Dijital Çağda Üniversitelerin Kurumsal İletişim Stratejileri: Algı Yönetimi ve İtibar İnşaası


Creative Commons License

Özdemir M., Artuç Ü.

Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları , Baku, Azerbaycan, 14 Mayıs - 16 Haziran 2025, cilt.1, sa.1, ss.50-51, (Özet Bildiri)

  • Yayın Türü: Bildiri / Özet Bildiri
  • Cilt numarası: 1
  • Basıldığı Şehir: Baku
  • Basıldığı Ülke: Azerbaycan
  • Sayfa Sayıları: ss.50-51
  • Açık Arşiv Koleksiyonu: AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
  • Ankara Üniversitesi Adresli: Evet

Özet

Dijitalleşme, üniversitelerin kurumsal iletişim süreçlerini köklü bir şekilde dönüştürmüştür. Bu çalışma, üniversitelerin dijitalleşme sürecinde kurumsal iletişim stratejilerini, algı yönetimi tekniklerini ve itibar inşası yöntemlerini incelemektedir. Dijital medya araçlarının etkin kullanımı, kriz anlarında iletişim stratejilerinin nasıl şekillendiği ve başarılı üniversitelerin dijital iletişim uygulamaları analiz edilmektedir. Çalışmada, nitel araştırma yöntemi kullanılarak sosyal medya içerik analizi, kurumsal web siteleri incelemesi ve kriz yönetimi örnekleri değerlendirilmektedir. Elde edilen veriler ışığında, üniversitelerin dijital platformlarda etkin kurumsal iletişim stratejileri geliştirmesi için öneriler sunulmaktadır. Araştırma, üniversitelerin sosyal medya yönetimi, dijital PR ve itibar yönetimi alanlarında daha etkin bir yol haritası oluşturmasına katkı sağlamayı amaçlamaktadır.