Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (7)
1. Internet Usage and Digital Citizenship in the Covid-19 Pandemic
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.2, ss.495-545, 2023 (Hakemli Dergi)
2. Internet Usage and Digital Citizenship during the Covid19 Pandemic
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences
, cilt.56, sa.2, ss.34-84, 2023 (Hakemli Dergi)
5. NE HEDEFLİYORUZ? NASIL ÖLÇÜYORUZ?
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, ss.605-636, 2021 (Hakemli Dergi)
6. STUDENT TEACHERS ASK: ARE WE WORKERS OR COLLEAGUES?
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.2, ss.832-852, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmen Adaylarının Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Alım Görüşmelerine Yönelik Tutumlarına İlişkin Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.544-557, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Kullansam mı Kullanmasam mı? Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sinema ve Dizi Filmlerin Kullanımına Yönelik Öğretmen Deneyimleri
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.182-197, 2020 (Hakemli Dergi)
11. A Scale on Attitudes of Preservice Teachers Towards Violence againstWomen: Validity and Reliability Testing
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.959-968, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Yenilikçi tarih öğretimi hizmet içi eğitim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.50, sa.1, ss.161-187, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Dördüncü Sanayi Devriminin Eşiğinde Yaratıcılık, İnovasyon ve Eğitim İlişkisi Yaratıcı
yaratıcı drama dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.69-86, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Kadın Eğitmenlerin Gözünden Çağdaş Drama Derneği ve Kadın Sorunu
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.33-44, 2016 (TRDizin)
19. Sosyal bilgiler dersinde eleştirel düşünme becerisinin geliştirilmesine yönelik örnek öğretme öğrenme süreci
Eğitimci Öğretmen Dergisi
, sa.17, ss.16-19, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
4. What Do Curriculum Developers Do in Private Schools? (The Case of Turkey)
XXIX. International Conference on Learning, Valencia, İspanya, 13 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
9. Uzaktan Eğitimde Etkili Sınıf Yönetimi İçin Simülasyon Geliştirme
2. Öğretmen Yetiştirmede Simülasyon Kullanımı, Gaziantep, Türkiye, 09 Aralık 2021
14. Views of Practice Teachers About The Application of Clinical Counseling Model In Teacher Training
8. International Symposium on Social Studies Education, Ankara, Türkiye, 07 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
15. Drama Eğitmen Adaylarının Drama Alanına Uyum Sürecinde Yaşadıkları Deneyimler Üzerine Bir İnceleme “Eğitmenlik Sürecinde Dramatik Olan: Keşke ve İyi ki Çarpışıyor”
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 24 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Evaluation of the Elementary National Curriculum for Social Studies
7. International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
20. Mentor Teacher Profiles As Perceived By Teacher Candidates: Master-apprentice Or Boss-worker? / Öğretmen Adaylarının Gözünden Uygulama Öğretmeni Profilleri: Usta-çırak Mı, Patron-işçi Mi?
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
21. COURSE DESIGN MODEL FOR DEVELOPING CREATIVITY
EDUCCON, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
22. Yaratcı Drama Eğitmenlerinin Sosyal Adalete İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
28. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
23. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Yetiştirme Programındaki Derslere İlişkin Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
26. Practices of Prospective Teachers Based on the Constructivism
The International Society for Teacher Education, 22 - 25 Nisan 2014, (Tam Metin Bildiri)
27. Öğretmen eğitiminde yaratıcı düşünme ve inovasyon eğitim programının tasarımı denenmesi ve değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
28. Yenilikçi Tarih Öğretimi Hizmet İçi Eğitim Programının Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
29. A Scale of Attidutes Towards Violence Against Women Validity and Reliability Testing
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
31. Çağdaş Drama Derneği Kadın Eğitmenlerinin, Kadın Çalışmalarına ve Kendilerine Yönelik Kadın Algıları
23. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, 14 - 17 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
32. Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede Farkındalık Oluşturmanın Bir Yolu Olarak Yaratıcı Drama
23. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
33. Halk Oyunları Derneklerinin Amaçlarının ncelenmesi Ve Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Halk Oyunları Topluluğu EBF HOT Modeli Önerisi Ankara Örneği
2. Uluslararası Halk Oyunları Kongresi, Antalya-Kemer, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
34. Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitiminde Bir Arpa Boyu Yol Alabildik Mi?
2. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempoyumu, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
35. Çıtır Çıtır Felsefe ile Eleştirel Düşünme
9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)
36. Demokrat Yurttaş Niteliklerinin Kazandırılması Açısından 7.-8. Sınıf Vatandaşlık Ve İnsan Hakları Eğitimi Dersi Programı (2000) İle 6.-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Programının (2005) Karşılaştırılması
Eğitimin Değişen Yüzü: Yeni Paradigmalar, Ankara, Türkiye, 14 Mart 2009, (Özet Bildiri)
37. Orienteering Sporunun Öğrenme ve Öğretme Sürecine Yansıtılması
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2007, İstanbul, Türkiye, 05 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
38. En İyi Öğretici Kim?
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2006, İstanbul, Türkiye, 08 Nisan 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Düşünme Becerileri ve Öğretimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkili Bir Öğretim İçin Yol Haritası, GÜRLEN EDA, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.355-383, 2025
3. Yaratıcı ve İnovatif Geleceğin Peşinde
Siyasal, Ankara, 2022
4. Kanada ve Kapsayıcı Eğitim
Gelecek İçin Eğitim, Demirel, Özcan, Özdiyar Gedik Özlenen, Soysal Sümeyra, Akkuş Çakır Nur, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-184, 2022
7. YARATICI DRAMANIN ÖZELLİKLERİ VE AMAÇLARI
Çocuk ve Drama, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.81-102, 2020
8. Drama Eğitim Programı Tasarımı
Drama Sınıfı: Eylem, Yansıtma ve Dönüştürme, Metinnam İhsan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-89, 2020
9. Dramanın Öğrenilmesini ve Öğretilmesini Okul Genelinde Yaygınlaştırmak
Drama Yoluyla Okul Gelişimi, Metinnam İhsan, Özen Zeki, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.106-123, 2019
11. Yeni Gelişmelerle Sosyal Bilgiler Öğretmen Eğitimi
Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar 1, Arife Figen Ersoy, Hıdır Karaduman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.197-217, 2018
12. Görüş Geliştirme Tekniği ve Tarih Öğretimi
Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama, Güven İsmail, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.274-287, 2014
13. Tarih Öğretimi Kavramsal Çerçeve
Tarih Öğretiminde Değerler Eğitimi, İsmail Güven, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.1-54, 2014
14. İstasyon Tekniği ve Tarih Öğretimi
Tarih Öğretimi: Kuram ve Uygulama, Güven, İsmail, Editör, Pegem, Ankara, ss.287-298, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
3
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
33
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
10
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
7
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
22
Proje
5
Tez Danışmanlığı
5