Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 71

1. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAPAY ZEKÂNIN İNSANLARDAN ÇALAMAYACAĞI MESLEKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

EGE ZİRVESİ 13. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2025, ss.1635-1642, (Tam Metin Bildiri)

2. EXPLORING ANSWER PATTERNS IN THE ENGLISH PLACEMENT TEST THROUGH CONFIGURAL FREQUENCY ANALYSIS

EGE ZİRVESİ 13. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2025, ss.1622-1634, (Tam Metin Bildiri)

3. AÇIK UÇLU SORULARIN RUBRİK KULLANILMADAN VE ANALİTİK RUBRİK KULLANILARAK PUANLANMASI DURUMUNDA PUANLAYICILAR ARASI TUTARLILIK

ICER 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)

4. AÇIK UÇLU SORULARIN RUBRİK KULLANILMADAN VE BÜTÜNSEL RUBRİK KULLANILARAK PUANLANMASI: PUANLAYICILAR ARASI GÜVENİRLİK İNCELEMESİ

ICER 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION RESEARCHES, Sivas, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.241-248, (Tam Metin Bildiri)

5. The Effect of Measurement Errors on Measurement Accuracy in the Rasch Model

15th Internatıonal “Başkent” Congress on Socıal, Humanıtıes, Admınıstratıve, and Educatıonal Scıences., Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, cilt.1, ss.502-509, (Tam Metin Bildiri)

6. Estımatıng the Optımal Iteratıon Count Accordıng to Test Length And Sample Sıze In Classıcal Test Theory-Based Sımulatıon Studıes

15th Internatıonal “Başkent” Congress on Socıal, Humanıtıes, Admınıstratıve, and educatıonal Scıences., Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, cilt.1, ss.493-501, (Tam Metin Bildiri)

7. CONFIGURAL FREQUENCY ANALYSIS IN PRACTICE: A SIMULATED CASE STUDY ON STUDENTS’ ASSIGNMENT COMPLETION PATTERNS

AICHSS 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 28 - 30 Mart 2025, ss.63-73, (Tam Metin Bildiri)

8. 2014-2024 YILLARI ARASINDA ROC ANALİZİ KULLANILAN YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELEMESİ

AICHSS 5 TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 28 - 30 Mart 2025, ss.74-83, (Tam Metin Bildiri)

9. BEING A TEACHER IN TURKEY

8. INTERNATIONAL DİCLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 15 - 16 Mart 2025, ss.325-336, (Tam Metin Bildiri)

10. AN EXAMINATION OF THE MISSION, VISION AND CORE VALUES OF RESEARCH UNIVERSITIES IN TURKEY:THE CASE OF 2025

8. INTERNATIONAL DİCLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Diyarbakır, Türkiye, 15 - 16 Mart 2025, ss.309-324, (Tam Metin Bildiri)

11. AN ANALYSIS OF THE NATIONAL ANTHEMS OF THE OLDEST AND NEWEST MEMBER STATES OF THE EUROPEAN UNION IN TERMS OF CONTENT

ASES VIII. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, ss.158-165, (Tam Metin Bildiri)

12. ANALYSIS OF THE SLOGANS OF THE WORLD'S TOP 100 UNIVERSITIES

ASES VIII. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mart 2025, ss.166-176, (Tam Metin Bildiri)

13. Variation in Students’ Proficiency Levels Across PISA Reading, Mathematics, and Science

EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.4392-4399, (Tam Metin Bildiri)

14. Investigating Changes in Students’ PISA Performances from the Perspective of Socioeconomic Status

EGE 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.2, ss.4400-4408, (Tam Metin Bildiri)

15. From the Perspective of High School Students “My Dream University”

SELÇUK 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.1249-1260, (Tam Metin Bildiri)

16. Evaluation of a Common Examination Application Consisting of Open-Ended Questions based on The Perspectives of High School Students

SELÇUK 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.1241-1248, (Tam Metin Bildiri)

17. Opinions of Teacher Candidates on Artificial Intelligence

EU 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Tirane, Arnavutluk, 17 - 19 Kasım 2023, cilt.1, ss.136-145, (Tam Metin Bildiri)

18. Graduate Students’ Views on Graduate Education in the Digital Age

EU 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Tirane, Arnavutluk, 17 - 19 Kasım 2023, cilt.1, ss.126-135, (Tam Metin Bildiri)

19. University Students’ Opinions and Expectations Regarding Statistics Course

CUMHURIYET 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 29 Ekim 2023, ss.69-77, (Tam Metin Bildiri)

20. Examination of the Opinions of Measurement and Evaluation Specialists on Simulation Studies in the Field

CUMHURIYET 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 29 Ekim 2023, ss.78-87, (Tam Metin Bildiri)

21. Characteristics That Future Teachers Should Possess

FAREAST 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.98-104, (Tam Metin Bildiri)

22. University Students’ Perspectives on the Attributes Required to Assert “I Am Here in the Future”

FAREAST 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Manila, Filipinler, 20 - 22 Ekim 2023, ss.105-113, (Tam Metin Bildiri)

