Ş. ÇINKIR, "İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi," Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3, pp.1145-1173, 2019
ÇINKIR, Ş. 2019. İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi. Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3 , 1145-1173.
ÇINKIR, Ş., (2019). İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi. Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3, 1145-1173.
ÇINKIR, ŞAKİR. "İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi," Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3, 1145-1173, 2019
ÇINKIR, ŞAKİR. "İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi." Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3, pp.1145-1173, 2019
ÇINKIR, Ş. (2019) . "İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi." Journal of Qualitative Research in Education , vol.7, no.3, pp.1145-1173.
@article{article, author={ŞAKİR ÇINKIR}, title={İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi}, journal={Journal of Qualitative Research in Education}, year=2019, pages={1145-1173} }