Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Türkiye'de dijital gazetecilik pratiklerine etki eden dinamikler: Karşılaştırmalı bir medya çalışması

BORDER/LESS: beyond worlding & worldmaking, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2023, ss.90, (Özet Bildiri)

2. Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremleriyle ilişkilendirilen bir komplo teorisinin düşündürdükleri: #HAARP hashtaginin analizi

İletişşim Yönetiminde Hayaller, Gerçekler ve Depremler, Ankara, Türkiye, 11 Mayıs 2023, ss.21-22, (Özet Bildiri)

3. A Misleading Factor in Social Media Studies: Troll Accounts

3rd Communication in the Digital Age Symposium, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2022, ss.165-167, (Özet Bildiri)

4. Sosyal Medya Platformları: Yerelden Küresele Ölçeği Genişleyen Kültürel Akışın Yeni Ortamları

18th Internatioanl Symposium Communication in the Millennium, 26 - 27 Ekim 2021, ss.54-55, (Özet Bildiri)

5. Kriz iletişiminde Metaforların Rolü Üzerine Birinceleme

8th InternationalCommunication DaysCrisis Communication in the Digital AgeSymposium, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.25-26, (Tam Metin Bildiri)

6. Sosyal Medya verisinin Ticarileşmesi: Araştırmacılar Açısından Olanaklar ve Sınırlılıklar

Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2020, ss.199-200, (Özet Bildiri)

7. Günümüzde Gazetecilik Becerileri ve Mesleki Dönüşüm Süreci

16. Türkiye Sosyal Bilimler Kongresi (TSBD), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2019, ss.102-103, (Özet Bildiri)

8. Tweet, tweet do not retweet: The role of Twitter in public discussions.

The International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Tampere, Finlandiya, 12 - 17 Temmuz 2020, ss.63-64, (Özet Bildiri)

9. Kriz Zamanlarında Sanata Ne Olmaktadır? Sanatın Ekonomik Yönü Üzerine Bir Değerlendirme

3. Türkiye Estetik Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

10. Qualitative analysis of Twitter data

V International Conference of Methodologies in Communication Research, Madrid, İspanya, 20 - 22 Kasım 2018, cilt.1, sa.1, ss.98-107, (Tam Metin Bildiri)

11. Reklamcılığın Dünü, Bugünü, Yarını: Sosyal Medyanın Reklamcılıktaki Rolü Üzerine Bir İnceleme

16 th Internatioanl Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. Türkiye'deki Haber Kuruluşlarının Sosyal Medyayı Kullanma Pratiğine İlişkin Bir Değerlendirme

International Conference on New Trends in Communication, 4 - 05 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

13. Rethinking Cultural Production in the Context of Commodification

International Society for Information Studies 2015 Summit: The Information Society at the Crossroads: Response and Responsibilities of the Sciences of Information, 3 - 07 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

14. Türkiye'de B2B e-Ticaret'i Uygulaması: Politika Oluşturma Sürecine Katkı

Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. Medya Endüstrisi ve Müzik Sektörü: Kapitalist Yapı, Dijitalleşme ve Telif Hakları

Görünenin Ötesi, , Editör, L-T LİTERATÜRK ACADEMİA, ss.201-227, 2025

2. The importance of sustainable communication in the covid-19 period: The case of Turkey

SDG18 Communicaton for All, Volume 2: Regional Perspectives and Special Cases, Jan Servaes,Muhammad Jameel Yusha, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.250-269, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Twitter, gazetecilik ve kamusal alan: Eğilimler, olanaklar, sorunlar

Yeni media toplum ve kamusal alan, Himmet Hülür & Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.1-15, 2022

4. Eşik-Bekçiliği: Kurt Lewin’den Sosyal Medyaya

Yeni medya, toplum ve iletişim biliminin dönüşümü , Himmet Hülür & Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.129-146, 2022

5. The asylum-seeker discourse fed by political polarization in Turkey

Hate Speech and Polarization in Participatory Society, Marta Pérez-Escolar & José Manuel Noguera-Vivo, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.205-220, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

6. The Asylum-Seeker Discourse Fed by Political Polarization in Turkey: A Twitter-Based Analysis

Hate Speech and Polarization in Participatory Society, Pérez-Escolar, Marta, Noguera-Vivo, José Manuel, Editör, Routledge, New York, ss.205-220, 2021

7. The Paradigm Shift in Practices of Journalism through Traditional to the New Media: A Critical Assessment

Paradigm Shifts within the Communication World, ENES EMRE BAŞAR, Editör, Nova Science Publishers, Inc. New York, New York, ss.3-17, 2021

8. The Paradigm Shift in Practices of Journalism Through Traditional to the New Media: A Critical Assessment

Paradigm Shifts within the Communication World, Başar, Enes Emre, Editör, NOVA, New York, ss.3-17, 2021

9. YENİ MEDYALARA ENDEKSLİ BİR SİYASET TARZI OLARA E-KATILIM: TANIMLAR VE TARTIŞMALAR

YENİ MEDYA, TOPLUM VE SİYASAL İLETİŞİM, HİMMET HÜLÜR, CEM YAŞIN, Editör, ÜTOPYA YAYINEVİ, Ankara, ss.207-224, 2020

10. Communicative Analysis of a Failed Coup Attempt in Turkey

Handbook of Communication for Development and Social Change, Jan Servaes, Editör, Springer, Singapore, ss.1439-1453, 2020

11. Yeni Medyalara Endeksli Bir Siyaset Tarzı Olarak E-Katılım

Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, HİMMET HÜLÜR, CEM YAŞIN, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.207-224, 2020

12. A communicative analysis of a failed coup attempt in Turkey

Handbook of Communication for Development and Social Change, Jan Servaes, Editör, Springer, Singapore, ss.1439-1453, 2020

13. Using Twitter as a Research Tool: Opportunities and Limitations

Twitter: Global Perspectives, Uses and Research Techniques, Innocent Chiluwa Gwen Bouvier, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.267-292, 2019

14. Eleştirel Kuramlar Ekseninde Twitter Araştırmaları

Twitter Araştırmaları, Himmet Hülür Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.182-211, 2019

15. Opportunities and restrictions for the transformation into knowledge economy: A critical analysis of initiatives in Turkey

Knowledge-based urban development in the Middle East, Ali A. Alraouf, Editör, IGI Global, New Mexico, ss.139-158, 2018

17. Birkimi Anlamak: Marx'ın İlkel Birikim Kuramı'nın Medya ve İletişim Çalışmaları Açısından Önemi

Marx Geri Döndü:Medya, Meta ve Sermaye Birikimi, Funda Başaran, Editör, Note Bene, Ankara, ss.83-118, 2014

18. Sürüp Giden Metalaştırma Süreçleri Üzerine Bir Not: İzleyici Metasından Toplumsal Sermayeye

Marx Geri Döndü: Medya, Meta ve Sermaye Birikimi, Funda Başaran, Editör, Nota Bene, Ankara, ss.301-366, 2014