M. B. HORZUM And A. ALPER, "Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39, pp.151-175, 2006
HORZUM, M. B. And ALPER, A. 2006. Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39 , 151-175.
HORZUM, M. B., & ALPER, A., (2006). Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39, 151-175.
HORZUM, MEHMET, And AYFER ALPER. "Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39, 151-175, 2006
HORZUM, MEHMET B. And ALPER, AYFER. "Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39, pp.151-175, 2006
HORZUM, M. B. And ALPER, A. (2006) . "Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi , vol.2, no.39, pp.151-175.
@article{article, author={MEHMET BARIŞ HORZUM And author={AYFER ALPER}, title={Fen Bilgisi Dersinde Olaya Dayalı Öğrenme Modelinin Bilişsel Stilin ve Cinsiyetin Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi}, year=2006, pages={151-175} }