G. Çetinkaya Et Al. , "Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki," İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3, pp.993-1004, 2015
Çetinkaya, G. Et Al. 2015. Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki. İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3 , 993-1004.
Çetinkaya, G., Ülper, H., & Yagmur, K., (2015). Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki. İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3, 993-1004.
Çetinkaya, GÖKHAN, Hakan Ülper, And Kutlay Yagmur. "Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki," İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3, 993-1004, 2015
Çetinkaya, GÖKHAN Et Al. "Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki." İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3, pp.993-1004, 2015
Çetinkaya, G. Ülper, H. And Yagmur, K. (2015) . "Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki." İlköğretim Online (elektronik) , vol.14, no.3, pp.993-1004.
@article{article, author={GÖKHAN ÇETİNKAYA Et Al. }, title={Öğrencilerin Doğru ve Akıcı Sessiz Sözcük Okuma Becerileriyle Kavrama Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={İlköğretim Online (elektronik)}, year=2015, pages={993-1004} }