SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Twitter’ın Kamusal Tartışmalardaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.34, ss.464-489, 2020 (Hakemli Dergi)
İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Hareketler: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.19, sa.2, 2019 (Hakemli Dergi)
Dijital Kapitalizm’in İletişim Alanındaki İzleri: Üretim, Dolaşım, Emek ve Tüketim Süreçleri
Toplum ve Bilim
, cilt.135, ss.27-57, 2015 (Hakemli Dergi)
Eski(meyen) Bir Tartışma: İzleyici Metası
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.24, ss.230-255, 2015 (Hakemli Dergi)
Yeni Ekonomide ‘Çoklu Mübadele İlişkilerini’ Ağ Üzerinde Organize Etme Arayışı: E-Ticaret ve Türkiye
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.455-490, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye Avrupa Birliği Dış Ticaret İlişkileri Açısından e-Ticaret Modeli ve Düzenleyici Rejim-Yapı
ANKARA AVRUPA CALISMALARI DERGISI-ANKARA REVIEW OF EUROPEAN STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.117-143, 2011 (Hakemli Dergi)
Kalkınma İktisadını Yeniden Düşünmek: Kalkınma Reçetelerinin Gerçek Yüzü-Kalkınma Yeniden
Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.65, sa.3, ss.275-290, 2010 (Hakemli Dergi)
İletişim Teknolojileri ve Toplumsal Gelişme: Yayılmanın Ekonomi Politiği
iletişim : araştırmaları
, cilt.5, sa.1, ss.109-114, 2007 (Hakemli Dergi)
Kapitalizm ve Modernlik
İletişim Araştırmaları Dergisi
, ss.153-159, 2006 (Hakemli Dergi)
Bilgi Tabanlı Ekonomi ve Yeni Bir e-İş Modeli Olarak B2B: Firmadan Firmaya e-Ticaret
iletişim : araştırmaları
, cilt.3, sa.1, ss.161-190, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Günümüzde Gazetecilik Becerileri ve Mesleki Dönüşüm Süreci
16. Türkiye Sosyal Bilimler Kongresi (TSBD), Ankara, Türkiye, 26 - 28 Kasım 2019, ss.102-103
Tweet, tweet do not retweet: The role of Twitter in public discussions.
The International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Tampere, Finlandiya, 12 - 17 Temmuz 2020, ss.63-64
Reklamcılığın Dünü, Bugünü, Yarını: Sosyal Medyanın Reklamcılıktaki Rolü Üzerine Bir İnceleme
16 th Internatioanl Symposium Communication in the Millennium, 25 - 28 Nisan 2018
Türkiye'deki Haber Kuruluşlarının Sosyal Medyayı Kullanma Pratiğine İlişkin Bir Değerlendirme
International Conference on New Trends in Communication, 4 - 05 Mayıs 2017
Türkiye'de B2B e-Ticaret'i Uygulaması: Politika Oluşturma Sürecine Katkı
Akademik Bilişim Konferansı, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Eşik-Bekçiliği: Kurt Lewin’den Sosyal Medyaya
Yeni medya, toplum ve iletişim biliminin dönüşümü , Himmet Hülür & Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.129-146, 2022
The asylum-seeker discourse fed by political polarization in Turkey
Hate Speech and Polarization in Participatory Society, Marta Pérez-Escolar & José Manuel Noguera-Vivo, Editör, Routledge, London/New York , New York, ss.205-220, 2021
The Paradigm Shift in Practices of Journalism Through Traditional to the New Media: A Critical Assessment
Paradigm Shifts within the Communication World, Başar, Enes Emre, Editör, NOVA, New York, ss.3-17, 2021
A communicative analysis of a failed coup attempt in Turkey
Handbook of Communication for Development and Social Change, Jan Servaes, Editör, Springer, Singapore, ss.1439-1453, 2020
Yeni Medyalara Endeksli Bir Siyaset Tarzı Olarak E-Katılım
Yeni Medya, Toplum ve Siyasal İletişim, HİMMET HÜLÜR, CEM YAŞIN, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.207-224, 2020
Eleştirel Kuramlar Ekseninde Twitter Araştırmaları
Twitter Araştırmaları, Himmet Hülür Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.182-211, 2019
Using Twitter as a Research Tool: Opportunities and Limitations
Twitter: Global Perspectives, Uses and Research Techniques, Innocent Chiluwa Gwen Bouvier, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.267-292, 2019
Metalaştırma ve Direnç: Kapitalizmde Kültürün İkili Üretim Yapısı
Nota Bene, Ankara, 2016
Sürüp Giden Metalaştırma Süreçleri Üzerine Bir Not: İzleyici Metasından Toplumsal Sermayeye
Marx Geri Döndü: Medya, Meta ve Sermaye Birikimi, Funda Başaran, Editör, Nota Bene, Ankara, ss.301-366, 2014