SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Yöneticilerinin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.411-421, 2017 (Hakemli Dergi)
DinleİzleAnlat Dinleme ve Konuşma Yeterlikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.418-432, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.111-127, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Yeterlikleri
Çağdaş Eğitim Dergisi
, 2003 (Hakemli Dergi)
Yirmi Birinci Yüzyılın Öğretmeni
Çağdaş Eğitim Dergisi
, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Kişisel ve Mesleki Gelişimlerinin İncelenmesi
II. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018
Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğretme-Öğrenme Sürecinin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), 11 - 14 Mayıs 2017, ss.298-307
Okul Yöneticilerinin Nasıl Öğretmenler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 18 - 20 Mayıs 2017
Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğrenme-Öğretme Sürecinin Öğrenci görüşleri doğrultusunda Değerlendirilmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Sınıf Lideri Olarak Öğretmen
Gelişen Öğretmen Gelişen Öğrenci Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Nisan 2016
Öğretmenlerin Nasıl Öğrenciler İstediklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016), 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının 5 Öğrenme Döngüsünü Temele Alan Uygulamaları
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE SORUMLULUK BİLİNCİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Öğretmen adaylarının 5E Öğrenme Döngüsünü temele Alan uygulamaları (Practices of Teachers on Using 5E Learning Cycles)
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 Nisan 2014
SINIF ÖĞRETMENİ YETERLİKLERİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
1. AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
İlköğretim Öğrencilerinin Kitap Okuma Alışkanlıkları
3. Ulusal Çocuk veGençlik Edebiyatı Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012
İlköğretimde Aktif Öğrenmenin Öğrenciler Üzerindeki Etkisi
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, 6 - 09 Mayıs 2004
Gelişmiş Ülkelerde Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Uygulamaları
Eğitimde Yansımalar: VII. Çağdaş Eğitim Sistemlerinde Öğretmen Yetiştirme Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2003
Eğitim Programının Geliştirilmesinde Öğretmenin Rolü
Uluslararası Dünya Öğretmen Eğitimi Konferansı, 27 Ağustos - 02 Eylül 1995
Kitap & Kitap Bölümleri
Etkili Öğretmenlik
Aydın Yayıncılık, Ankara, 2019
Nasıl Bir Öğretmen İstiyoruz?
Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan, Berna Aslan, Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.61-74, 2019
Sosyal Dezavantajlı Çocuklar için Gelişimsel Destek Programları
Çocuk Gelişiminde Program, Prof. Dr. Mehmet Gültekin, Öğr. Gör. Dr. İlker Usta, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.86-111, 2016
Öğrenme ve Öğretme Stratejileri
Aktif Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri Seminer Ders Notları, Şakir Çınkır, Şener Büyüköztürk, Ali Balcı, Editör, AÜ EAUM Yayınları, Ankara, ss.1-42, 2003