Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
2. Türkiye’de Twitter’ın Kamusal Tartışmalardaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.34, ss.464-489, 2020 (TRDizin)
3. Communicative Approaches to Big Data: A Systematic Analysis of Web of Science Publications
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.58, ss.241-272, 2020 (ESCI, TRDizin)
6. Analysing Journalism Skills: A Field Study on Turkish Case
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.57, ss.195-223, 2019 (ESCI, TRDizin)
8. Dijital Kapitalizm’in İletişim Alanındaki İzleri: Üretim, Dolaşım, Emek ve Tüketim Süreçleri
Toplum ve Bilim
, cilt.135, ss.27-57, 2015 (TRDizin)
9. Eski(meyen) Bir Tartışma: İzleyici Metası
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.24, ss.230-255, 2015 (TRDizin)
10. Yeni Ekonomide ‘Çoklu Mübadele İlişkilerini’ Ağ Üzerinde Organize Etme Arayışı: E-Ticaret ve Türkiye
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.455-490, 2012 (TRDizin)
14. Kalkınma İktisadını Yeniden Düşünmek: Kalkınma Reçetelerinin Gerçek Yüzü-Kalkınma Yeniden
Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.65, sa.3, ss.275-290, 2010 (TRDizin)
15. İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Gelişme: Yayılmanın Ekonomi Politiği
iletişim : araştırmaları
, cilt.5, sa.1, ss.109-114, 2007 (Hakemli Dergi)
16. Kapitalizm ve Modernlik
İletişim Araştırmaları Dergisi
, ss.153-159, 2006 (Hakemli Dergi)
17. Bilgi Tabanlı Ekonomi ve Yeni Bir e-İş Modeli Olarak B2B: Firmadan Firmaya e-Ticaret
iletişim : araştırmaları
, cilt.3, sa.1, ss.161-190, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
7. Günümüzde Gazetecilik Becerileri ve Mesleki Dönüşüm Süreci
16. Türkiye Sosyal Bilimler Kongresi (TSBD), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2019, ss.102-103, (Özet Bildiri)
8. Tweet, tweet do not retweet: The role of Twitter in public discussions.
The International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Tampere, Finlandiya, 12 - 17 Temmuz 2020, ss.63-64, (Özet Bildiri)
11. Reklamcılığın Dünü, Bugünü, Yarını: Sosyal Medyanın Reklamcılıktaki Rolü Üzerine Bir İnceleme
16 th Internatioanl Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Türkiye'deki Haber Kuruluşlarının Sosyal Medyayı Kullanma Pratiğine İlişkin Bir Değerlendirme
International Conference on New Trends in Communication, 4 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
14. Türkiye'de B2B e-Ticaret'i Uygulaması: Politika Oluşturma Sürecine Katkı
Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
4. Eşik-Bekçiliği: Kurt Lewin’den Sosyal Medyaya
Yeni medya, toplum ve iletişim biliminin dönüşümü , Himmet Hülür & Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.129-146, 2022
5. The asylum-seeker discourse fed by political polarization in Turkey
Hate Speech and Polarization in Participatory Society, Marta Pérez-Escolar & José Manuel Noguera-Vivo, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.205-220, 2021
6. The Asylum-Seeker Discourse Fed by Political Polarization in Turkey: A Twitter-Based Analysis
Hate Speech and Polarization in Participatory Society, Pérez-Escolar, Marta, Noguera-Vivo, José Manuel, Editör, Routledge, New York, ss.205-220, 2021
7. The Paradigm Shift in Practices of Journalism through Traditional to the New Media: A Critical Assessment
Paradigm Shifts within the Communication World, ENES EMRE BAŞAR, Editör, Nova Science Publishers, Inc. New York, New York, ss.3-17, 2021
8. The Paradigm Shift in Practices of Journalism Through Traditional to the New Media: A Critical Assessment
Paradigm Shifts within the Communication World, Başar, Enes Emre, Editör, NOVA, New York, ss.3-17, 2021
9. YENİ MEDYALARA ENDEKSLİ BİR SİYASET TARZI OLARA E-KATILIM: TANIMLAR VE TARTIŞMALAR
YENİ MEDYA, TOPLUM VE SİYASAL İLETİŞİM, HİMMET HÜLÜR, CEM YAŞIN, Editör, ÜTOPYA YAYINEVİ, Ankara, ss.207-224, 2020
10. Communicative Analysis of a Failed Coup Attempt in Turkey
Handbook of Communication for Development and Social Change, Jan Servaes, Editör, Springer, Singapore, ss.1439-1453, 2020
11. Yeni Medyalara Endeksli Bir Siyaset Tarzı Olarak E-Katılım
Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, HİMMET HÜLÜR, CEM YAŞIN, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.207-224, 2020
12. A communicative analysis of a failed coup attempt in Turkey
Handbook of Communication for Development and Social Change, Jan Servaes, Editör, Springer, Singapore, ss.1439-1453, 2020
13. Using Twitter as a Research Tool: Opportunities and Limitations
Twitter: Global Perspectives, Uses and Research Techniques, Innocent Chiluwa Gwen Bouvier, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.267-292, 2019
14. Eleştirel Kuramlar Ekseninde Twitter Araştırmaları
Twitter Araştırmaları, Himmet Hülür Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.182-211, 2019
16. Metalaştırma ve Direnç: Kapitalizmde Kültürün İkili Üretim Yapısı
Nota Bene, Ankara, 2016
18. Sürüp Giden Metalaştırma Süreçleri Üzerine Bir Not: İzleyici Metasından Toplumsal Sermayeye
Marx Geri Döndü: Medya, Meta ve Sermaye Birikimi, Funda Başaran, Editör, Nota Bene, Ankara, ss.301-366, 2014