23. Opinions of Doctorate Students About the Characteristics That a Thesis Advisor Should Have

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1440-1446, (Tam Metin Bildiri)

24. Proposal for an Evaluation Form That Can Be Used in Oral Presentations of Thesis Defenses

EGE 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCE, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.1447-1452, (Tam Metin Bildiri)

25. Müzik Bölümü Öğrencilerinin Bakış Açısından İlham Nedir?

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 - 28 Aralık 2022, cilt.1, ss.1317-1322, (Tam Metin Bildiri)

26. Uzmanların Gözünden “Bir Çalgıda Uzman İcracı Olmak”

EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 - 28 Aralık 2022, cilt.1, ss.1323-1332, (Tam Metin Bildiri)

28. YOU CAN’T PASS IF YOU ARE GOOGLE: PERCEPTIONS AND EXPERIENCES REGARDING DOCUMENT OPEN EXAM PRACTICES

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2022, ss.397-406, (Tam Metin Bildiri)

29. WHY IS THE ASSESSMENT AND EVALUATION COURSE DIFFICULT

3. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Ağustos 2022, ss.387-396, (Tam Metin Bildiri)

30. Madde Ön Bilgisine Dayalı Test Hilesinin Klasik Test Kuramına Dayalı Gözlenen Puan Eşitlemeye Etkisinin İncelenmesi.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

31. Farklı Değişen Madde Fonksiyonu Oranlarında Grup Değişmezliğinin İncelenmesi

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.846-850, (Tam Metin Bildiri)

32. Lise Öğrencilerinin Sınavsız Eğitime İlişkin Metaforik Algıları

AL FARABİ 11th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.837-845, (Tam Metin Bildiri)

33. Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Veri Madenciliği: Sınıflama ve Regresyon Ağacı

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2022, ss.559-565, (Tam Metin Bildiri)

34. Yapı Geçerliğinin Belirlenmesinde Açımlayıcı Faktör Analizine Bir Alternatif: Rasch Dereceleme Ölçeği Modeli

X. INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2022, ss.566-572, (Tam Metin Bildiri)

35. Suriyeli Öğrencilere Yönelik Öğretmen Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.953-955, (Özet Bildiri)

36. Dina ve Rdina modellerinde uyum iyiliğinin farklı koşullarda karşılaştırılması.

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.234-240, (Tam Metin Bildiri)

37. Hodina ve Hordina modellerinde model veri uyumunun karşılaştırılması. Antalya, Turkey. (16-18 Aralık 2021).

14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.228-233, (Tam Metin Bildiri)

38. Tekrarlı uygulamalar tarihe mi karışıyor? Çevrimiçi ortamlar bağlamında tekrarlı uygulamaların yeniden düşünülmesi. (Reconsıderıng Implementations in the Context of Onlıne Envıronments wıll Repeated Measures Become A Thing of the Past?

2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. (International Modern Scientific Research Congress –II), İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Aralık 2021, ss.766-772, (Tam Metin Bildiri)

39. Çoklu Karşılaştırma Tekniklerinde Parametrik Olmak Ya Da Olmamak. (To be or not Parametrıc in Multi Comparative Techniques). İstanbul, Türkiye.

2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. (International Modern Scientific Research Congress –II)., İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Aralık 2021, ss.629-633, (Tam Metin Bildiri)

40. Parametrik Olmayan Varyans Analizine Bir Alternatif: Permanova.

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 - 15 Aralık 2021, ss.766-772, (Tam Metin Bildiri)

41. COVID-19 pandemisi sürecinde yapılan bazı ölçek geliştirme ve uyarlama çalışmalarının örneklemler bağlamında incelenmesi.

11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi., İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021, ss.147-155, (Tam Metin Bildiri)

44. Ölçme Araçlarının Öğrenmeye Etkisinin Araştırılması: Çoktan Seçmeli Test Örneği

Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

47. Sabahçıl ve akşamcıl bireylerde erteleme davranışlarının yordanması..

8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.162, (Özet Bildiri)

49. Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Madde Tepki Kuramı Bir Parametreli LojistikModelinde Madde Parametres Kestiriminin Standart Hatasına Etkisi.

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1207-1208, (Özet Bildiri)

50. The role of response styles on attitude-achievement paradox: Evidence from nine countries

Paper presented at 26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

51. The Effect Of Methods For Handling Outliers In Different Sample Sizes On The Evidence Of Score’xxs Validity And Reliability.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

52. Analysing The Effects Of Alternated Iteration Count In Multiple Imputation Method On Explanatory Factor Analysis.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

53. Identifying A Research Subject: A Phenomenological Approach Of Ways Taken and Obstacles Faced.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.740-741, (Özet Bildiri)

55. Investigation of Measurement Invariance of Reading Skills Test In The Programme for International Student Assessment PISA 2012

1st International Conference On Studies In Education., Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

56. Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Asıl Sınav ve Mazeret Sınavı Matematik Alt Testlerinin Madde Tepki Kuramına Göre Eşitlenmesi

