E. GENÇ Et Al. , "Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.143-188, 2022
GENÇ, E. Et Al. 2022. Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 143-188.
GENÇ, E., Erdem Kurt, A., & ÖZER, A., (2022). Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 143-188.
GENÇ, ESRA, Asena Erdem Kurt, And ALPER ÖZER. "Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 143-188, 2022
GENÇ, ESRA Et Al. "Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.143-188, 2022
GENÇ, E. Erdem Kurt, A. And ÖZER, A. (2022) . "Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.143-188.
@article{article, author={ESRA GENÇ Et Al. }, title={Markaya Bağlanmanın Öncülleri ve Yeniden Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Pozitif ve Negatif Bağlanma}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={143-188} }