A. ÖZER, "Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama," Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17, 2006
ÖZER, A. 2006. Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama. Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17 .
ÖZER, A., (2006). Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama. Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17.
ÖZER, ALPER. "Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama," Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17, 2006
ÖZER, ALPER. "Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama." Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17, 2006
ÖZER, A. (2006) . "Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama." Muhasebe ve Denetime Bakış , vol.5, no.17.
@article{article, author={ALPER ÖZER}, title={Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama}, journal={Muhasebe ve Denetime Bakış}, year=2006}