Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.216-238, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluation of the 2018 Elementary National Curriculum for Science
7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019
Araştıran/Araştırılan Öğretmen Yaşantıları Üzerinden Kuram ve Uygulamanın Kesişimini Yeniden Düşünmek
EJER Congress 2019 VI. th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Öğretmen Gibi Hissetmek! Öğretmen Eğitimi Programları Bağlamında Öğretmen Adaylarının Mesleki Kimlik Kurulum Süreçleri
EJER Congress 2019 VI.th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Gendered reflexivity: How can it be used to deconstruct teacher educators’ intellectual configurations?
ECER 2018 Emerging Researchers Conference, Bolzano, İtalya, 3 - 04 Eylül 2018
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler Üzerinden Türkiye’deki Nitel Araştırmalarda Düşünümsellik Tartışmaları
5. Eurasian Congress on Educational Research, 2 - 05 Mayıs 2018
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerinden Türkiye’deki NitelAraştırmalarda Düşünümsellik Tartışmaları
EJERCONGRESS 2018, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Being a Student in Science High School
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Akademisyenlerin yükseköğretimin amaçlarına ilişkin görüşleri ve bu görüşlerin kalite süreçleri ile ilişkisi
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH2014), Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2014
Analysis of Life Studies Curricula from the Proclamation of Turkish to 2013
International Society for Teacher Education (ISfTE) 2014 Conference, 22 - 25 Nisan 2014
Eğitimde Program Geliştirme Programının Yeterlik ve Kazanımlarının TUNING Yaklaşımı Model Alınarak Belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir-Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Bütünsel Yaşam Koçluğu Eğitim Programının Farklar Modeline Göre Değerlendirilmesi
Prof. Dr. F. Dilek Gözütok’xxa Armağan, Mustafa Cem Babadoğan Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.189-214, 2019
Bir Eğitim Çınarı Prof Dr Fatma Varış
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara, 2015
Bir Eğitim Çınarı Prof Dr Fatma VARIŞ
Ankara Üniversitesi, 2015