S. Aygün Cengiz, "Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası," In Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009, pp.73-113.
Aygün Cengiz, S. Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası. 2009. In Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , Ütopya Yayınevi, Ankara, 73-113.
Aygün Cengiz, S., (2009). Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri (pp.73-113), Ankara: Ütopya Yayınevi.
Aygün Cengiz, SERPİL. "Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası." In Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , 73-113. Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009
Aygün Cengiz, SERPİL A. . "Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası." Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri , Ütopya Yayınevi, 2009, pp.73-113.
Aygün Cengiz, S. (2009) "Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası", Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri . Ankara: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERPİL AYGÜN CENGİZ}, chaptertitle={Otomobil Reklamlarında Öteki Olarak Kadın: Modern Öznenin Eril İnşası}, booktitle={ Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={Ankara},year={2009} }