SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The development and validation of the teacher violence scale Öğretmen şiddeti ölçeği’nin geliştirilmesi ve doğrulanması
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.56, ss.69-88, 2014 (SCI-Expanded)



Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tek Başına Olma Türleri Ölçeği: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Başkent University Journal of Education
, cilt.6, sa.2, ss.192-201, 2019 (Hakemli Dergi)
Psikolojik Danışman Adaylarının Yapılandırılmış Akran Grup Süpervizyonu Sürecindeki Metafor Kullanımına İlişkin Görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.597-619, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Milli Eğitim Şurasında Okul Güvenliği
Öğretmen Dünyası
, cilt.36, sa.423, ss.42-45, 2015 (Hakemsiz Dergi)

Psikolojik Danışma ve Rehberlik PDR Alanında Mesleki Savunuculuk
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni
, cilt.4, sa.26, ss.31-33, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Lisans Düzeyindeki Psikolojik Danışman Eğitiminde Süpervizyon Süreci: Ankara Üniversitesi Örneği
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni
, cilt.3, sa.23, ss.24-27, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Bullying and Submissive Behavior
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.45, sa.1, ss.191-208, 2012 (Hakemli Dergi)

Çocuklarda Umut Ölçeği’nin Psikometrik Özellikleri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.8, sa.2, ss.379-390, 2009 (Hakemli Dergi)
Zorbalığı Yordayıcı Bir Değişken Olarak Umut
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.53-68, 2009 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Beliren Yetişkinlerin Romantik İlişki Doyumunun Yordanmasında Romantik Yetkinlik, Çeyrek Yaşam Krizi, Cinsiyet, Yaş ve Romantik İlişki Süresinin Rolü
II. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.86
Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi Programı
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.330-332
The Monitoring Evaluation Study of the SIROMA Project
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
The Development of Extra-Curricular Activity Program and Materials of the SIROMA Project
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
A High School Orientation Program: Development, Evaluation, and Dissemination
International Research Conference on Social Sciences, Humanities and Interdisciplinary Studies, 16 - 17 Aralık 2016, ss.102
Psikolojik Danışma Süpervizyonu Sürecinde Bir Müdahale Yöntemi Olarak Metafor Kullanımı
VI. International Canik Symposium (Hedefe Doğru İnsan: Psikolojik Danışma ve Rehberlik), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.328-341
Psikolojik Danışman Adaylarının Akran Grup Süpervizyonu Sürecindeki Metafor Kullanımlarına İlişkin Görüşleri
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
Yapılandırılmış Akran Grup Süpervizyonu Sürecinin Psikolojik Danışman Adaylarının Psikolojik Danışma Öz-Yeterlik Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
Psikolojik Danışman Adayların Farklı Endişelere Sahip Danışanlarla Çalışmalarına Yönelik Bir Eğitim Programının Etkililiği
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015
A Qualitative Investigation of Counseling Students Experiences of the Structured Peer Group Supervision
XI. International Interdisciplinary Conference on Clinical Supervision, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Haziran 2015
Ergenlerde Üreme Sağlığı Konusunda Psikolojik Danışmanları Güçlendirme Programının Geliştirilmesi
V. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2014
DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011

Determining school violence among high school students
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011

Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2
Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2
Özel Okul İlköğretim İkinci Kademe Öğrenci ve Öğretmenlerinin Okulda Şiddete İlişkin Algıları
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009
Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2
Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009
The development of teacher s violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009

The development of peer violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009

Hope and Perceived Support as Predictors of Academic Self-Efficacy Among Graduate Students
11th International Conference Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008
Kitaplar
Psikolojik Danışma Süpervizyonunda Üçlü Süpervizyonun Kullanımı: Eleştirel Bir Değerlendirme ve Uygulama Önerileri
Psikolojik Danışma Süpervizyonu Üzerine Güncel Derlemeler ve Eleştiriler, ATİK GÖKHAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.55-66, 2024
Grup, Üçlü ve Bireysel Süpervizyon Yöntemlerine İlişkin Psikolojik Danışman Adaylarının Deneyimleri: Karma Desenli Bir Araştırma
Akademide 40 Yıl: Prof. Dr. Meral Uysal’a Armağan, Ahmet Yıldız, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.293-325, 2022
Türkiye’deki Eğitim Bilimleri Enstitülerinin Gelişiminin ve Mevcut Durumunun Değerlendirilmesi
Akademide 40 Yıl: Prof. Dr. Meral Uysal’a Armağan, Ahmet Yıldız, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.127-149, 2022
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde Sunulan Eğitim-Öğretim ve Hizmetlere İlişkin Paydaş Memnuniyetleri
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2020
Bölüm 10: Siber Zorbalığı Azaltmak ve Önlemek İçin Neler Yapılabilir?
Siber Zorbalık: Araştırmaya, Önlemeye ve Müdahale Etmeye Yönelik En Güncel Bilgiler, İbrahim Tanrıkulu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.179-197, 2019
Bölüm 10: Duyguların Biyopsikolojisi, Stres ve Sağlık
Temel Biyolojik Psikoloji, Ahmet Altındağ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.236-260, 2014
Bölüm 10 Gizlilik Bölüm 11 Kendine, Meslektaşlara ve Topluma Yönelik Sorumluluk Bölüm 12 Psikolojik Danışma Süpervizyonu
Psikolojik Danışma Uygulamalarında Etik ve Standartlar, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.148-186, 2013