Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin İki Kere Farklı Öğrenciler Hakkındaki Bilgi ve Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Zihinsel yetersizlikte ve otizm spektrum bozukluğunda tekrarlayıcı davranışlar ile motor koordinasyon

29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası-Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin iki kez farklı çocuklar hakkındaki gereksinimlerinin incelenmesi

International Congress on Gifted and Talented Education (IGATE), Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda tekrarlayıcı davranışlar ile motor koordinasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi.

6. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Okul öncesinde kaynaştırma: Özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların gelişimlerini yordayan değişkenler

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Erken çocuklukta kaynaştırma: Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarının sonuçları bize ne söylüyor?

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Okul öncesi eğitimin özel gereksinimli olan ve normal gelişen çocukların ev ortamları üzerinde etkisi var mıdır?

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1347-1348, (Özet Bildiri)

The relationship of social emotional engagement joint attention and imitation with conversational skills of children with ASD

International Society on Early Intervention Conference, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools

International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

OSB olan çocuklarda erken dönem sözel olmayan sosyal iletişim becerilerinin sohbet becerileri ile ilişkisi

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

The effects of teacher training program on the outcomes of inclusive preschool teachers

Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs Conference, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

The effects of a training program on preschool teacher outcomes

Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 11 - 14 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey FIPEPT

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'nde (International Congress on Early Childhod Intervention-ICECI), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri

23. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

Inclusive preschool teachers Their attitudies and knowledge about inclusion

International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

Inclusive preschool teachers Their attitudes and knowledge about insclusion

International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

The needs of preschool inclusive teachers

International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

The needs of inclusive preschool teachers

International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Otizmli çocukların kaynaştırılmasına yönelik öğretmen adaylarının tutumlarının belirlenmesi

22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2012

Otizm spektrum bozukluğu ve kendini yönetme stratejileri Alanyazına bir bakış

Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğüne ilişkin bilgi düzeyleri ve tanı almış öğrencilere yönelik uygulamaları

Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

Farklı ülkelerde özel eğitim öğretmeni yetiştirme politikaları

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Otizmli çocukların sosyal becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Engelli çocuğu olan ve olmayan ailenin gelişim algıları

VI. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Türkiye, 13 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

Engelli çocuğu olan ve olmayan ailelerin engelli bireylerin gelişim özelliklerine ilişkin algılarının incelenmesi

6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi-Türkiye’de Çocuk Yetiştirme, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Zihin yetersizliği: İyi uygulamalar

Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu., İbrahim H. Diken, Hatice Bakkaloğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.131-161, 2020

Problem ve çatışma çözme

Okul Öncesinde Bütünleştirmeyi Hayata Geçirme: Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu, Bülbin Sucuoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.101-121, 2019

Sosyal uyum becerilerine genel bakış

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Elif Sazak, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-242, 2018

Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal becerilerin öğretimi

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, Elif Tekin-İftar, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.335-389, 2018
Metrikler

Yayın

70

Atıf (WoS)

64

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

78

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

18

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları