Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (7)
Scopus (10)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

2. 2B ve 3B Ortam Tasarımlarının Nesne Yer Belleği Performansı Üzerindeki Etkisi

The 5th International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies – DILET2024, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. Sürdürülebilir Gelecek İçin Dijitalleşme ve Eğitim Bağlamında Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümlerinin Stratejik Rolü

The 5th International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies – DILET2024, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

5. Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Otantik Öğrenme

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Bir Öğretmen Eğitimi Simülasyonunun Kullanımına İlişkin Görüşleri

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

7. Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Örneği

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamların Tasarım Aracı Olarak Kullanımı: Opensim Örneği

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Üç boyutlu Çok Kullanıcılı sanal Ortamlarda Kaybolma Active Worlds Örneği

10th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

10. Bilgisayar Oyunlarında Reklam Kullanımı ve Süreç İçerisindeki Gelişimi

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.820-827, (Tam Metin Bildiri)

11. Sarmal Eğitsel Oyun Tasarımı Modeline Göre Dijital Oyun Geliştirme Süreci e Adventure Örneği

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, ss.442-452, (Tam Metin Bildiri)

12. Eğitimde dijital araçlar Google Sınıf uygulaması üzerine bir değerlendirme

XVII. Akademik Bilişim Konferansı (AB15), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

13. Her çocuğa bir bilgisayar projeleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

XVI. Akademik Bilişim Konferansı (AB14), Mersin, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

14. Curriculum Integration Ideas for Improving the Computational Thinking Skills of Learners through Programming via Scratch

7 th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives., İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

15. Frequency and aim of web 2.0 tools usage by secondary school students and their awareness level of these tools

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.540-551, (Tam Metin Bildiri) identifier

16. Uzaktan Eğitimde Ders Tasarımı Yüz Yüze Verilen Bir Dersin Uzaktan Eğitim Sürecine Hazır Hale Getirilmesi

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1037-1043, (Tam Metin Bildiri)

18. Gelişen ve değişen üniversiteler ve Türkiye de yüksek öğretimde çevrim içi öğretimin durumu

Uluslararası Yükseköğretim Kongresi. Yeni Yönelişler ve Sorunlar, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

19. Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin iş ortamında psikolojik yıldırmaya mobbing ilişkin algı ve görüşleri

5th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

20. Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi

5th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

1. Genişletilmiş Gerçeklik Uygulamalarının Tasarımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, İşman, Aytekin, Odabaşı,Ferhan, & Akkoyunlu, Buket, Editör, Pegem, Ankara, ss.371-391, 2022

2. Yüksekööğretim Kurumlarında Dijitalleşme Süreci: Harmanlanmış Öğrenme ile Zenginleştirilmiş Ortamlar

Yükseköğretimde Kalite ve Akreditasyon Çalışmaları 2021, İşman Aytekin, Aydın Cengiz Hakan, Çiçek Olgun,Silman Fatoş, Öztunç Mustafa, Editör, Eğitim, ss.108-122, 2021

3. Design Process of Three-Dimensional Multi-User VirtualEnvironments for Teaching Tree Species

Enriching Teaching and Learning Environments With Contemporary Technologies, Durnalı Mehmet, Limon İbrahim, Editör, IGI Global, Hershey, ss.117-137, 2020

4. Dijital Oyunlar, Tasarım ve Reklam

Dijital Reklamcılık, Öcal Derya, Polat Hıdır, Editör, Nobel, Ankara, ss.397-414, 2020

5. Uzaktan Eğitimde 2B Grafiklerden 3B Modellere

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket , İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.669-683, 2020

6. Düşünme Stilleri ve Düşünme Stillerinin Eğitimdeki Yeri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-276, 2020

7. Programlama Eğitiminde Yapa-Boza Öğrenme Etkinlikleri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan ODABAŞI ,Buket Akkoyunlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.505-530, 2019

8. Multi-user Virtual Environments for Education

Encyclopedia of Computer Graphics and Games, Lee Newton, Editör, Springer Cham, ss.1-11, 2018

9. Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trollerle İlgili Bir İnceleme

Eğitim teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Vadi Grafik Tasar ım ve Reklamcılık, ss.887-911, 2017

10. Teaching How to Think Like a Programmer: Emerging Insights

Teaching Computational Thinking in Primary Education, Hüseyin Özçınar, Gary Wong, H. Tugba Ozturk, Editör, IGI Global Publishing, ss.18-35, 2017

11. Digital Natives in Online Learning Environments: New Bottle Old Wine – The Design of Online Learning Environments for Today’xxs Generation

Handbook of Research on Engaging Digital Natives in Higher Education Settings, Pinheiro Margarida M. , Simões Dora, Editör, IGI Global, ss.192-221, 2016

12. Sınırsız Olasılıklar Dünyası: Dijital Oyunların Dünü ve Bugünü

Yaşam Pratikleriyle Dönüşen Oyun, Öcal Derya, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.45-78, 2016

13. Günümüz Gençliğinin Yaşam İksiri: Sosyal Medya Üzerine Değerlendirmeler

İnter disipliner Yaklaşımla Gençliğin UMUDU TOPLUMUN Beklentileri, Görgün Baran Aylin, Çakır Mehmet, Editör, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, ss.137-166, 2016

14. Mobil cihazlar ve eğitimde dijital dönüşüm

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, B. Akkoyunlu, A. İşman ve H. F. Odabaşı, Editör, TOJET-The Turkish Online Journal of Educational Technology, Sakarya, ss.539-560, 2015

15. Toplumsal buradalık algısı ve çevrimiçi ortamlarda bu algının arttırılması

Türkiye de e öğrenme Gelişmeler ve Uygulamalar II, B. B. Demirci, G. T. Yamamoto, U. Demiray, Editör, Anadolu Universitesi, İstanbul, ss.37-60, 2011
Metrikler

Yayın

50

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

555

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

30

Proje

12

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları