M. ÖZER And A. ÖZER, "Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.51-90, 2016
ÖZER, M. And ÖZER, A. 2016. Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2 , 51-90.
ÖZER, M., & ÖZER, A., (2016). Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2, 51-90.
ÖZER, MEHMET, And ALPER ÖZER. "Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2, 51-90, 2016
ÖZER, MEHMET And ÖZER, ALPER. "Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.51-90, 2016
ÖZER, M. And ÖZER, A. (2016) . "Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.51-90.
@article{article, author={MEHMET ÖZER And author={ALPER ÖZER}, title={Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2016, pages={51-90} }