Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi


Creative Commons License

Kurtar Anlı C., Yavan N.

Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.18, sa.1, ss.100-132, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 18 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.21547/jss.494355
  • Dergi Adı: Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: MLA - Modern Language Association Database, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.100-132
  • Ankara Üniversitesi Adresli: Evet