C. Kurtar Anlı And N. Yavan, "Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.100-132, 2019
Kurtar Anlı, C. And Yavan, N. 2019. Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1 , 100-132.
Kurtar Anlı, C., & Yavan, N., (2019). Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, 100-132.
Kurtar Anlı, CEYDA, And NURİ YAVAN. "Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, 100-132, 2019
Kurtar Anlı, CEYDA K. And Yavan, NURİ. "Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.100-132, 2019
Kurtar Anlı, C. And Yavan, N. (2019) . "Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.1, pp.100-132.
@article{article, author={CEYDA KURTAR ANLI And author={NURİ YAVAN}, title={Deneyim Yaratmada Mekânın Rolü: Starbucks ve Kahve Dünyası’nın Deneyim Ekonomisi ve Üçüncü Yer Bakımından Analizi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={100-132} }