Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Exploring the role of situational flow experience in learning through design in 3D multi-user virtual environments
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, vol.32, no.4, pp.2217-2237, 2022 (SCI-Expanded)


The effect of design tasks on the cognitive load level of instructional designers in 3D MUVEs
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION
, vol.32, no.2, pp.1103-1120, 2022 (SCI-Expanded)


Articles Published in Other Journals
Bilge Kunduz: Enformatik ve Bilgi-İşlemsel Düşünmeyi Kavram Temelli Öğrenme için Toplumsal Bir Yaklaşım
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.53, no.1, pp.241-272, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

One Laptop per Child projects and FATIH project A comparative examination
SDU International Journal of Educational Studies
, vol.3, no.1, pp.1-26, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan Eğitimde Ders Tasarımı Yüz Yüze Verilen Bir Dersin Uzaktan Eğitim Sürecine Hazır Hale Getirilmesi
Education Sciences
, vol.7, no.2, pp.574-582, 2012 (ESCI)
Türkiye de yükseköğretimde çevrimiçi öğretimin durumu İhtiyaçlar sorunlar ve çözüm önerileri
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, vol.1, no.2, pp.80-87, 2011 (ESCI)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Oyunlaştırılmış Çevrimiçi Öğrenme Ortamı Örneği
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, (Full Text)
Üç-Boyutlu Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamların Tasarım Aracı Olarak Kullanımı: Opensim Örneği
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Turkey, 11 October 2017, (Summary Text)
Bilgisayar Oyunlarında Reklam Kullanımı ve Süreç İçerisindeki Gelişimi
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Turkey, 7 - 08 May 2015, pp.820-827, (Full Text)
Sarmal Eğitsel Oyun Tasarımı Modeline Göre Dijital Oyun Geliştirme Süreci e Adventure Örneği
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Turkey, 7 - 08 May 2015, pp.442-452, (Full Text)
Curriculum Integration Ideas for Improving the Computational Thinking Skills of Learners through Programming via Scratch
7 th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives., İstanbul, Turkey, 22 - 24 September 2014, (Full Text)
e Öğrenme ortamlarında toplumsal buradalığın arttırılması için kullanılabilecek iletişim araçları
XIII. Akademik Bilişim Konferansı (AB11), Turkey, 27 - 29 May 2011, (Full Text)
Gelişen ve değişen üniversiteler ve Türkiye de yüksek öğretimde çevrim içi öğretimin durumu
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi. Yeni Yönelişler ve Sorunlar, Turkey, 27 - 29 May 2011, (Full Text)
Sanal ortamların eğitim amaçlı kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
5th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Turkey, 27 - 29 May 2011, (Full Text)
Books
Genişletilmiş Gerçeklik Uygulamalarının Tasarımı
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, İşman, Aytekin, Odabaşı,Ferhan, & Akkoyunlu, Buket, Editor, Pegem, Ankara, pp.371-391, 2022
Yüksekööğretim Kurumlarında Dijitalleşme Süreci: Harmanlanmış Öğrenme ile Zenginleştirilmiş Ortamlar
in: Yükseköğretimde Kalite ve Akreditasyon Çalışmaları 2021, İşman Aytekin, Aydın Cengiz Hakan, Çiçek Olgun,Silman Fatoş, Öztunç Mustafa, Editor, Eğitim, pp.108-122, 2021
Dijital Oyunlar, Tasarım ve Reklam
in: Dijital Reklamcılık, Öcal Derya, Polat Hıdır, Editor, Nobel, Ankara, pp.397-414, 2020
Sosyal Medyanın Karanlık Yüzleri Trollerle İlgili Bir İnceleme
in: Eğitim teknolojileri Okumaları 2017, Hatice Ferhan Odabaşı, buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editor, Vadi Grafik Tasar ım ve Reklamcılık, pp.887-911, 2017
Teaching How to Think Like a Programmer: Emerging Insights
in: Teaching Computational Thinking in Primary Education, Hüseyin Özçınar, Gary Wong, H. Tugba Ozturk, Editor, IGI Global Publishing, pp.18-35, 2017
Sınırsız Olasılıklar Dünyası: Dijital Oyunların Dünü ve Bugünü
in: Yaşam Pratikleriyle Dönüşen Oyun, Öcal Derya, Editor, Ütopya Yayınevi, Ankara, pp.45-78, 2016
Günümüz Gençliğinin Yaşam İksiri: Sosyal Medya Üzerine Değerlendirmeler
in: İnter disipliner Yaklaşımla Gençliğin UMUDU TOPLUMUN Beklentileri, Görgün Baran Aylin, Çakır Mehmet, Editor, Hacettepe Üniversitesi, Ankara, pp.137-166, 2016
Mobil cihazlar ve eğitimde dijital dönüşüm
in: Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, B. Akkoyunlu, A. İşman ve H. F. Odabaşı, Editor, TOJET-The Turkish Online Journal of Educational Technology, Sakarya, pp.539-560, 2015
Toplumsal buradalık algısı ve çevrimiçi ortamlarda bu algının arttırılması
in: Türkiye de e öğrenme Gelişmeler ve Uygulamalar II, B. B. Demirci, G. T. Yamamoto, U. Demiray, Editor, Anadolu Universitesi, İstanbul, pp.37-60, 2011