Eğitim Bilgileri
2010 - 2024
2010 - 2024Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr), Türkiye
2007 - 2010
2007 - 2010Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Türkiye'deki öğretmen eğitimi programlarında iç kalite güvencesi uygulamalarının değerlendirilmesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Dr)
2010
2010Yüksek Lisans
4. sınıf fen ve teknoloji öğretim programıyla bütünleştirilmiş değerler eğitimi programının etkililiği
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitimde Program Geliştirme (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorUzman
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorFakülte Eğitim Komisyonu üyeliği
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Makaleler
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
2018
20181. Opinions of Academic Administrators Regarding Constructing a Quality Culture at Education Faculties
AKAR T., BABADOĞAN M. C.
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, sa.13, ss.1-11, 2018 (ESCI, TRDizin)
2017
20172. An evaluation of primary school teacher education program according to the views of teacher educators and prospective teachers
TAŞ İ. D., AKAR T., kıroğlu e.
Journal of Higher Education and Science , cilt.7, sa.3, ss.578, 2017 (TRDizin)
2015
20153. Determining Socio economic Status Variables through ClusterAnalysis
DENİZ K. Z., TÜRE E., ASLI U., AKAR T.
İlköğretim Online
, cilt.14, sa.1, ss.108-117, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20144. Investigation of vocational interest and preference in terms of gender and socio-economic status Cinsiyet ve Sosyo-ekonomik Düzey Açısından İncelenmesi
DENİZ K. Z., Türe E., Uysal A., AKAR T.
Eurasian Journal of Educational Research
, sa.57, ss.91-112, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2013
20135. Reviewing the Articles Which are Related to Education Programs and Selected Amongst the Articles Published in the Review of Educational Research Journal Between 2005 and 2010 According to Various Variables
AKAR T.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.83, ss.1100-1104, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. Application of Fuzzy C-means Clustering Algorithm for Prediction of Students’ Academic Performance
APAYDIN A., BAŞER F., KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C., ALTINTAŞ Ö., AKAR T.
10th International Statistics Congress, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
2017
20172. Yükseköğretimde Öğrenci Başarısını Yordayan Etkenlerin Belirlenmesi: Bir Model Önerisi
APAYDIN A., KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C., BAŞER F., ALTINTAŞ Ö., AKAR T.
II.Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.105-107, (Özet Bildiri)
2017
20173. Eğitim Fakültelerinde Kalite Kültürü Oluşturmada Akademik Yönetici Görüşleri [Academic Executive Opinion on Constitution a Culture of Quality in Faculty of Education
AKAR T., BABADOĞAN M. C.
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi [7th International Congress of Research in Education] ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2015
20154. Öğretmen Eğitiminde Uluslararasılaşma ve Uluslararası Çalışmalar Internationalism and International Studies in Teacher Training
AKAR T., BABADOĞAN M. C.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi: Yüksekeğitimde Program Çalışmaları, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
20155. Yükseköğretim Kurumlarında Bologna Süreci Kapsamında Yapılan Çalışmalar Ankara Üniversitesi Örneği
AKAR T., BABADOĞAN M. C.
1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2013
20136. Evaluatıng Prımary Teacher EducatıonPrograms Accordıng To Vıews Of Teacher Educators And Prospectıve Teachers Ankara UnıversıtyCase
TAŞ İ. D., AKAR T., EZGİ K.
International Conference on Primary Education, 16 - 18 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2011
20117. İlköğretim 4 ve 5 Sınıflar Fen ve Teknoloji Öğretim Programları ve Değerler Eğitimi
AKAR T.
Değerler Eğitimi Sempozyumu: Sosyal ve Kurumsal Yönleriyle Değerler Eğitimi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
20118. National Curriculum Competencies in Higher Educationin Turkey Examination Them within the Context of Outcome Based Education
AKAR T., TAŞ İ. D.
I. UluslararasıEğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2013
20139. Investigation of vocational interest and vocational preference in terms of gender and socio economic status
DENİZ K. Z., TÜRE E., ASLI U., AKAR T.
5th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn13), Barcelona, İspanya, 01 Temmuz 2013 - 03 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. TUBİTAK Bilim Çocuk Dergilerinde Temel Alınan Öğrenme Öğretme Stratejileri The Teaching and Learning Strategies of Used in the TUBİTAK Bilim Çocuk Magazine
BABADOĞAN M. C., AKAR T., ASLI U.
International Conference on Educational Science, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200711. Fen Bilgisi Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Genetik Ünitesi Hakkındaki Kavramsal Düşünceleri
NALBANTOĞLU YILMAZ F., AKAR T.
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)