SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İkna sözeyleminin yapılandırılışı: Öğrenci metinlerinde uslamlama
Ankara üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.70-82, 2023 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kavramlaştırma Üzerine Veritabanlı Bir Araştırma
Mersin Üniversitesi Dil ve Edebiyat Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.87-127, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Yöntem Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.331-343, 2016 (Hakemli Dergi)
Rhetorıcal Move And Steps With Respect To Introduction Sections Of Master Theses in The Field Of Turkish Language Education
ZfWT (ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN)
, cilt.7, sa.3, ss.33-52, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Bulgular, Tartışma, Sonuç Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.1-19, 2014 (Hakemli Dergi)
The Effect of the Writing Programme Prepared In Accordance With Cognitive Process Model on Student Success
Elementary Education Online
, cilt.8, sa.3, ss.651-665, 2009 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı bir süreç olarak okuma
Dil Dergisi
, sa.143, ss.7, 2009 (Hakemli Dergi)
Bir Söylem Öğesi Olarak Ezgi
DTCF Dergisi
, cilt.38, sa.1-2, ss.121-155, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkçe Bilimsel Metinlerde Metaforlar ve Bilgisel Tutum İşaretleyiciler
31. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017
Üslup Okumasına Bilişsel Bir Yaklaşım: Nazım Hikmet’in Şiirinde Anlamın Dünyası
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017
Türkçe Sosyal Bilimler Metinlerindeki Savlarda Kullanılan Kavramsal Metaforların Görünümleri
30. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2016
Türkçe Sosyal Bilimler Metinlerindeki Savlarda Kullanılan Kavramsal Metaforların Görünümleri.
30. ULUSAL DİLBİLİM KURULTAYI, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2016
Değerbiçilmiş Anlam ile Üstmetnin İlişkisi: Öğretimbilimsel Amaçlara Yönelik Bir Tartışma
9. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Conceptual metaphors used in arguments in Turkish and English scientific texts.
2nd International Symposium on Figurative Thought and Language, İtalya, 28 Ekim 2015
Sosyal Bilimler alanında Türkçe yazılan özgün araştırma yazılarında uslamlama türlerine göre sav şemaları
27. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Türkiye, 02 Mayıs 2013
Öğrencilerin Yazılı Anlatım Sürecindeki Metinleştirme Sorunları
II. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
El sözcüğünün Türkçedeki metaforik ve metonimik dünyası
Kavramsal Metafor ve Metonimi Üzerine Uygulamalar , Yeşim Aksan,Elif Arıca Akkök,Mustafa Aksan, Editör, Toros Üniversitesi Yayınları, Mersin, ss.43-55, 2023
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Özellikleri
Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, Hakan Ülper, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.141-156, 2018
Türkçe Bilimsel Metinlerde Metaforlar ve Bilgisel Tutum İşaretleyicileri
Dilbilimde Güncel Tartışmalar, Turan Ümit Deniz, Kopkallı Yavuz Handan, Balcı Ayla, Editör, Dilbilim Derneği Yayınları, Ankara, ss.97-113, 2018
Conceptual metaphors used in arguments in Turkish and English scientific texts
Cognitive Modeling in Language and Discourse across Cultures, Annalisa Baicchi, Erica Pinelli, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.199-216, 2017
Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik özellikleri
Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, Hakan Ülper, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-152, 2014
Metindilbilim
Genel Dilbilim II, S. Özsoy ve Z. Emeksiz, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.153-180, 2013
Okuma Süreci, Okuma Çıktıları ve Yaratıcı Okuma: İlköğretim Öğrencileri Üzerine Gözlemler
Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching/Türkçe Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Tartışmalar/ Theoretische und Angewandte Untersuchungen bei der Vermittlung des Türkischen, Gülsün Leyla Uzun & Ümit Bozkurt, Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.181-205, 2011