Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (5)
1. Akademisyenlerin İşlerini Anlamlı Kılan Faktörlere İlişkin Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.867-892, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Nitel Araştırmada Geçerlik ve Güvenirlik: Kuramsal Bir İnceleme
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.37-75, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Nitel Araştırmada Geçerlik ve Güvenirlik: Kuramsal Bir İnceleme
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Hedonizmden Püritanizme: Eğitim Felsefesine İlişkin Bir Değerlendirme
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.597-621, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Kenya Eğitim Sistemi: Amaç, Yapı ve Süreç Bakımından Türkiye İle Karşılaştırılması
Route EducationalSocial Science Journal
, cilt.4, sa.3, ss.1-19, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Sendika Üyesi Olan ve Sendika Üyesi Olmayan Öğretmenlerin Eğitim Sendikalarına Bakışı ve Beklentileri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.191-220, 2015 (Hakemli Dergi)
13. Türkiye de Eğitimin Finansmanı ve Eğitim Harcamaları Bilgi Yönetim Sistemine TEFBİS İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri ve Yaşadıkları Sorunlar
MILLI EGITIM
, cilt.43, sa.204, ss.63-87, 2014 (Scopus)
16. Views and the problems of school administrators on information management system of education financing and education expenses in Turkey (TEFBIS),Türki˙ye'de eği˙ti˙mi˙n fi˙nansmani ve eği˙ti˙m harcamalari bi˙lgi˙ yöneti˙m si˙stemi˙ne (TEFBI˙S) i˙li˙şki˙n okul yöneti˙ci˙leri˙ni˙n görüşleri˙ ve yaşadiklari sorunlar
Milli Egitim
, cilt.1, ss.63-87, 2014 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
