S. Er Nas Et Al. , "Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.100-123, 2022
Er Nas, S. Et Al. 2022. Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1 , 100-123.
Er Nas, S., Çalık, M., İpek Akbulut, H., Şenel Çoruhlu, T., Ergül, C., Tatlı, Z., ... Gülay, A.(2022). Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 100-123.
Er Nas, Sibel Et Al. "Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, 100-123, 2022
Er Nas, Sibel E. Et Al. "Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.100-123, 2022
Er Nas, S. Et Al. (2022) . "Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.1, pp.100-123.
@article{article, author={Sibel Er Nas Et Al. }, title={Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={100-123} }