Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Okuma Yazma Öğretiminde Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Story Bird Örneği

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022

Öğretmen Adayları Metinlerdeki Ana Düşünceyi Nasıl Buluyor?

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022

Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018

Etkin Öğrenme Dersi Üzerine Öğrenci Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017

İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hataları

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017

Yaşam Boyu Öğrenme Aracı Olarak Zihin Haritaları

3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, 12 - 14 Eylül 2017

ELVES Yöntemine Göre Gerçekleştirilen Etkinliklerin Değerlendirilmesi

3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017

Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Öğrencilerin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

IIIrd  International Eurasian Educational Research Congress3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmen Adaylarının Türkçe Öğretimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmenlerin Nasıl Öğrenciler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), 11 - 14 Mayıs 2016

A Comparative Analysis of Handling Level of Lifelong Learning Competences in Social Education Curricula Turkey and Ireland Sample

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015

Classroom Teachers Professional Development Activities within the Scope of Life Long Learning in Turkey

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2015, Olomuck, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015

Hizmet içi Eğitim Faaliyetlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-Bartın, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Class management strategies teachers prefer within class

15th Annual International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2013

Okul Aile İşbirliğinin Geliştirilmesine Yönelik İlkokul Öğretmenleri ve Yöneticilerin Görüşleri

13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-KÜTAHYA, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014

Classroom Management Strategies Preferred by Teachers in the Classroom

15th Annual International Conference on Education (ATINER-2013), ATİNA, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013, ss.5-18

İlkokul Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

İlköğretim Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Çocuk Kitaplarındaki Kahramanlar

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011

İlköğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları

10. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2011), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Effective School according to Elementary Education Teachers and Students

13th Annual International Conference on Education (ATINER 2011), Atina, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2011, ss.26-27

Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlık ile İlgili Görüşlerinin Karşılaştırılması

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye ve Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Arşatırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

2. Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Ürgüp-Göreme, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Nedenleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

İlköğretim 4. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Değerlendirilmesi

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008

Pre-service Classroom Teachers’ Learning of Spatial Skills through Geometric Transformationa - U.S.A and Turkey

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia Telecommunications (ED-MEDIA 2008), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.5709-5713

Prospective Teachers’ Attitudes Towards Cooperative Learning

10th Annual International Conference on Education (ATINER 2008), Atina, Yunanistan, 26 - 29 Mayıs 2008

Türkçe Ders Kitaplarının İçeriği ve Öğretim Programına Uygunluğu

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008

Eğitimde Yapılandırmacılık Yaklaşımı

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

Nasıl Bir Öğretmen İstiyoruz?

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan, Berna Aslan, Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.61-74, 2019

Examination of Oral Reading Mistakes of Primary School Students

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.186-196, 2017

Educational Importance of Augmented Reality Application

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.474-485, 2017

Effective School according to Elementary Education Teachers and Students

Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-93, 2012

Prospective Teachers’ Attitudes towards Cooperative Learning

Issues on Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.59-66, 2010

Metrikler

Yayın

72

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları