Arcak S., Sözüdoğru Ok S., Kibar M., Güneri E., Hakverdi Can M.
Kalkınma Ajansı, 2015 - 2015
Bu çalışmanın amacı; Nallıhan ilçesinde bulunan ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin toprak hakkındaki bilgilerini ve toprağın yaşamlarındaki önemini öğrencilerin çizimleri kullanılarak tespit etmek uygulanan bir günlük eğitimin öğrencilerin görüş ve düşüncelerine etkisini araştırmaktır. Bir diğer amacımız ise; üniversite ve ilköğretimdeki öğretim stratejileri açısından alternatif olarak ilgi gören işbirlikli öğrenme yöntemi ile özellikle toprak, çevre ve doğa kavramlarının oluşturulması ve bu konularda kalıcılığının sağlanması açısından uygulamalı eğitim etkinliklerinin önemini vurgulamak ve benzeri uygulamalı eğitim ihtiyacının varlığını ortaya koymaktır.