A. F. Soğuksu Et Al. , "How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58, pp.216-238, 2023
Soğuksu, A. F. Et Al. 2023. How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58 , 216-238.
Soğuksu, A. F., Akçatepe, A. G., & Sever, M., (2023). How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58, 216-238.
Soğuksu, ASUMAN, AYŞE GÜLSÜM AKÇATEPE, And MUSTAFA SEVER. "How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58, 216-238, 2023
Soğuksu, ASUMAN F. Et Al. "How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58, pp.216-238, 2023
Soğuksu, A. F. Akçatepe, A. G. And Sever, M. (2023) . "How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.58, no.58, pp.216-238.
@article{article, author={ASUMAN FULYA SOĞUKSU Et Al. }, title={How Can Gendered Reflexivity Be Used to Deconstruct Teacher Educators’ Intellectual Configurations?}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={216-238} }