M. ARGAN Et Al. , "Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1, 2007
ARGAN, M. Et Al. 2007. Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1 .
ARGAN, M., SUHER, H. K., & ÖZER, A., (2007). Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1.
ARGAN, METİN, HASAN KEMAL SUHER, And ALPER ÖZER. "Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1, 2007
ARGAN, METİN Et Al. "Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1, 2007
ARGAN, M. SUHER, H. K. And ÖZER, A. (2007) . "Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.27, no.1.
@article{article, author={METİN ARGAN Et Al. }, title={Türk Seyircilerin Formula 1 Turkey Grand Prix Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2007}