Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (2)
1. How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.216-238, 2023 (Hakemli Dergi)
3. İLETİŞİMSEL YAKLAŞIMIN ONUNCU SINIF İNGİLİZCE DERSİNDE SINIF İÇİ UYGULAMALARA YANSIMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.468-492, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. My Experience as a Qualitative Researcher in Turkish Schools
Annual Conference of the Asian Qualitative Inquiry Association, Güney Kore, 18 - 19 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Gendered concept formation in educational processes
ARLE 2019 Conference, Lisbon, Portekiz, 15 - 17 Temmuz 2019, (Yayınlanmadı)
5. Öğretmen Gibi Hissetmek! Öğretmen Eğitimi Programları Bağlamında Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Kurulum Süreçleri
EJER Congress 2019 VI.th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
6. Araştıran/Araştırılan Öğretmen Yaşantıları Üzerinden Kuram ve Uygulamanın Kesişimini Yeniden Düşünmek
EJER Congress 2019 VI. th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
7. Gendered reflexivity: How can it be used to deconstruct teacher educators’ intellectual configurations?
ECER 2018 Emerging Researchers Conference, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
8. Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler Üzerinden Türkiye’deki Nitel Araştırmalarda Düşünümsellik Tartışmaları
5. Eurasian Congress on Educational Research, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Girls in Between Becoming a Girl through Masculine Language Use
IAIMTE Conference 2015, Odense, Danimarka, 3 - 05 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
10. Being a Student in Social Sciences High School
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
11. Development of the Multimedia Material Design Portal for Teaching Turkish As a Foreign Language
nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
12. İngilizcenin Günlük Yaşamda Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve geçerlik Güvenirlik Çalışması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, cilt.1, (Özet Bildiri)
13. The Reflection of Communicative Approach in the EFL Classroom An Analysis of Interaction
ECER 2014 – European Conference on Educational Research, 2 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
14. Çocuk ve gençlik yazınındaki yabancı dil öğelerinin incelenmesi ve değerlendirilmesi
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.641-649, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Teacher education in times of migration and digitalization: Comparative examples from Germany and Turkey.
Teacher education in the global era: Perspectives and practices, Karanam Pushpanadham, Editör, Springer, London/Berlin , Singapore, ss.33-48, 2020
2. Bütünsel Yaşam Koçluğu Eğitim Programının Farklar Modeline Göre Değerlendirilmesi
Prof. Dr. F. Dilek Gözütok’xxa Armağan, Mustafa Cem Babadoğan Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.189-214, 2019