E. Ş. DİKMEN, "1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri," Selçuk İletişim , vol.12, no.1, pp.294-311, 2019
DİKMEN, E. Ş. 2019. 1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri. Selçuk İletişim , vol.12, no.1 , 294-311.
DİKMEN, E. Ş., (2019). 1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri. Selçuk İletişim , vol.12, no.1, 294-311.
DİKMEN, ERGİN. "1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri," Selçuk İletişim , vol.12, no.1, 294-311, 2019
DİKMEN, ERGİN Ş. . "1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri." Selçuk İletişim , vol.12, no.1, pp.294-311, 2019
DİKMEN, E. Ş. (2019) . "1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri." Selçuk İletişim , vol.12, no.1, pp.294-311.
@article{article, author={ERGİN ŞAFAK DİKMEN}, title={1980-2017 Yılları Arasında Dijital Oyun Endüstrisinin Gelişimi ve Oluşturulan Yapay Yaşam Döngüleri}, journal={Selçuk İletişim}, year=2019, pages={294-311} }