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.40-41, (Özet Bildiri)

57. Öğrencilerin Sınav Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.124-125, (Özet Bildiri)

58. Farklı Kategori Sayısı ve Yetenek Dağılımı Durumlarında Kategoriler Arası Psikolojik Uzaklıkların İncelenmesi

5. Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası Katılımlı)., Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.187-188, (Özet Bildiri)

59. Sınav Kaygısı Envanterinin Aşamalı Tepki Modeli İle İncelenmesi

International Conference on New Horizons, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

60. Development of an Attitudes Scale toward Online Assessment

5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.529-536, (Tam Metin Bildiri) identifier

61. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

62. Determining school violence among high school students

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

64. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

65. Level determination exam (SBS-2008) the determination of the validity and reliability of 7th grade mathematics sub- test

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.5292-5298, (Tam Metin Bildiri) identifier

67. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

68. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

69. The development of teacher s violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

70. The development of peer violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

71. The View of Society on Tick Bites Cases

IVth Mediterranean Academy of Forensic Sciences Meeting, Antalya, Türkiye, 14 - 18 Ekim 2009, ss.126, (Özet Bildiri)
Kitaplar 22

1. Eğitimde Sosyometri Uygulamaları

Eğitim ve Bilim (2025-III), SÖNMEZ YAĞMUR SUZAN, Editör, Efe Akademi Yayınlarrı, İstanbul, ss.375-396, 2025

2. Bölüm 4: Likert Tipi Tutum Ölçekleme Tekniği

Kuramdan Uygulamaya Tutum Ölçeği Geliştirme Kılavuzu., H. D. GÜLLEROĞLU & Ö. ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-102, 2023

3. Bölüm 2: Tutum Değişimi İle İlgili Kuramlar.

Kuramdan Uygulamaya Tutum Ölçeği Geliştirme Kılavuzu, H. Deniz GÜLLEROĞLU & Ö. ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-46, 2023

4. COVID-19 Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Sanat ve Sanat Eğitiminin Sorunları ve Çözüm Önerileri.

Ya Tutarsa: Eğitimde ve Sanatta Ya Tutarsa II: Salgın Sürecinde Çevrimiçi Sanat ve Sanat Eğitimi., : Ödül Işıtman, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.80-173, 2023

5. Covid 19 Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Sanat ve Sanat Eğitiminin Sorunları ve Çözüm Önerileri

Salgın Sürecinde Çevrimiçi Sanat ve Sanat Eğitimi, Ödül Işıtman, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, ss.80-173, 2023

7. COVID-19’un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, Prof. Dr. Selahiddin ÖĞÜLMÜŞ Prof. Dr. Neslihan KARAMAN Prof. Dr. Eren CEYLAN Doç. Dr. Seher YALÇIN Doç. Dr. Ece ÖZDOĞAN ÖZBAL, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.137-144, 2022

8. COVID-19'un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19'un Eğitime Yansımaları, Selahiddin Öğülmüş, Neslihan Karaman, Eren Ceylan, Seher Yalçın, Ece Özdoğan Özbal, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.137-144, 2022

11. Karma Yöntemler Araştırması Nedir?

KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-77, 2018

12. Bölüm 2: Karma Yöntemler Araştırma Uygulamasının Özü Nedir? Karma Yöntemler Araştırma Sürecine Giriş.

Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz., Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-50, 2018

13. Bölüm 11: Karma Yöntemler Araştırmaları Nereye Gidiyor? Karma Yöntemler Araştırma Uygulamalarınızın Alanda Kullanımı.

Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz, Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.273-317, 2018

14. Farklı örneklem büyüklüklerinde uç değerlerle baş etme yöntemlerinin puanların geçerlik ve güvenirlik kanıtları üzerindeki etkisi

Küresel Dünyada Eğitim, Demirel Özcan, Dinçer Serkan, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.345-372, 2017

15. Araştırma Önerisi Nasıl Yazılır?

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay ÇOKLUK, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.233-256, 2015

16. Sözlük

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.413-440, 2015

17. Veri Toplamada Etik Sorunlar Üzerinde Düşünmek

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.259-268, 2015

18. Ek: Bir Araştırma Önerisi Geliştirme

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.387-411, 2015

19. Verilerin Sunumu.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.315-335, 2015

20. Araştırma Yöntembilimi ve Uygulamanın Değerlendirilmesi.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.351-386, 2015

21. Araştırma Raporunun Yazılması.

Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.339-349, 2015

22. Kapitalist Sistemde Öğrenme ve Pazar İlişkisi: Metalaştırma, Ölçme, Standartlaştırma

Kamusal Eğitim: Eleştirel Yazılar, Kurul, Nejla Öztürk, Tuğba Metinnam, İhsan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.57-93, 2013
Metrikler

Yayın

162

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

465

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

372

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

128

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1447

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

2116

H-İndeks (Sobiad)

18

Atıf (Diğer Toplam)

1583

Proje

2

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları