Makaleler
2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
71
30. Madde Ön Bilgisine Dayalı Test Hilesinin Klasik Test Kuramına Dayalı Gözlenen Puan Eşitlemeye Etkisinin İncelenmesi.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
36. Dina ve Rdina modellerinde uyum iyiliğinin farklı koşullarda karşılaştırılması.
14. International Conference Of Strategıc Research On Scientific Studies and Education., Antalya, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2021, ss.234-240, (Tam Metin Bildiri)
42. COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT VE SANAT EĞİTİMİNİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ - PROBLEMS AND SOLUTIONS OF ART AND ART EDUCATION IN HIGHER EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC
IARTSYMP I. ULUSLARARASI SANAT SEMPOZYUMU/ IARTSYMP 1st INTERNATIONAL ART SYMPOSIUM, Kocaeli, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
43. Madde Tepki Kuramına Dayalı Test Eşitleme Yöntemlerinden Kestirilen Eşitleme Yöntemlerinin Eşitleme Hatalarının Çeşitli Faktörlere Göre Karşılaştırılması
V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
44. Ölçme Araçlarının Öğrenmeye Etkisinin Araştırılması: Çoktan Seçmeli Test Örneği
Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
45. Grup Çalışmasına Katkı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması
EPOK, 2017, 26 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
46. Bir-iki ve üç parametreli lojistik madde tepki kuramı modellerinde örneklem büyüklüğünün model veri uyumuna etkisi.
II.INES Internatıonal Academıc Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
48. Bir-İki ve Üç Parametreli Lojistik Madde Tepki Kuramı Modellerinde Örneklem Büyüklüğünün Model Veri Uyumuna Etkisi
II. International Academic Research Congress, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
49. Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Madde Tepki Kuramı Bir Parametreli LojistikModelinde Madde Parametres Kestiriminin Standart Hatasına Etkisi.
IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1207-1208, (Özet Bildiri)
51. The Effect Of Methods For Handling Outliers In Different Sample Sizes On The Evidence Of Score’xxs Validity And Reliability.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
52. Analysing The Effects Of Alternated Iteration Count In Multiple Imputation Method On Explanatory Factor Analysis.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
59. Sınav Kaygısı Envanterinin Aşamalı Tepki Modeli İle İncelenmesi
International Conference on New Horizons, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
61. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
62. Determining school violence among high school students
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
63. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
64. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
67. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
68. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
69. The development of teacher s violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
70. The development of peer violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
71. The View of Society on Tick Bites Cases
IVth Mediterranean Academy of Forensic Sciences Meeting, Antalya, Türkiye, 14 - 18 Ekim 2009, ss.126, (Özet Bildiri)
Kitaplar
22
2. Bölüm 4: Likert Tipi Tutum Ölçekleme Tekniği
Kuramdan Uygulamaya Tutum Ölçeği Geliştirme Kılavuzu., H. D. GÜLLEROĞLU & Ö. ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.79-102, 2023
3. Bölüm 2: Tutum Değişimi İle İlgili Kuramlar.
Kuramdan Uygulamaya Tutum Ölçeği Geliştirme Kılavuzu, H. Deniz GÜLLEROĞLU & Ö. ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-46, 2023
4. COVID-19 Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Sanat ve Sanat Eğitiminin Sorunları ve Çözüm Önerileri.
Ya Tutarsa: Eğitimde ve Sanatta Ya Tutarsa II: Salgın Sürecinde Çevrimiçi Sanat ve Sanat Eğitimi., : Ödül Işıtman, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.80-173, 2023
5. Covid 19 Salgını Sürecinde Yükseköğretimde Sanat ve Sanat Eğitiminin Sorunları ve Çözüm Önerileri
Salgın Sürecinde Çevrimiçi Sanat ve Sanat Eğitimi, Ödül Işıtman, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, ss.80-173, 2023
6. Ölçme Aracı Uyarlama El Kitabı
Pegem Akademi, Ankara, 2022
7. COVID-19’un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları
Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, Prof. Dr. Selahiddin ÖĞÜLMÜŞ Prof. Dr. Neslihan KARAMAN Prof. Dr. Eren CEYLAN Doç. Dr. Seher YALÇIN Doç. Dr. Ece ÖZDOĞAN ÖZBAL, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.137-144, 2022
8. COVID-19'un Güzel Sanatlar Eğitimine Yansımaları
Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19'un Eğitime Yansımaları, Selahiddin Öğülmüş, Neslihan Karaman, Eren Ceylan, Seher Yalçın, Ece Özdoğan Özbal, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.137-144, 2022
10. Sosyal Bilimler İçin Çok Değişkenli İstatistik SPSS ve LISREL Uygulamaları
PEGEM Akademi, Ankara, 2018
11. Karma Yöntemler Araştırması Nedir?
KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-77, 2018
12. Bölüm 2: Karma Yöntemler Araştırma Uygulamasının Özü Nedir? Karma Yöntemler Araştırma Sürecine Giriş.
Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz., Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.31-50, 2018
13. Bölüm 11: Karma Yöntemler Araştırmaları Nereye Gidiyor? Karma Yöntemler Araştırma Uygulamalarınızın Alanda Kullanımı.
Karma Yöntemler Araştırması: Alana Yönelik Bir Kılavuz, Ömay ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.273-317, 2018
15. Araştırma Önerisi Nasıl Yazılır?
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay ÇOKLUK, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.233-256, 2015
16. Sözlük
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.413-440, 2015
17. Veri Toplamada Etik Sorunlar Üzerinde Düşünmek
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.259-268, 2015
18. Ek: Bir Araştırma Önerisi Geliştirme
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.387-411, 2015
19. Verilerin Sunumu.
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.315-335, 2015
20. Araştırma Yöntembilimi ve Uygulamanın Değerlendirilmesi.
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.351-386, 2015
21. Araştırma Raporunun Yazılması.
Araştırma Yöntemleri Yeni Başlayanlar için Adım Adım Araştırma Rehberi 3 Baskıdan Çeviri, Ömay Çokluk, Editör, Edge Akademi, Ankara, ss.339-349, 2015
22. Kapitalist Sistemde Öğrenme ve Pazar İlişkisi: Metalaştırma, Ölçme, Standartlaştırma
Kamusal Eğitim: Eleştirel Yazılar, Kurul, Nejla Öztürk, Tuğba Metinnam, İhsan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.57-93, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
15
Yayın (Scopus)
18
Atıf (WoS)
465
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
372
H-İndeks (Scopus)
8
Atıf (Scholar)
128
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
1447
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
2116
H-İndeks (Sobiad)
18
Atıf (Diğer Toplam)
1583
Proje
2
Tez Danışmanlığı
24