-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2022 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Engelli Öğrenci Çalışma Grubu Üyeliği
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Engelsiz Ankara Üniversitesi Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
-
2018 - 2021 Bölüm Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2018 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
ÇALIŞMA BELLEĞİ STRATEJİLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERE SÖZCÜK ÖĞRETİMİNDE ETKİLLİĞİ
Ergül C. (Danışman)
Ç.ÖZGÜR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Öğretmenler İçin Üstün Yetenekliliğe Eşlik Eden Öğrenme Güçlüğü Aday Gösterme Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması
Ergül C. (Danışman)
Ö.MISIRLI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Çevrimiçi sunulan bilişsel ögelerle zenginleştirilmiş hikâye yapısı öğretiminin koklear implantlı öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
Ergül C. (Danışman)
H.AKÇAKAYA(Öğrenci), Doktora, 2021 -
3-5 yaş arası çocuklara yönelik Zihin Kuramı Ölçeğinin geliştirilmesi
ERGÜL C. (Danışman)
B.KILIÇ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İşitme yetersizliği olan 5-6 yaş çocukların erken okuryazarlık becerilerinin incelenmesi
ERGÜL C. (Danışman)
-
Erken matematik becerilerinde farklı düzeylerde başarı gösteren çocukların çalışma belleği performanslarının karşılaştırılması
ERGÜL C. (Danışman)
-
Sosyal kabul düzeyi düşük ve yüksek olan ilkokul 3. sınıf çocuklarının çalışma belleği performanslarının karşılaştırılması
ERGÜL C. (Danışman)
-
Küçük çocuklar için büyük matematik eğitim programının risk grubu çocukların erken matematik becerileri üzerindeki etkililiği
ERGÜL C. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde strateji öğretimi yazılımının okuduğunu anlama becerilerinin geliştirilmesine etkisi
ERGÜL C. (Danışman)
A.BİLAL(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan çocuklarda akıcı okuma ve okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
ERGÜL C. (Danışman)
-
Okuma güçlüğü olan öğrencilerde okuma, sesbilgisel farkındalık, hızlı isimlendirme ve çalışma belleği becerilerinin incelenmesi
ERGÜL C. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan öğrencilerin sözcük bilgisi ve okuduğunu anlama becerileri arasındaki ilişki
ERGÜL C. (Danışman)
-
Okuma öncesinde sırasında ve sonrasında düşün (3D) stratejisi öğretiminin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduklarını anlama becerilerine etkisi
ERGÜL C. (Danışman)
-
5 - 10 yaş grubu çocuklarına yönelik çalışma belleği ölçeğinin geçerlik - güvenirlik çalışması
ERGÜL C. (Danışman)
Ç.ÖZGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Öğrenme güçlüğü olan ve olmayan öğrencilerin toplama ve çıkarma işlemlerindeki performansları
ERGÜL C. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duygu durumlarına ilişkin sözel olmayan ipuçlarını algılama becerileri
ERGÜL C. (Danışman)