Yayınlar & Eserler

Makaleler 21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

2. Eğitimde Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

21. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2023), 9 - 12 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

3. Okuma Yazma Öğretiminde Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Story Bird Örneği

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adayları Metinlerdeki Ana Düşünceyi Nasıl Buluyor?

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi

II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğretme-Öğrenme Sürecinin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), 11 - 14 Mayıs 2017, ss.298-307, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Etkin Öğrenme Dersi Üzerine Öğrenci Görüşleri

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hataları

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Yaşam Boyu Öğrenme Aracı Olarak Zihin Haritaları

3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

11. ELVES Yöntemine Göre Gerçekleştirilen Etkinliklerin Değerlendirilmesi

3. International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

12. Okul Yöneticilerinin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Öğrencilerin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Bilgisayar Destekli Uygulamalar ve Kavramsal Değişim Metinleri ile Zenginleştirilmiş 5E Modeline Uygun Örnek Bir Ders Planının Geliştirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Türkçe Öğretimi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri

3. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

18. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

IIIrd  International Eurasian Educational Research Congress3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

20. Investigation of Teacher Candidates Opinions on Teaching Profession

2016 Vienna European Academic Conference, 11 - 15 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin Nasıl Öğrenciler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), 11 - 14 Mayıs 2016

22. A Comparative Analysis of Handling Level of Lifelong Learning Competences in Social Education Curricula Turkey and Ireland Sample

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

23. Classroom Teachers Professional Development Activities within the Scope of Life Long Learning in Turkey

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2015, Olomuck, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

24. Hizmet içi Eğitim Faaliyetlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-Bartın, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

25. Class management strategies teachers prefer within class

15th Annual International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

26. Okul Aile İşbirliğinin Geliştirilmesine Yönelik İlkokul Öğretmenleri ve Yöneticilerin Görüşleri

13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-KÜTAHYA, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

27. Classroom Management Strategies Preferred by Teachers in the Classroom

15th Annual International Conference on Education (ATINER-2013), ATİNA, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013, ss.5-18, (Tam Metin Bildiri)

28. İlkokul Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim Öğrencilerinin Bakış Açısıyla Çocuk Kitaplarındaki Kahramanlar

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

31. İlköğretim Öğrencilerinin Ders Çalışma Alışkanlıkları

10. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2011), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

32. Effective School according to Elementary Education Teachers and Students

13th Annual International Conference on Education (ATINER 2011), Atina, Yunanistan, 23 - 26 Mayıs 2011, ss.26-27, (Özet Bildiri)

33. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlık ile İlgili Görüşlerinin Karşılaştırılması

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevreye ve Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Arşatırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

37. Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

2. Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Ürgüp-Göreme, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

38. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Nedenleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

40. İlköğretim 4. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Değerlendirilmesi

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

41. Pre-service Classroom Teachers’ Learning of Spatial Skills through Geometric Transformationa - U.S.A and Turkey

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia Telecommunications (ED-MEDIA 2008), Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.5709-5713, (Tam Metin Bildiri)

43. Prospective Teachers’ Attitudes Towards Cooperative Learning

10th Annual International Conference on Education (ATINER 2008), Atina, Yunanistan, 26 - 29 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)

44. Türkçe Ders Kitaplarının İçeriği ve Öğretim Programına Uygunluğu

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

46. İlköğretim 1–5. Sınıflarda 2000 ve 2005 Türkçe Programlarının Karşılaştırılması

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

48. Analyzing and Enhancing Geometric Transformation Skills of Elementary Education pre-Service Teachers within an International Context

8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching, Hradec-Kralove, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)

49. Eğitimde Yapılandırmacılık Yaklaşımı

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. 21. Yüzyıl Becerileri ve 21. Yüzyıl Becerilerinin Önemi

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, ALKAN BİLAL BARIŞ, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.1-15, 2024

2. 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE EĞİTİMDE 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN ÖNEMİ

Eğitim Bilimlerinde Modern Araştırma ve İncelemeler-2024, ŞAHİN HARUN, Editör, Livre de Lyon, ss.1-16, 2024

3. Öğretmen Adaylarının Metinlerdeki Ana Fikri Belirleme Stratejileri

Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2024, GÜRBÜZ FATİH, BOSTAN SARIOĞLAN AYBERK, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.333-344, 2024

5. Nasıl Bir Öğretmen İstiyoruz?

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan, Berna Aslan, Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.61-74, 2019

6. Educational Importance of Augmented Reality Application

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.474-485, 2017

7. Examination of Oral Reading Mistakes of Primary School Students

EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE, IRINA KOLEVA, GÖKHAN DUMAN, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.186-196, 2017

8. Effective School according to Elementary Education Teachers and Students

Organizing and Improving School Environment, Stelios Orphanos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.83-93, 2012

9. Prospective Teachers’ Attitudes towards Cooperative Learning

Issues on Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.59-66, 2010
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları