Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (5)
Scopus (2)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

3. Halkla İlişkiler Aracı olarak NFT Kullanımı: Toplumsal Fayda Üzerine bir Tartışma

CIDA International, 3rd Communication in Digital Age Symposium, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

4. Storying Brand Communication: Public Relations and Remembrance

Memory Studies'20, İstanbul, Türkiye, 13 Kasım 2020, ss.12-25, (Tam Metin Bildiri)

5. Uluslararası Halkla İlişkiler Eğitiminde Güncel Eğilimler: Müfredatlar Üzerine Bir İnceleme

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

6. Korona Virus Krizinde Halkla İlişkiler Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Markalar Üzerine Araştırma

Karadeniz 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020, ss.127-129, (Özet Bildiri)

7. A New Storytelling Way of Organizations: Manifesto

2nd Budapest International Conference on Social Science & Humanities, Budapest, Macaristan, 9 - 10 Temmuz 2019, ss.19, (Özet Bildiri)

8. ÇOCUK ŞARKILARININ SÖZLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME

Uluslararası IV. Çocuk gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

9. SANAL MEZARLIK’xxTAN MYTRUSTEDWILL’xxE ÖLÜMÜN DEĞİŞEN YÜZÜ

Dönüşen Dünyada İletişimin Rolü Uluslararası Sempozyum Bildiriler, Kıbrıs (Kktc), 15 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Halkla İlişkileri Baudrillard Perspektifinden Değerlendirmek: Biscolata Carlos Örneği Üzerinden İlgi Aygıtı Olarak Halkla İlişkiler

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Ulusal Konferansı, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Beyaz Perdenin Kırmızısı: Hollywood ve Savaş

Uluslararası Savaş ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2017, ss.61-75, (Tam Metin Bildiri)

12. Bauman gibi Düşünmek: Wellness ileÖlümün Yapısökümü

I. Uluslararası Bauman Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Mart 2017, (Özet Bildiri)

13. Public Relations Postmodernism and Ethical Discussions

BCN Meeting PR 6, Barcelona, İspanya, 29 - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. Cinema and Image Management: Zero Dark Thirty

4th Political Science Conference, 17 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

15. Teens as Consumers

5th StoryTelling Conference, 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. İletişim Çalışmalarında İçerik Analizi

İletişim Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Tekniği Kullanımı Rehberi, İlgar Seyidov, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.153-179, 2023

2. Medya Okuryazarlığı Nedir?

Uygulamalarla Medya Okuryazarlığı, Alıcı Şule, Sancar Raziye, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.21-40, 2023

3. Deneyimsel Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Mermer Üzümlü, Aytuğ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-42, 2022

4. Digital Storytelling and Public Relations: An Analysis Through Case Studies

Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising, Eşiyok Elif, Editör, Igi Global, Hershey, ss.217-233, 2021

5. Drawing a Portrait of Refugee Representation in Turkish Newspapers: A Framing Analysis of Hürriyet and Sabah

Minority Women and Western Media, Bashri Maha, Ahmed Sameera, Editör, Lexington Press, Londrina, ss.39-61, 2020

6. Medya, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet

Cinsel Gelişim ve Eğitim, İsmihan Artan, Editör, Hedef Yayınları, Ankara, ss.84-100, 2017

7. Filmler üzerinden AIDS okuması: AIDS, bir homoseksüel hastalığı mıdır?

Direnç, onur ve dahası: Disiplinlerarası bakışla LGBTİ, Aras Onu6, Editör, FİSA Yayınları, Ankara, ss.107-128, 2017

8. Filmler Üzerinden AIDS Okuması: AIDS bir Homoseksüel Hastalığı mıdır?

Direnç, Onur ve Daha Fazlası, Aras ONUR, Editör, FİSA Yayınları, Ankara, ss.107-131, 2017

9. Medya, Çocuk ve Toplumsal Cinsiyet

Cinsel Gelişim ve Eğitim, Artan, İsmihan, Editör, Hedef Yayınları, Ankara, ss.84-100, 2016

11. Teens as Consumers: A Product Placement Example from Turkey

Storying Humanity, Richard Wright, Dario Serrati,Katarzyna Macedulsa, Editör, Interdisciplinary Press, Oxford, ss.163-172, 2015
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

34

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları