SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.216-238, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
My Experience as a Qualitative Researcher in Turkish Schools
Annual Conference of the Asian Qualitative Inquiry Association, Güney Kore, 18 - 19 Ekim 2024
Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019
Gendered concept formation in educational processes
ARLE 2019 Conference, Lisbon, Portekiz, 15 - 17 Temmuz 2019
Öğretmen Gibi Hissetmek! Öğretmen Eğitimi Programları Bağlamında Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Kurulum Süreçleri
EJER Congress 2019 VI.th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Araştıran/Araştırılan Öğretmen Yaşantıları Üzerinden Kuram ve Uygulamanın Kesişimini Yeniden Düşünmek
EJER Congress 2019 VI. th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Gendered reflexivity: How can it be used to deconstruct teacher educators’ intellectual configurations?
ECER 2018 Emerging Researchers Conference, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler Üzerinden Türkiye’deki Nitel Araştırmalarda Düşünümsellik Tartışmaları
5. Eurasian Congress on Educational Research, 2 - 05 Mayıs 2018
Girls in Between Becoming a Girl through Masculine Language Use
IAIMTE Conference 2015, Odense, Danimarka, 3 - 05 Haziran 2015
Being a Student in Social Sciences High School
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Development of the Multimedia Material Design Portal for Teaching Turkish As a Foreign Language
nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
İngilizcenin Günlük Yaşamda Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve geçerlik Güvenirlik Çalışması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, cilt.1
The Reflection of Communicative Approach in the EFL Classroom An Analysis of Interaction
ECER 2014 – European Conference on Educational Research, 2 - 05 Eylül 2014
Çocuk ve gençlik yazınındaki yabancı dil öğelerinin incelenmesi ve değerlendirilmesi
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.641-649
Kitaplar
Teacher education in times of migration and digitalization: Comparative examples from Germany and Turkey.
Teacher education in the global era: Perspectives and practices, Karanam Pushpanadham, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.33-48, 2020
Bütünsel Yaşam Koçluğu Eğitim Programının Farklar Modeline Göre Değerlendirilmesi
Prof. Dr. F. Dilek Gözütok’xxa Armağan, Mustafa Cem Babadoğan Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.189-214, 2019