Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Variation in Students’ Proficiency Levels Across PISA Reading, Mathematics, and Science

EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.4392-4399

Investigating Changes in Students’ PISA Performances from the Perspective of Socioeconomic Status

EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.4400-4408

From the Perspective of High School Students “My Dream University”

SELÇUK 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.1249-1260

Graduate Students’ Views on Graduate Education in the Digital Age

EU 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Tirane, Arnavutluk, 17 - 19 Kasım 2023, cilt.1, ss.126-135

Opinions of Teacher Candidates on Artificial Intelligence

EU 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Tirane, Arnavutluk, 17 - 19 Kasım 2023, cilt.1, ss.136-145

University Students’ Opinions and Expectations Regarding Statistics Course

CUMHURIYET 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 29 Ekim 2023, ss.69-77

Characteristics That Future Teachers Should Possess

FAREAST 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.98-104

University Students’ Perspectives on the Attributes Required to Assert “I Am Here in the Future”

FAREAST 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.105-113

Proposal for an Evaluation Form That Can Be Used in Oral Presentations of Thesis Defenses

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCE, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1447-1452

Opinions of Doctorate Students About the Characteristics That a Thesis Advisor Should Have

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1440-1446

WHY IS THE ASSESSMENT AND EVALUATION COURSE DIFFICULT

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2022, ss.387-396

YOU CAN’T PASS IF YOU ARE GOOGLE: PERCEPTIONS AND EXPERIENCES REGARDING DOCUMENT OPEN EXAM PRACTICES

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2022, ss.397-406

Madde Ön Bilgisine Dayalı Test Hilesinin Klasik Test Kuramına Dayalı Gözlenen Puan Eşitlemeye Etkisinin İncelenmesi.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022

Farklı Değişen Madde Fonksiyonu Oranlarında Grup Değişmezliğinin İncelenmesi

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.846-850

Lise Öğrencilerinin Sınavsız Eğitime İlişkin Metaforik Algıları

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.837-845

Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Açımlayıcı Faktör Analizine Bir Alternatif: Rasch Dereceleme Ölçeği Modeli

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2022, ss.566-572

Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği: Sınıflama ve Regresyon Ağacı

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2022, ss.559-565

Suriyeli Öğrencilere Yönelik Öğretmen Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.953-955

Hodina ve Hordina modellerinde model veri uyumunun karşılaştırılması. Antalya, Turkey. (16-18 Aralık 2021).

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.228-233

Dina ve Rdina modellerinde uyum iyiliğinin farklı koşullarda karşılaştırılması.

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.234-240

Çoklu Karşılaştırma Tekniklerinde Parametrik Olmak Ya Da Olmamak. (To be or not Parametrıc in Multi Comparative Techniques). İstanbul, Türkiye.

2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. (International Modern Scientific Research Congress –II)., İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Aralık 2021, ss.629-633

Parametrik Olmayan Varyans Analizine Bir Alternatif: Permanova.

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 - 15 Aralık 2021, ss.766-772

COVID-19 pandemisi sürecinde yapılan bazı ölçek geliştirme ve uyarlama çalışmalarının örneklemler bağlamında incelenmesi.

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, ss.147-155

Ölçme Araçlarının Öğrenmeye Etkisinin Araştırılması: Çoktan Seçmeli Test Örneği

Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Sabahçıl ve akşamcıl bireylerde erteleme davranışlarının yordanması..

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.162

Identifying A Research Subject: A Phenomenological Approach Of Ways Taken and Obstacles Faced.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.740-741

Öğrencilerin Sınav Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.124-125

Farklı Kategori Sayısı ve Yetenek Dağılımı Durumlarında Kategoriler Arası Psikolojik Uzaklıkların İncelenmesi

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.187-188

Sınav Kaygısı Envanterinin Aşamalı Tepki Modeli İle İncelenmesi

International Conference on New Horizons, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015

Development of an Attitudes Scale toward Online Assessment

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.529-536 identifier

DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining school violence among high school students

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011

The development of teacher s violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

The development of peer violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

The View of Society on Tick Bites Cases

IVth Mediterranean Academy of Forensic Sciences Meeting, Antalya, Türkiye, 14 - 18 Ekim 2009, ss.126

Kitap & Kitap Bölümleri

Covid 19 Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Sanat ve Sanat Eğitiminin Sorunları ve Çözüm Önerileri

Salgın Sürecinde Çevrimiçi Sanat ve Sanat Eğitimi, Ödül Işıtman, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ, Ankara, ss.80-173, 2023

COVID-19’un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, Prof. Dr. Selahiddin ÖĞÜLMÜŞ Prof. Dr. Neslihan KARAMAN Prof. Dr. Eren CEYLAN Doç. Dr. Seher YALÇIN Doç. Dr. Ece ÖZDOĞAN ÖZBAL, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.137-144, 2022

COVID-19'un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19'un Eğitime Yansımaları, Selahiddin Öğülmüş, Neslihan Karaman, Eren Ceylan, Seher Yalçın, Ece Özdoğan Özbal, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.137-144, 2022

Karma Yöntemler Araştırması Nedir?

KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-77, 2018

Bölüm 2: Karma Yöntemler Araştırma Uygulamasının Özü Nedir? Karma Yöntemler Araştırma Sürecine Giriş.

Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz., Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-50, 2018

Bölüm 11: Karma Yöntemler Araştırmaları Nereye Gidiyor? Karma Yöntemler Araştırma Uygulamalarınızın Alanda Kullanımı.

Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz, Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.273-317, 2018

Farklı örneklem büyüklüklerinde uç değerlerle baş etme yöntemlerinin puanların geçerlik ve güvenirlik kanıtları üzerindeki etkisi

Küresel Dünyada Eğitim, Demirel Özcan, Dinçer Serkan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.345-372, 2017

Araştırma Önerisi Nasıl Yazılır?

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay ÇOKLUK, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.233-256, 2015

Sözlük

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.413-440, 2015

Veri Toplamada Etik Sorunlar Üzerinde Düşünmek

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.259-268, 2015

Ek: Bir Araştırma Önerisi Geliştirme

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.387-411, 2015

Verilerin Sunumu.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.315-335, 2015

Araştırma Yöntembilimi ve Uygulamanın Değerlendirilmesi.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.351-386, 2015

Araştırma Raporunun Yazılması.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.339-349, 2015

Kapitalist Sistemde Öğrenme ve Pazar İlişkisi: Metalaştırma, Ölçme, Standartlaştırma

Kamusal Eğitim: Eleştirel Yazılar, Kurul, Nejla Öztürk, Tuğba Metinnam, İhsan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.57-93, 2013

Metrikler

Yayın

133

Atıf (WoS)

179

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

227

H-İndeks (Scopus)

7

Proje

2

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları