SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Akademisyenlerin İşlerini Anlamlı Kılan Faktörlere İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.867-892, 2019 (Hakemli Dergi)
Exploring the Meaningful Work Level of Academics in terms ofDifferent Variables
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.25, sa.2, ss.241-284, 2019 (Hakemli Dergi)
Nitel Araştırmada Geçerlik ve Güvenirlik: Kuramsal Bir İnceleme
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
Hedonizmden Püritanizme: Eğitim Felsefesine İlişkin Bir Değerlendirme
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.597-621, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Eğitimin Finansmanı ve Eğitim Harcamaları Bilgi Yönetim Sistemine TEFBİS İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri ve Yaşadıkları Sorunlar
MILLI EGITIM
, cilt.43, sa.204, ss.63-87, 2014 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıfta Davranışsal Ekonomi
Davranışsal Eğitim Ekonomisi, Kasım Karakütük, Ece Özdoğan Özbal, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.197-233, 2022
Örgütlerde İz Bırakma
Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim, Hasan Basri Memduhoğlu & Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.363-391, 2021
Liderliğe Özellikler Yaklaşımı, Davranışçı Yaklaşım ve Durumsallık Yaklaşımı
Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.7-42, 2020
Türkiye’de Çocuk Haklarının Mevcut Durumunun Değerlendirilmesi
Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Prof. Dr. Yasemin Kepenekci, Dr. Öğr. Üyesi Pelin Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.253-264, 2018
Güney Afrika Cumhuriyeti Eğitim Sistemi
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri, Ali Balcı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-374, 2018
Bölüm 11: Portfolyo Denetim (Chapter 11: Portfolio Supervision)
Öğretim Denetimi Uygulama Araçları ve Kavramlar Instructional Supervision Applying Tools and Concepts, Ali Balcı; Çiğdem Apaydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.277-288, 2016