R. DOĞAN, "İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır," Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı , İstanbul, Turkey, pp.351-371, 2014
DOĞAN, R. 2014. İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır. Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı , (İstanbul, Turkey), 351-371.
DOĞAN, R., (2014). İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır . Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı (pp.351-371). İstanbul, Turkey
DOĞAN, RECAİ. "İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır," Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı, İstanbul, Turkey, 2014
DOĞAN, RECAİ. "İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır." Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı , İstanbul, Turkey, pp.351-371, 2014
DOĞAN, R. (2014) . "İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır." Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı , İstanbul, Turkey, pp.351-371.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RECAİ DOĞAN}, title={İlahiyat Fakültelerinin Eğitim Anlayışı Nasıl Olmalıdır}, congress name={Tartışmalı İlmi İhtisas Toplantısı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2014}, pages={351-371} }