C. Ergül Et Al. , "Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2, pp.191-219, 2017
Ergül, C. Et Al. 2017. Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2 , 191-219.
Ergül, C., Akoğlu, G., Karaman, G., & Sarıca, A. D., (2017). Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2, 191-219.
Ergül, CEVRİYE Et Al. "Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2, 191-219, 2017
Ergül, CEVRİYE Et Al. "Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2, pp.191-219, 2017
Ergül, C. Et Al. (2017) . "Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.10, no.2, pp.191-219.
@article{article, author={CEVRİYE ERGÜL Et Al. }, title={Effects of Dialogic Reading Program on Later Reading Skills: Follow-Up Study/ Anasınıfında uygulanan etkileşimli kitap okuma programının sonraki okuma becerilerine etkisi: İzleme çalışması.}, journal={Kuramsal Eğitimbilim Dergisi}, year=2017, pages={191-219} }