S. Aygün Cengiz, "Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz," In Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları , Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009, pp.305-336.
Aygün Cengiz, S. Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz. 2009. In Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları , Ütopya Yayınevi, Ankara, 305-336.
Aygün Cengiz, S., (2009). Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz. Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları (pp.305-336), Ankara: Ütopya Yayınevi.
Aygün Cengiz, SERPİL. "Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz." In Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları , 305-336. Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009
Aygün Cengiz, SERPİL A. . "Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz." Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları , Ütopya Yayınevi, 2009, pp.305-336.
Aygün Cengiz, S. (2009) "Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz", Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları . Ankara: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERPİL AYGÜN CENGİZ}, chaptertitle={Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz}, booktitle={ Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={Ankara},year={2009} }