H. BAKKALOĞLU Et Al. , "Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.229-249, 2017
BAKKALOĞLU, H. Et Al. 2017. Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3 , 229-249.
BAKKALOĞLU, H., ALTINDAĞ KUMAŞ, Ö., & AYKAÇ, P. N., (2017). Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 229-249.
BAKKALOĞLU, HATİCE, ÖZLEM ALTINDAĞ KUMAŞ, And PERVİN NAİLE AYKAÇ. "Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 229-249, 2017
BAKKALOĞLU, HATİCE Et Al. "Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.229-249, 2017
BAKKALOĞLU, H. ALTINDAĞ KUMAŞ, Ö. And AYKAÇ, P. N. (2017) . "Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.229-249.
@article{article, author={HATİCE BAKKALOĞLU Et Al. }, title={Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar?}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={229-249} }