Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

3. Beliren Yetişkinlerin Romantik İlişki Doyumunun Yordanmasında Romantik Yetkinlik, Çeyrek Yaşam Krizi, Cinsiyet, Yaş ve Romantik İlişki Süresinin Rolü

II. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, ss.86, (Özet Bildiri)

4. Akılcı Olmayan İnançlar Yoluyla Evlilik Doyumunda Anne Babaya Bağlanma ve Kök Aile Deneyimleri: Bir Aracılık Modeli

10. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1230-1233, (Özet Bildiri)

5. Psikolojik Danışma Alanında Süpervizör Eğitimi Programı

22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2021, ss.330-332, (Özet Bildiri)

6. Su Elçileri Eğitimi ve Farkındalığının Artırılması Programının Geliştirilmesi

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Tek Başına Olma ve Tek Başına Olmayı Tercih Etmenin Yalnızlık, Yaşamda Anlam ve Utangaçlıkla İlişkisi

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1382-1384, (Özet Bildiri)

8. Tek Başına Olmayı Tercih Etme Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Tek Başına Olma Türleri Ölçeği: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. Türkiye’de Siber Zorbalığın Ölçümünde Kullanılan Kendini Anlatmaya Dayalı Ölçme Araçlarına Yönelik Bir Değerlendirme

8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

12. The Monitoring Evaluation Study of the SIROMA Project

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. The Development of Extra-Curricular Activity Program and Materials of the SIROMA Project

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. A High School Orientation Program: Development, Evaluation, and Dissemination

International Research Conference on Social Sciences, Humanities and Interdisciplinary Studies, 16 - 17 Aralık 2016, ss.102, (Özet Bildiri)

17. Psikolojik Danışma Süpervizyonu Sürecinde Bir Müdahale Yöntemi Olarak Metafor Kullanımı

VI. International Canik Symposium (Hedefe Doğru İnsan: Psikolojik Danışma ve Rehberlik), Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.328-341, (Tam Metin Bildiri)

18. Pozitif Psikoloji Bağlamında Tek Başına Olma

I. Eurasian Congress on Positive Psychology, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

19. Psikolojik Danışman Adaylarının Akran Grup Süpervizyonu Sürecindeki Metafor Kullanımlarına İlişkin Görüşleri

XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

22. A Qualitative Investigation of Counseling Students Experiences of the Structured Peer Group Supervision

XI. International Interdisciplinary Conference on Clinical Supervision, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

23. Ergenlerde Üreme Sağlığı Konusunda Psikolojik Danışmanları Güçlendirme Programının Geliştirilmesi

V. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2014, (Özet Bildiri)

24. School Climate Survey for Middle School Students: Validity and Reliability Study of Turkish Form

World Congress of Psychological Counseling and Guidance, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

25. California bullying victimization scale: validity and reliability evidence for the Turkish middle school children

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1237-1241, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Determining school violence among high school students

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

29. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

30. Assessment of school bullying in Turkey: a critical review of self-report instruments

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3232-3238, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

31. The Big Five Personality Traits and Psychological Help Seeking Attitude of Educational Sciences Students at the Ankara University

II. World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, (Özet Bildiri)

32. Attachment styles and marital adjustment of Turkish married individuals

World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG 2010), Antalya, Türkiye, 22 - 25 Nisan 2010, cilt.5, ss.367-371, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

33. Counseling needs of educational sciences students at the Ankara University

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1520-1526, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

36. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

37. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

38. The development of teacher s violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. The development of peer violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Bullying and Submissive Behaviors Among Turkish Adolescents

European Conference on Educational Research (ECER), VİYANA, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

41. Academic Self-Efficacy and Problem Solving as Predictors of Hope Levels of Turkish High School Students

European Conference on Educational Research (ECER), VİYANA, Avusturya, 28 - 30 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

42. Hope and Perceived Support as Predictors of Academic Self-Efficacy Among Graduate Students

11th International Conference Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

43. Exposure to Violence Among Turkish Middle School Students

International Congress of Counseling, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Çocuklarda Umut Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları

IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, (Özet Bildiri)

46. Çocuklarda Şiddete Maruz Kalma İle Okulda Şiddet Kullanma ve Bazı Demografik Değişkenler Arasındaki İlişki

VIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

2. Psikolojik Danışma Süpervizyonunda Üçlü Süpervizyonun Kullanımı: Eleştirel Bir Değerlendirme ve Uygulama Önerileri

Psikolojik Danışma Süpervizyonu Üzerine Güncel Derlemeler ve Eleştiriler, ATİK GÖKHAN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.55-66, 2024

3. Çocuklar İçin Sosyal Tercih Ölçeği: Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Güncel Konular II, YURTAL FİLİZ, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.91-117, 2024

6. Türkiye’deki Eğitim Bilimleri Enstitülerinin Gelişiminin ve Mevcut Durumunun Değerlendirilmesi

Akademide 40 Yıl: Prof. Dr. Meral Uysal’a Armağan, Ahmet Yıldız, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.127-149, 2022

8. Bölüm 10: Siber Zorbalığı Azaltmak ve Önlemek İçin Neler Yapılabilir?

Siber Zorbalık: Araştırmaya, Önlemeye ve Müdahale Etmeye Yönelik En Güncel Bilgiler, İbrahim Tanrıkulu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.179-197, 2019

9. Bölüm 10: Duyguların Biyopsikolojisi, Stres ve Sağlık

Temel Biyolojik Psikoloji, Ahmet Altındağ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.236-260, 2014

10. Bölüm 10 Gizlilik Bölüm 11 Kendine, Meslektaşlara ve Topluma Yönelik Sorumluluk Bölüm 12 Psikolojik Danışma Süpervizyonu

Psikolojik Danışma Uygulamalarında Etik ve Standartlar, Binnur Yeşilyaprak, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.148-186, 2013
Metrikler

Yayın

120

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

210

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

229

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

1688

H-İndeks (Scholar)

20

Proje

8

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları