Hasta ile Klinik Akıl Yürütme Sürecine Yönelik Öğrenci Deneyimlerinin İncelenmesi
XIV. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
5. Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenme Yönetim Sistemi Etkileşimlerinin Kümeleme Analizi ile İncelenmesi
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi 2022, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
6. Öğrenme Analitikleri Entegre Edilmiş Bir Sanal Hasta Simülasyonun Geliştirilmesi, Uygulanması ve Test Edilmesi
Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi 2022, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
7. XAMINING THE EFFECT OF MEDICAL STUDENTS’ ACADEMIC PROCRASTINATION ON BEHAVIORAL ENGAGEMENT AND ACHIEVEMENT USING LMS LOG DATA
16th Congress of the European Association of Clinical Anatomy (EACA) will be held ONLINE jointly with the XII Meeting of the International Symposium of Clinical and Applied Anatomy (ISCAA), Padova, İtalya, 14 - 16 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)
8. Tıbbi Mikrobiyoloji Dersinde Yeni Nesil Bir Öğrenme Metodu.
XI. Ulusal Tıp Eğitimi Çevrim İçi Kongresi UTEK’20., İstanbul, Türkiye, 12 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
9. Using Learning Analytics for Flipped Classrooms to Predict At-Risk Students in Objective Structured Clinical Examination (OSCE).
13th Academic International Conference on Social Sciences and Humanities, BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)
12. Investigation of University Students Selective Course Preferences with Association Rule Mining
Conference: 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. The Effects of Different Task Types on Learners' Video Viewing Behavior
ISNITE 2017, New Issues on Teacher Education Symposium, 29 - 31 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
16. Sentiment Analysis of Twitter Posts Related to Coding Education
International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
18. Differences in Visual Attention Between Successful and Unsuccessful Problem Solvers
iSER 2015 World Conference on Education, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
19. Şekil Yeteneği ve Mantıksal Akıl Yürütme Sorularının Göz Hareketi İzleme Yöntemi ile İncelenmesi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Temmuz 2013, (Tam Metin Bildiri)
20. Investigating the Differences Between Online and Paper Pencil Tests
World Conference on Educational Technology Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 09 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
21. Türkiyedeki teknoloji politikalarında eğitimin yeri ve öğretmen yetiştirme politikaları
TBD 26. Ulusal Bilişim Kurultayı, Türkiye, 01 Aralık 2009, (Tam Metin Bildiri)
22. Erozyonla mücadelede yeni bölgeler Erozyon konusunun ve önleme yöntemlerinin 3 boyutlu çok kullanıcılı bir oyunda öğrenilmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
2. Modül 8: Dönüt, Değerlendirme ve Notlandırma
Üniversiteler İçin Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı: Her Ortamda Katılım ve Etki Yaratmak İçin Öğretim, Arif Altun, Petek Aşkar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.150, 2022
4. Bölüm 13: Veritabanı Yönetim Sistemleri
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.269-288, 2020
5. Eğitsel Verilerde Birliktelik Kuralları Analizi
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, T. Güyer, H. Yurdugül, S. Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.111-125, 2020
6. Video Analitikleri: Öğrencilerin Video İzleme Stratejilerinin İncelenmesine İlişkin Bir Uygulama
E-Öğrenmede Videolar Uygulamalar ve Güncel Eğilimler, KOKOÇ, Mehmet ILGAZ, Hale, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.181-192, 2020
8. Predicting Learner Answers Correctness Through Eye Movements with Random Forest
Educational Data Mining Applications and Trends, Peña-Ayala, Alejandro, Editör, Springer International Publishing, ss.203-226, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
12
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
70
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
88
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
295
H-İndeks (Scholar)
10
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
6
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
3
Proje
4
Tez Danışmanlığı
4