Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmen adaylarının Türkçe öğretimi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.11-27, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.411-421, 2017 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Karma Öğrenme Ortamlarının Dinleme ve Konuşma Becerilerine Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.14, sa.3, ss.1130-1148, 2015 (Hakemli Dergi)
DinleİzleAnlat Dinleme ve Konuşma Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.418-432, 2014 (Hakemli Dergi)
Dil Becerilerinin Geliştirilmesi için Yapılandırmacı Karma Öğrenme Ortamı Örneği www dinleizleanlat com
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.1, ss.369-398, 2013 (Hakemli Dergi)
The Constructivist Approach in Education
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.3, ss.61-77, 2013 (ESCI)
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.111-127, 2012 (Hakemli Dergi)
Comparing the Language Curricula of Turkey with an International View: Ireland
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.56-65, 2010 (Scopus)
Preservice Teachers Attitudes towards Cooperative Learning in Mathematics Course
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.1668-1672, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okuma Yazma Öğretiminde Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Story Bird Örneği
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022
Öğretmen Adayları Metinlerdeki Ana Düşünceyi Nasıl Buluyor?
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022
Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğretme-Öğrenme Sürecinin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), 11 - 14 Mayıs 2017, ss.298-307
Etkin Öğrenme Dersi Üzerine Öğrenci Görüşleri
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Sınıf Öğretmenlerinin Derse Giriş Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Gözlemleri
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hataları
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017
Yaşam Boyu Öğrenme Aracı Olarak Zihin Haritaları
3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, 12 - 14 Eylül 2017
ELVES Yöntemine Göre Gerçekleştirilen Etkinliklerin Değerlendirilmesi
3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017
Okul Yöneticilerinin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017
Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğrenme-Öğretme Sürecinin Öğrenci görüşleri doğrultusunda Değerlendirilmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmenlerin Nasıl Öğrenciler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), 11 - 14 Mayıs 2016
Okul Aile İşbirliğinin Geliştirilmesine Yönelik İlkokul Öğretmenleri ve Yöneticilerin Görüşleri
13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-KÜTAHYA, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
İlkokul Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
İlköğretim Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Çocuk Kitaplarındaki Kahramanlar
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlık ile İlgili Görüşlerinin Karşılaştırılması
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Drama Yöntemine Göre İşlenen Dersten Önce ve Sonra Yaratıcı Dramaya Yönelik Görüşleri Arasındaki Farklar
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Erken Çocukluk Döneminde Öğretmenlerin Kullandığı Kavramların Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye ve Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşleri
1. Uluslararası Eğitim Arşatırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
2. Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Ürgüp-Göreme, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Nedenleri
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Turkish Language Course Teaching Program and the Examination of Texts in Turkish Course Books in Terms of Universal, National and Individual Values
13. World Conference in Education, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, ss.772-782
İlköğretim 4. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Değerlendirilmesi
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008
Pre-service Classroom Teachers’ Learning of Spatial Skills through Geometric Transformationa - U.S.A and Turkey
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia Telecommunications (ED-MEDIA 2008), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.5709-5713
Programlandırılmış Öğretime Göre Hazırlanan İlköğretim 2. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi ”Temizlik ve Beslenme” Temasının Öğrencilerin Erişine Etkisi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2008), Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Prospective Teachers’ Attitudes Towards Cooperative Learning
10th Annual International Conference on Education (ATINER 2008), Atina, Yunanistan, 26 - 29 Mayıs 2008
Türkçe Ders Kitaplarının İçeriği ve Öğretim Programına Uygunluğu
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008
2005 İlköğretim Türkçe Programı’nın Uluslararası Düzeyde İncelenmesi (İrlanda Anadili Öğretim Programı Örneği)
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
İlköğretim 1–5. Sınıflarda 2000 ve 2005 Türkçe Programlarının Karşılaştırılması
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Uzamsal Becerilerinin Uluslararası Düzeyde Karşılaştırılması
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Analyzing and Enhancing Geometric Transformation Skills of Elementary Education pre-Service Teachers within an International Context
8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, Hradec-Kralove, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Temmuz 2007
Eğitimde Yapılandırmacılık Yaklaşımı
Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Etkili Öğretmenlik
Aydın Yayıncılık, Ankara, 2019
Nasıl Bir Öğretmen İstiyoruz?
Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan, Berna Aslan, Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.61-74, 2019
Examination of Oral Reading Mistakes of Primary School Students
EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.186-196, 2017
Educational Importance of Augmented Reality Application
EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.474-485, 2017