Markanın Koruma Kapsamının Belirlenmesinde Ayırt Edicilik Gücünün Etkisi ve Tanınmış Markanın Zayıf Unsurunun Durumu -McDonald’s Kararları Yönünden Bir İnceleme-
Balık İ., Bektaş İ.
Ticaret ve Fikri Mülkiyet Hukuku Dergisi, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2019 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
5
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2019
-
Dergi Adı:
Ticaret ve Fikri Mülkiyet Hukuku Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.1-18
-
Ankara Üniversitesi Adresli:
Evet