Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Does Brand Placement Practices Predict Brand Recall?
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi – USBED
, cilt.4, sa.7, ss.621-640, 2022 (Hakemli Dergi)
Postmodernizm Çerçevesinde Halkla İlişkileri Yeniden Düşünmek
FLSF (Felsefe ve Sosyal Bilimler Dergisi)
, sa.30, ss.517-537, 2020 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Salgınında Markaların Twitter Kullanımları Üzerine Bir İnceleme
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, ss.229-258, 2020 (Hakemli Dergi)
BAUMAN GİBİ DÜŞÜNMEK: WELLNESS İLE ÖLÜMÜN YAPISÖKÜMÜNÜN HABERLER ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.307-330, 2018 (Hakemli Dergi)
Kaos: Örgütler İçin Bir Risk Mi Yoksa Bir Fırsat Mı ?
Social Sciences Reasearch Journal
, cilt.6, sa.4, ss.253-269, 2017 (Hakemli Dergi)
Ölümlülük, Ölümsüzlük ve Diğer Hayat Stratejileri
İletişim:araştırmalar
, 2016 (Hakemli Dergi)
Güney Afrika’da Halkla İlişkiler: Farklı Bir Yol Arayışına Vaka Analizi Yoluyla Bakmak
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.38, 2014 (Hakemli Dergi)
Hello Avatar: Dijital Neslin Yükselişi
İletişim:araştırmalar
, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Halkla İlişkiler Aracı olarak NFT Kullanımı: Toplumsal Fayda Üzerine bir Tartışma
CIDA International, 3rd Communication in Digital Age Symposium, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2022
Storying Brand Communication: Public Relations and Remembrance
Memory Studies'20, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 2020, ss.12-25
Uluslararası Halkla İlişkiler Eğitiminde Güncel Eğilimler: Müfredatlar Üzerine Bir İnceleme
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2020
Korona Virus Krizinde Halkla İlişkiler Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Markalar Üzerine Araştırma
Karadeniz 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020, ss.127-129
A New Storytelling Way of Organizations: Manifesto
2nd Budapest International Conference on Social Science & Humanities, Budapest, Macaristan, 9 - 10 Temmuz 2019, ss.19
ÇOCUK ŞARKILARININ SÖZLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
Uluslararası IV. Çocuk gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018
SANAL MEZARLIK’xxTAN MYTRUSTEDWILL’xxE ÖLÜMÜN DEĞİŞEN YÜZÜ
Dönüşen Dünyada İletişimin Rolü Uluslararası Sempozyum Bildiriler, Kıbrıs (Kktc), 15 Mayıs 2018
Cinema and Image Management: Zero Dark Thirty
4th Political Science Conference, 17 Nisan 2015
Teens as Consumers
5th StoryTelling Conference, 27 Haziran 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Medya Okuryazarlığı Nedir?
Uygulamalarla Medya Okuryazarlığı, Alıcı Şule, Sancar Raziye, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-40, 2023
Deneyimsel Pazarlama
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-42, 2022
Medya, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet
Cinsel Gelişim ve Eğitim, İsmihan Artan, Editör, Hedef Yayınları, Ankara, ss.84-100, 2017
Filmler üzerinden AIDS okuması: AIDS, bir homoseksüel hastalığı mıdır?
Direnç, onur ve dahası: Disiplinlerarası bakışla LGBTİ, Aras Onu6, Editör, FİSA Yayınları, Ankara, ss.107-128, 2017
Filmler Üzerinden AIDS Okuması: AIDS bir Homoseksüel Hastalığı mıdır?
Direnç, Onur ve Daha Fazlası, Aras ONUR, Editör, FİSA Yayınları, Ankara, ss.107-131, 2017
Medya, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet
Cinsel Gelişim ve Eğitim, Artan, İsmihan, Editör, Hedef Yayınları, Ankara, ss.84-100, 2016
Sinema ve İmaj Üretimi
alim kitabevi, 2015