F. GÜRSEL Et Al. , "7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi," Özveri , vol.5, no.2, pp.1293, 2008
GÜRSEL, F. Et Al. 2008. 7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi. Özveri , vol.5, no.2 , 1293.
GÜRSEL, F., diler, s., & TUNCEL, F., (2008). 7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi. Özveri , vol.5, no.2, 1293.
GÜRSEL, FERDA, serhen diler, And FEHMİ TUNCEL. "7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi," Özveri , vol.5, no.2, 1293, 2008
GÜRSEL, FERDA Et Al. "7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi." Özveri , vol.5, no.2, pp.1293, 2008
GÜRSEL, F. diler, s. And TUNCEL, F. (2008) . "7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi." Özveri , vol.5, no.2, p.1293.
@article{article, author={FERDA GÜRSEL Et Al. }, title={7 14 Hafif Zihinsel Engelli Çocuklarda Sözel Ve Görsel Geri Bildirimin Öğrenmeye Etkisi}, journal={Özveri}, year=2008, pages={1293} }