Atıf İçin Kopyala
Mirici E., OCAK E., Bayrak S., Kocaoz D., Kankilic E. S., Dagli E., ...Daha Fazla
JOURNAL OF INTERNATIONAL ADVANCED OTOLOGY, cilt.14, sa.3, ss.404-407, 2018 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
14
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2018
-
Doi Numarası:
10.5152/iao.2018.3729
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF INTERNATIONAL ADVANCED OTOLOGY
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), Scopus
-
Sayfa Sayıları:
ss.404-407
-
Anahtar Kelimeler:
Learning disability, cortical auditory processing, P300, potentials, central, EVENT-RELATED POTENTIALS, EVOKED-POTENTIALS, DYSLEXIA, ATTENTION, DEFICIT
-
Ankara Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
OBJECTIVES: This study investigates the cortical auditory pathways in children with and without learning disability (LD).